Jedná se o Lantru J1 1.6 16V GLS 1993.Je zde na webu někdo,kdo 100% ví,kde je toto čidlo na této Lantře umístěné?Je fakt,že tu byly fotky,které se o tomto senzoru zmiňovaly,ale nebylo to nikým potvrzeno.U většiny motorů,je toto čidlo přišroubované k bloku motoru,někde mezi 2 a 3 válcem.Hledal jsem i v literatuře k lantrám,ale na tuto informaci jsou dost skoupí.
Předem díky za foto,nebo nákres z nějaké dokumentace o umístění čidla.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jinak podezření na toto čidlo vzniklo při jízdě do kopce,kdy když motor jede v menších otáčkách,tak dochází k rychlému hoření směsi-detonaci uvnitř válců.Chová se to jako,když lidově chrastí ventily.Písty klepou o boky válce.Při prudším přidání plynu se to chová podobně.Motor jinak jede dobře,jen se zdá oproti dříve línější,jako by jel v nějakém nouzovém režimu.Motor má najeto pouhých 75 tis.km Žádné cukání,nebo podobné jevy nejsou pozorovatelné.Prostě 114koní se chová jinak a né takto umírněně.Benzín je tankován BA Natural95.Myslím,že čidlo je v háji a řídící jednotka běží v nějakém nouzovém režimu.
Tak ještě jednou moc prosím o to umístění čidla otřesů motoru u Lantra J1.
S pozdravem Fero