Jaky motor - nafta
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Jaky motor - nafta
Ahoj všem, můžou mi majitele poradit, zda pro čtyřčlennou rodinu stačí 1.6CRDi 66kw (na dálnici, zda není líný) anebo se vyplatá připlatit za jeo silnější variantu. Také uvítám názory na nový 94kw motor.
Děkuji!
Děkuji!
- Reklama
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaky motor - nafta
Kompromisné riešenie je 85 kW, 66 kW ozaj nie.
Tá 94 kW 1,6 je zaujímavý motor a keby som dnes kupoval auto - naftu, tak asi kúpim tento motor. Musí pekne tlačiť do sedačiek. O tomto motore by sa mohol vyjadriť saldy, ktorý ho má, prečítaj si recenziu na moje.auto.cz
Podľa mňa sa jednoznačne oplatí priplatiť za silnejší motor CRDi ako 66 kW.
Mám síce 1,4 80 kW benzín, ale v diesli som sa viezol, takže si dovoľujem vyjadriť svoj názor.
Tá 94 kW 1,6 je zaujímavý motor a keby som dnes kupoval auto - naftu, tak asi kúpim tento motor. Musí pekne tlačiť do sedačiek. O tomto motore by sa mohol vyjadriť saldy, ktorý ho má, prečítaj si recenziu na moje.auto.cz
Podľa mňa sa jednoznačne oplatí priplatiť za silnejší motor CRDi ako 66 kW.
Mám síce 1,4 80 kW benzín, ale v diesli som sa viezol, takže si dovoľujem vyjadriť svoj názor.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
-
- **
- Příspěvky: 130
- Registrován: 18 kvě 2009, 15:28
Re: Jaky motor - nafta
Ahoj já mám 1,6 66kW, jde o to co po tom požaduješ?? já jsem s ním spokojenej a podle mechanika co mám za kámoše je to asi největší držák co se týče opotřebení, má 1,9 tdi škodovku ale říkla mi že by bral toho mého i v cw je to motor na dlouhou životnost. Je to na tobě máš rodinu jak píšeš jezdit se s tím dá i rychle a předjížění mi nedělá problém na ty naše panelky co tu máme plně stačí, pokud chceš závodit ber silnější ale je tu teď dost polišů a nestojí to za to. jezdím za 4,7 l kombinovanou a je to fajn. měl jsem 1,4 12 v fiat brava taky jel ale musels točit, tady bere ou od 1800 ot. Já mám sice clasic ale i tak bych neměnil měl jsem možnost dobrého kupu byla to skladovka. Mám natočeno od dubna cca 9000 km v poho. Pak napiš co jsi vybral ty.
I 30 1.6 99 kW GDI WEEKEND
I 30 1.6 66 kW crdi clasic
I 30 1.6 66 kW crdi clasic
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaky motor - nafta
nemyslim si ze ten 90k (66kW) motor je slaby... podobny je aj v Peugeote 307 break, Focuse kombi... vsetko zalezi co tam clovek vozi.. ak jazdi okresky a nie je to notoricky pretekar, tak aj ten slabsi CRDi urobi vybornu sluzbu... s nalozenym autom nebude ani ten motor mat velku pracu (dovolil by som si povedat ze 66kW CRDi s 4 ludmi a plnym kufrom pojde na CZ a SK okreskach lepsie ako 1,4 benzin ktory ma o yx koni viac).vlado1979 píše:Kompromisné riešenie je 85 kW, 66 kW ozaj nie.
Tá 94 kW 1,6 je zaujímavý motor a keby som dnes kupoval auto - naftu, tak asi kúpim tento motor. Musí pekne tlačiť do sedačiek. O tomto motore by sa mohol vyjadriť saldy, ktorý ho má, prečítaj si recenziu na moje.auto.cz
Podľa mňa sa jednoznačne oplatí priplatiť za silnejší motor CRDi ako 66 kW.
