i20 versus nova Fabia?
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: i20 alebo nova Fobia?
Jo tak to jsem cetl. A jak uz jsem nekde psal. 1,2 od nema konkureci v motorech od VW. Stejne je na tom 1,4 a 1,6. VW ma sice taky motry 1,2TSI 1,4TSI ... ale holt to uz je turbo a je cenove nekde jinde. Ehm by mne zajimalo jestli a kdy by tak prisel s benzinovimy turbo motory s primym vstrikovanim... Ne ze bych je vyzadoval (urcite budou taky o dost drahe a ja bych si to nemohl dovolit), ale zajimalo by mne jestli by dokazal tem od VW konkurovat.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
- Reklama
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: i20 alebo nova Fobia?
Není to sice řešení podporované či vůbec doporučované Hyundai, ale do dvoulitru Beta II, který máme v Coupé, Elantrách a pokud si dobře pamatuju se dává i do i30, lze nainstalovat turbo kit. SR Special Stage Turbo Kit za zhruba 5000$. V nejextrémnějších případech se sice mění snad polovina dílů motoru (za pevnější nebo silnější), ale ze základních 140 koní (uvádí tam údaj 120 WHP) pomocí něj lze dostat 380 WHP (ponechme stranou problém, jak to přenést na silnici).
Výdrž motoru při tom maximálním namáhání asi nebude oslnivá, ale věřím že by se to na rozumný kompromis vyladit dalo.
Proč to nenabízí Hyundai nevím, ale tipl bych si, že prostě v marketingu o tyhle motory nevidí takový zájem, aby to pokrylo náklady na seriózní vývoj a odladění.
Výdrž motoru při tom maximálním namáhání asi nebude oslnivá, ale věřím že by se to na rozumný kompromis vyladit dalo.
Proč to nenabízí Hyundai nevím, ale tipl bych si, že prostě v marketingu o tyhle motory nevidí takový zájem, aby to pokrylo náklady na seriózní vývoj a odladění.
Re: i20 alebo nova Fobia?
Ty vaše turba mi připomínají hry Need for speed a tak.....
Hyundai I20,1.4/74 kw comfort,dark grey-od 18.3.09
i20 vs Fabia
Myslím velmi objektivní srovnání, http://magazin.auto.cz/testy/test-hyund ... bia-1.html
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: i20 vs Fabia
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i20 vs Fabia
mne sa ten test paci.. dobre rozpisane a myslim, ze ludia co maju iste priority sa mozu rozhodnut sami, podla toho co povazuju za dolezite
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: i20 vs Fabia
mně se právě taky líbí, není to klasické jednostranné fandění Škodovce a řekl bych, že poměrně přesně napsali i ty slabší stránky i20 (podvozek, řízení, materiály)
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: i20 vs Fabia
Test hodnotim jako nadprumerny, ale:
Hodnoceni interieru? To snad nemysli vazne, Fabie v tzv verzi "kazdy pes jina ves" je cervena, ma modre sedacky, stribrny ramecek kolem topeni, bezovy spodek palubky a zbytek cerny - sakra, tady se nekdo hodne nevkusne vyradil. Chapu, ze komu se libi kyc, ten nemuze nikdy docenit jednotvarnost a barevnou stalost jineho interieru. Jasne je videt, ze palubka i20 pusobi luxusnejsim dojmem - jenze tu mame nase oblibene olizovace plastu a koncern neprekona ani Mercedes.
Alespon ze meli soudnost a dali jednoznacne palec nahoru motoru u i20. Za absenci jednoho valce u Fabie ale mohli body prihodit klidne dva
K zaverecnemu hodnoceni se ani nemusim vyjadrovat:
Minusy:
* Tvrdé odpružení snižuje jízdní pohodlí
* Horší materiály v interiéru
* Příliš tvrdé čalounění (zejména v oblasti opěradel)
* I přes bohatou výbavu a kvalitní techniku image levného vozu
Vsechno je tvrde a Hyundai bude mit do konce sve pusobnosti na trhu image levneho vozu, ac vlajkova lod Skody stoji asi o 100Kc min nez vlajkova lod Hyundaie. je videt, ze redaktori jsou stale stejni lide. Pral bych jim jet do Chorvatska nejprve i20kou a pak Fabii, ve ktere jsem tuto cestu absolvoval. Na i20ku mam svuj nazor, nesel bych do ni diky mistu,kde se vyrabi, nebude ve mne duveru jako prave korejske Hyundaie,ickovy design je pekny, ale uz to neni ten typicky design pro znacku, jako si treba drzi Audi, Renault nebo BMW. Presto bych se rad dockal doby, kdy Hyundai bude opravdu rovnocernny souper bez primhoureni oka k jeho konkurenci.