Mám síce 1,4 80 kW benzín, ale v diesli som sa viezol, takže si dovoľujem vyjadriť svoj názor.
to ze slabsia verzia CRDi ma fixnu geometriu lopatiek turba (teda nie VGT) je znova vyhodnejsie z dovodu mensieho poctu suciastok ktore sa mozu pokazit.. zaujemcovi by som odporucil zviezt sa obomi motorizaciami (94kW pokladam uz za zbytocnost, pretoze je neumerne draha) a vybrat si vyhodnejsiu variantu - teda financne a aj vykonovo
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Jaky motor - nafta
S tím souhlasím, je opravdu dost drahá, já si dal limit do 400t , můžu si odečíst DPH takže jsem se tam vešel (387t bez DPH), jinak bych šel do 85kw comfort,ta ted stojí rovných 400t. Kdo tu možnost nemá tak jim 460t nedávejte, to už je ranec, však to brzy jistě zlevní.. Jinak doplním pro představu alespoň skutečné změřené výkonnové hodnoty motorů:Mexican píše:nemyslim si ze ten 90k (66kW) motor je slaby... podobny je aj v Peugeote 307 break, Focuse kombi... vsetko zalezi co tam clovek vozi.. ak jazdi okresky a nie je to notoricky pretekar, tak aj ten slabsi CRDi urobi vybornu sluzbu... s nalozenym autom nebude ani ten motor mat velku pracu (dovolil by som si povedat ze 66kW CRDi s 4 ludmi a plnym kufrom pojde na CZ a SK okreskach lepsie ako 1,4 benzin ktory ma o yx koni viac).vlado1979 píše:Kompromisné riešenie je 85 kW, 66 kW ozaj nie.
Tá 94 kW 1,6 je zaujímavý motor a keby som dnes kupoval auto - naftu, tak asi kúpim tento motor. Musí pekne tlačiť do sedačiek. O tomto motore by sa mohol vyjadriť saldy, ktorý ho má, prečítaj si recenziu na moje.auto.cz
Podľa mňa sa jednoznačne oplatí priplatiť za silnejší motor CRDi ako 66 kW.
Mám síce 1,4 80 kW benzín, ale v diesli som sa viezol, takže si dovoľujem vyjadriť svoj názor.
to ze slabsia verzia CRDi ma fixnu geometriu lopatiek turba (teda nie VGT) je znova vyhodnejsie z dovodu mensieho poctu suciastok ktore sa mozu pokazit.. zaujemcovi by som odporucil zviezt sa obomi motorizaciami (94kW pokladam uz za zbytocnost, pretoze je neumerne draha) a vybrat si vyhodnejsiu variantu - teda financne a aj vykonovo
crdi 66kw.........................80-85kw a vrchol 250N.m (odhaduji)
crdi 85kw..............................93kw a vrchol 270N.m
crdi 94kw.............................100kw a vrchol 300N.m stejný rozsah jako crdi 85 ale lepší průběh
crdi 103kw(2.0).....................110kw a vrchol 320N.m
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Jaky motor - nafta
Hej Saldy, odkial mas tie skutocne namerane hodnoty?
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Re: Jaky motor - nafta
Pro Laxius:
Ty grafy je těžký najít, něco jsem už dříve stáhnul z kia fora, něco je z časopisu autodiesel, ty vyšší křivky ukazujou racingbox čip, měřit své vlastní auto nedoporučuju, dostane pěknej záhul.Graf pro crdi94 tady na foru už je.
Ty grafy je těžký najít, něco jsem už dříve stáhnul z kia fora, něco je z časopisu autodiesel, ty vyšší křivky ukazujou racingbox čip, měřit své vlastní auto nedoporučuju, dostane pěknej záhul.Graf pro crdi94 tady na foru už je.
- Přílohy
-
- ceed crdi2.0 103
- Ceed20 103.jpg (80.91 KiB) Zobrazeno 4190 x
-
- ceed 1.6crdi 85
- Ceed16 85.jpg (69.19 KiB) Zobrazeno 4190 x
-
- 3 měřený ceedy
- 14857Porovn_n__motor__367_.jpg (224.37 KiB) Zobrazeno 397 x
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Jaky motor - nafta
akorát pozor, tyto údaje jsou od Ceedu, KIA ladí (-la) motory téměř vždy výše než uvádí v papírech, u Hyundaie to tak být nemusí přestože půjde o stejný motor
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Jaky motor - nafta
No možná bych se zeptal, co jsou Ti 4 lidi vlastně zač. Není rodina jako rodina. Pokud jsou to malé děti, tak asi není problém, u dospělých už bych váhal. 1.6 CW benzín už docela pocítí 4 dospělé, a to má 93kW. U dieslu bude rozjezd lepší, ale i tak.
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
Re: Jaky motor - nafta
Díky za názory. Jsem teď dost na rozpacích - měl jsem za to, že 66kw tu všichni odsoudíte a ejhle - nakonec to neí taková tragédie. Aktuálně mám 1.6 benzín 74kw od vw, ten mi přijde na dálnici dost slabý při naloženém autě. Nemá někdo srování s tímto motorem nebo 1.9 TDI od vw?