Tak snad hodnotej Fabii a i20? Tady je videt, jak nucene si Fabie ziskala bod. i20 jasne vede v pristupnosti kufru, sice nema operky na hlavu, ale vzhledem k tomu, ze sedacky se sklopi, je nevyuzity prostor pro nohy zadnich cestijicich a tam je mozne je v klidu dat. A ty 3 litry navic, ktere Fabie ma, se nijak vyuzit nedaji.I když jsou užitné vlastnosti zavazadelníku Fabie ve většině parametrů lepší, troufáme si tvrdit, že rozdíly nejsou ve srovnání s Hyundaiem příliš podstatné. Přepravní možnosti i20 jsou také nad průměrem třídy malých vozů.
Proti většině ostatních soupeřů by si za zavazadelník Fabia připsala bod navíc, ale na hodně velký Hyundai to nestačí, a tak dáváme po bodu každému.
Hodnoceni interieru? To snad nemysli vazne, Fabie v tzv verzi "kazdy pes jina ves" je cervena, ma modre sedacky, stribrny ramecek kolem topeni, bezovy spodek palubky a zbytek cerny - sakra, tady se nekdo hodne nevkusne vyradil. Chapu, ze komu se libi kyc, ten nemuze nikdy docenit jednotvarnost a barevnou stalost jineho interieru. Jasne je videt, ze palubka i20 pusobi luxusnejsim dojmem - jenze tu mame nase oblibene olizovace plastu a koncern neprekona ani Mercedes.
Alespon ze meli soudnost a dali jednoznacne palec nahoru motoru u i20. Za absenci jednoho valce u Fabie ale mohli body prihodit klidne dva
K zaverecnemu hodnoceni se ani nemusim vyjadrovat:
Minusy:
* Tvrdé odpružení snižuje jízdní pohodlí
* Horší materiály v interiéru
* Příliš tvrdé čalounění (zejména v oblasti opěradel)
* I přes bohatou výbavu a kvalitní techniku image levného vozu
Vsechno je tvrde a Hyundai bude mit do konce sve pusobnosti na trhu image levneho vozu, ac vlajkova lod Skody stoji asi o 100Kc min nez vlajkova lod Hyundaie. je videt, ze redaktori jsou stale stejni lide. Pral bych jim jet do Chorvatska nejprve i20kou a pak Fabii, ve ktere jsem tuto cestu absolvoval. Na i20ku mam svuj nazor, nesel bych do ni diky mistu,kde se vyrabi, nebude ve mne duveru jako prave korejske Hyundaie,ickovy design je pekny, ale uz to neni ten typicky design pro znacku, jako si treba drzi Audi, Renault nebo BMW. Presto bych se rad dockal doby, kdy Hyundai bude opravdu rovnocernny souper bez primhoureni oka k jeho konkurenci.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: i20 vs Fabia
K tomu kufru, u Santíka mě taky vždy štve, že po sklopení zadních sedaček nemám kam dát opěrky hlavy (a pod nohy, jak píšeš, se dát nedají, protože tam je sedák sedadla). A jestli to má i20 podobně (zase tak detailně jsem ji nestudoval), tak je to u mě mínus. Jinak u mě by měla Fabia navrch délkou ložné plochy 130 cm (proti 116 cm i20), šířka pro mě není zase tak podstatná.
Ohledně materiálů v interiéru. Nemůžu moc hodnotit, ale zpracování (rozuměj mezery apod.) mi přijde lepší u Fabie. Ale to může být přesně tím jak píšeš - místem výroby.
A s tvrdostí podvozku s nimi tedy zcela souhlasím. Fabia sice není žádný komfort jako třeba Megane, ale oproti i20 mi přijde přece jen o něco lepší. To stejné i i30, nevím proč ty podvozky dělají tak tvrdý, kromě toho, že se člověk klepe na každé díře to musí mít nutně odezvu na životnosti.
Jinak k tomu, aby byl Hyu rovnocenný soupeř měl podle mě nakročeno velmi dobře. Z modelů, co bych řekl že dobře znám, je minimálně Getz a Tucson rovnocenný a řekl bych i lepší než konkurence. Akorát příchodem nových modelů jsem trochu rozčarován, nebo spíše nevyvážeností kvality výroby - jedno auto super, druhý zralé na reklamaci.
Ohledně materiálů v interiéru. Nemůžu moc hodnotit, ale zpracování (rozuměj mezery apod.) mi přijde lepší u Fabie. Ale to může být přesně tím jak píšeš - místem výroby.
A s tvrdostí podvozku s nimi tedy zcela souhlasím. Fabia sice není žádný komfort jako třeba Megane, ale oproti i20 mi přijde přece jen o něco lepší. To stejné i i30, nevím proč ty podvozky dělají tak tvrdý, kromě toho, že se člověk klepe na každé díře to musí mít nutně odezvu na životnosti.
Jinak k tomu, aby byl Hyu rovnocenný soupeř měl podle mě nakročeno velmi dobře. Z modelů, co bych řekl že dobře znám, je minimálně Getz a Tucson rovnocenný a řekl bych i lepší než konkurence. Akorát příchodem nových modelů jsem trochu rozčarován, nebo spíše nevyvážeností kvality výroby - jedno auto super, druhý zralé na reklamaci.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: i20 vs Fabia
Omlouvám se za lehké odbočení co se týká porovnání modelů, ale dříve jsem se hodně najezdil ve Fabii I. a teď zase dost často používám současný Accent - cca. stejné trasy i "kvalita" našich silnic. Když pominu nesrovnatelně větší vnitřní prostor Accenta, je kvalita interiéru (slícování a kvalita plastů) přinejmenším srovnatelná, Accent (zatím) drnčí mnohem méně, výbavu má už v základu neporovnatelně bohatší a komfort jízdy (myšleno odpružení a tlumení rázů na nerovnostech) je v H. taky lepší. Fabia má sice jednoznačně lepší řízení a jízdní vlastnosti v zatáčkách, ale zase mnohem slabší brzdy. Motoricky Fabia 1.4. (česká) na 1.4 od Hyundaie absolutně nemá a to výkonově, kultivovaností chodu, hlučností ani spotřebou. Relativní, ale nezanedbatelný je také fakt, že s Fabií, jsem byl během prvních dvou let na několika záručních opravách různých mechanických i elektronických závad - Hyundai jen klasická garanční prohlídky a to za výrazně nižší cenu.
Když vezmu v potaz, že Hyundai byl přesto o 70 000 Kč levnější, tak se absolutně není o čem bavit.
Znovu se omlouvám za modelovou odbočku, ale mám za to, že srovnávat tyto modely do jisté míry určitě jde...
Když vezmu v potaz, že Hyundai byl přesto o 70 000 Kč levnější, tak se absolutně není o čem bavit.
Znovu se omlouvám za modelovou odbočku, ale mám za to, že srovnávat tyto modely do jisté míry určitě jde...
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: i20 vs Fabia
zdenek: promin, ale resit blby operky hlavy je ze vseho ta nejmensi prkotina...to uz maj i nektery i30kari vetsi "problemy". Nevim, zda jsi v i20 sedel, ale nevsiml jsem se vetsi mezeri sparovani...Tobe se fakt ten interier Fabie libi vic? Vzdyt je to tak nevkusny...
jsem proste nazoru, ze vitezem, byt jen s malou prevahou, mel byt i20...
jsem proste nazoru, ze vitezem, byt jen s malou prevahou, mel byt i20...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: i20 vs Fabia
..No já nevím, myslím si, že hodnotit dvě podobná auta je hlavně věc vkusu každého z nás, ( jako dvě hezký holky nejsou prostě stejné, mně se může líbit ta a tobě zase ona).
..Proto např. říkám, že mně se zdá podvozek bez problémů, stejně tak řízení,- nepotřebuju ho hravé, není to sporťák přeci...,dělá to, co má!
V testu byl kritizován vzhled interiéru i20 oproti Fabii, ...mně například přijde mnohem atraktivnější interiér i20 (tvrdost plastů s ohledem na cenovou kategorii a nadpr. výbavu neřešme). Fábie mi uvnitř přijde mnohem konzervativnější (stejně jako zvenku,- i když má něco do sebe). ..Navíc v testovaném i20 ještě nebyla stříbrná úprava palubní desky, která dovede oko docela potěšit.
Takže má volba pro i20 zvítězila pro:
1) Super motor 1.2
2) Super spotřeba
3) Hezký exteriér + interiér
4) bezpečnost
5) výbava/cena
6) tichý motor
7) velmi dobrý audio systém
při jízdě se cítím velmi dobře, jako bych jel ve vět-
ším autě o třídu výš.
To je můj subjektivní názor, který není přepsán z žádného jiného testu,..fakt nééé.
Je čerstvý, auto mám teprve pár dní. Jirka
..Proto např. říkám, že mně se zdá podvozek bez problémů, stejně tak řízení,- nepotřebuju ho hravé, není to sporťák přeci...,dělá to, co má!
V testu byl kritizován vzhled interiéru i20 oproti Fabii, ...mně například přijde mnohem atraktivnější interiér i20 (tvrdost plastů s ohledem na cenovou kategorii a nadpr. výbavu neřešme). Fábie mi uvnitř přijde mnohem konzervativnější (stejně jako zvenku,- i když má něco do sebe). ..Navíc v testovaném i20 ještě nebyla stříbrná úprava palubní desky, která dovede oko docela potěšit.
Takže má volba pro i20 zvítězila pro:
1) Super motor 1.2
2) Super spotřeba
3) Hezký exteriér + interiér
4) bezpečnost
5) výbava/cena
6) tichý motor
7) velmi dobrý audio systém
při jízdě se cítím velmi dobře, jako bych jel ve vět-
ším autě o třídu výš.
To je můj subjektivní názor, který není přepsán z žádného jiného testu,..fakt nééé.
Je čerstvý, auto mám teprve pár dní. Jirka
Hyundai i20 1.2 Clasic+
Re: i20 vs Fabia
Já trochu nechápu, proč novináři pořád řeší tvrdé a měkké plasty. Všimli jste si někdy, kolik těch plastů je ve Fábii skutečně měkčených? Jenom pruh před očima, jinak směrem k oknům i směrem k nohám je to stejný tvrzený plast, jako i20. A neznám jiný důvod pro měkký plast, než odhlučnění - no a Fábie mi zrovna jako etalon ticha nepřipadá.
Ale jak si potom takový novinář sedne třeba do Commanderu od Jeepu, tak ho chválí jak pominutej a už nikde nezmiňuje tvrdý plasty, kliky jak od embéčka a desig čínskýho výrobce důlních vozíků.
Ale jak si potom takový novinář sedne třeba do Commanderu od Jeepu, tak ho chválí jak pominutej a už nikde nezmiňuje tvrdý plasty, kliky jak od embéčka a desig čínskýho výrobce důlních vozíků.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: i20 vs Fabia
No i20 neni zadny zazrak, ale interier hodnotim leps nez ma aktualni Fabia - to jednoznacne. Take se musim zastat sedacek, nechapu jak mohl nekdo napsat ze ma i20 tvrde polstrovani. Ja jsem rad ze to polstrovani je takove jake je a ze ma i jakesi bocni vedeni, ktere je pekne tuhe. Takze toto byt novinarem ani nehodnotim, je to velice subjektivni, stejne tak tvrdost podvozku - Fabia je taky tvrda. A pro mne je podvozek tak akorat ... napadlo mne ze si to mozna zavinili sami - jestli jim dali na test auto s prefoukanyma kolama, tak jak jej dostala vetsina z nas od prodejcu. Jednoznacne ale vede bezpecnost - preci jen mnozstvi bezpecnostnich prvku airbagy a brzdy ma i20 vetsi a lepsi. A jeste jak psal ickar39 a dalsi - audio je fakt dobre v i20.
No vec u ktere plichtu neberu je cena - je to jeden velky nesmysl. rict lepe vybavena i20 je drazsi nez hure vybavena Fabia - to je na presdrzku Jeziskote srovnam vybavy a pak se bavim o cene.
Nadruhou stranu bod by u mne dostala Skodovka za to ze na dodelavky dodatecne vybavy nepouziva zadne komponenty z dilen ceskych dilnicek typu A je to! jako importer (vyhrivani prednich sedadel, kontrola tlaku v pneumatikach, parkovaci senzory, alarmy ...), ale ze to co clovek chce to mu dodaji uz v hotovem aute, nebo primo pouziji sady od vyrobce.
No vec u ktere plichtu neberu je cena - je to jeden velky nesmysl. rict lepe vybavena i20 je drazsi nez hure vybavena Fabia - to je na presdrzku Jeziskote srovnam vybavy a pak se bavim o cene.
Nadruhou stranu bod by u mne dostala Skodovka za to ze na dodelavky dodatecne vybavy nepouziva zadne komponenty z dilen ceskych dilnicek typu A je to! jako importer (vyhrivani prednich sedadel, kontrola tlaku v pneumatikach, parkovaci senzory, alarmy ...), ale ze to co clovek chce to mu dodaji uz v hotovem aute, nebo primo pouziji sady od vyrobce.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: i20 vs Fabia
Po najetí 10000 km mám už obrázek jaksepatří, co se týče i20 , a po přečtení tohoto článku, myslím že není jediný,už jsme tu měli něco vloni, se raději nebudu ani vyjadřovat,jedna věc je hodnotit auta mezi sebbou a druhá věc je "tyto" auta používat pro "sebe" a ke "svému" životu a těch dalších prkotin jako plastů,kufrů atd. to nemá ani smysl rozebírat, třeba do kufru já dám vždy víc jak soused, mu to tam děti nahážou a já si to pěkně uložím , bohužel každý bude mít jiný názor,je to jak z bavou našich miláčků
a jako vždy , bez urážky, zase hodnotí někdo kdo s tím nejezdí , né jen tak kámoš pučil a já projel ulicí
pro amalfiho : zázraky za 300 litrů, to snad ani nejde
a jako vždy , bez urážky, zase hodnotí někdo kdo s tím nejezdí , né jen tak kámoš pučil a já projel ulicí
pro amalfiho : zázraky za 300 litrů, to snad ani nejde
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018