Re: Jaky motor - nafta
jestli myslíš ten 1.9 pd 77kw tak ten bych výkonově postavil někde mezi 1.6 66kw a 1.6 85kw ale s 66kw verzí jsem přiznávám nejel, 1.9 tdi má i po letech jistě své kvality ale jsem dalek tomu jej někomu doporučovat či rozmlouvat. Nevím jestli správně chápu ten dotaz na benzín ale rozdíl v porovnání s dýzlem by vydal na samostatný vlákno, někde se to tu už jistě řešilo.PetrVo píše:Díky za názory. Jsem teď dost na rozpacích - měl jsem za to, že 66kw tu všichni odsoudíte a ejhle - nakonec to neí taková tragédie. Aktuálně mám 1.6 benzín 74kw od vw, ten mi přijde na dálnici dost slabý při naloženém autě. Nemá někdo srování s tímto motorem nebo 1.9 TDI od vw?
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
-
- **
- Příspěvky: 130
- Registrován: 18 kvě 2009, 15:28
Re: Jaky motor - nafta
Ahoj já už jsem tu psal, jen jde opravdu o to koho v tom autě budeš vozit, myslím že 1,6 66 kW crdi je pro naše normální ježdění dostačující díky svému rozsanu a zátahu motoru. Pokud chceš závodit tak ber větší výkon ale mě plně dostačuje 66 kW pokud chceš vyšší výbavu tak udělej kompromis. Je to jen na tobě co vybereš, ty s tím autem budeš jezdit a jen ty si můžeš vybrat co ti přesně sedí a co budeš plně využívat. Tyto auta mají velký potenciál jen je využívat dle svých požadavků, pro příklad je hezké mít poslední bmw, ale při našich silnicích a příslušnících ze sboru "pomáhat a chránit" je to auto pěkné ale nevyužité. Takže jsem zvědav co ty sám vybereš. A napiš co a jak jo.
I 30 1.6 99 kW GDI WEEKEND
I 30 1.6 66 kW crdi clasic
I 30 1.6 66 kW crdi clasic
Re: Jaky motor - nafta
Ahojte.
Mam tiez zaujem o tento motor, teda 66kw, ci uz v I30 alebo Ceedovi, zaujimala by ma ale hlavne hladina hluku pri 130Km/h na dialnici, resp otacky co toci motor pri tejto rychlosti. Rozmyslam aj nad benzinom 1.6 ale ten zevraj toci cca 4000 otacok co je cca rovnake ako moj sucasny Getz 1.1. Pri kratkych trasach je to v pohode, avsak ked cestujeme za rodicmi na cca 320 Km dlhu cestu tak uz v polovici vnimame hluk motora vsetci dost intenzivne.
Mam tiez zaujem o tento motor, teda 66kw, ci uz v I30 alebo Ceedovi, zaujimala by ma ale hlavne hladina hluku pri 130Km/h na dialnici, resp otacky co toci motor pri tejto rychlosti. Rozmyslam aj nad benzinom 1.6 ale ten zevraj toci cca 4000 otacok co je cca rovnake ako moj sucasny Getz 1.1. Pri kratkych trasach je to v pohode, avsak ked cestujeme za rodicmi na cca 320 Km dlhu cestu tak uz v polovici vnimame hluk motora vsetci dost intenzivne.
Hyundai Getz, 1.1, 47kW, 2004
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Jaky motor - nafta
jj, u 1.6i by se hodila 6tka. Otáčky ve 130 jdou ke 4000, což je místo, kde motor nepříjemně rezonuje (3900-4000), tak pak člověk musí je pomaleji, nebo rychleji
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
Re: Jaky motor - nafta
novej ceed 1.6crdi 66kw i 85kw má 6ti kvalt ale zjisti si kolik otáček ti to opravdu sundá, jestli to za to stojí, i30 tě ale asi vyjde levněji a ve 130ti na pětku neřve.Peter2007 píše:Ahojte.
Mam tiez zaujem o tento motor, teda 66kw, ci uz v I30 alebo Ceedovi, zaujimala by ma ale hlavne hladina hluku pri 130Km/h na dialnici, resp otacky co toci motor pri tejto rychlosti. Rozmyslam aj nad benzinom 1.6 ale ten zevraj toci cca 4000 otacok co je cca rovnake ako moj sucasny Getz 1.1. Pri kratkych trasach je to v pohode, avsak ked cestujeme za rodicmi na cca 320 Km dlhu cestu tak uz v polovici vnimame hluk motora vsetci dost intenzivne.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák