amaize píše:nevím , ale vychytávání much bych nechal v dnešní době na zkušebních testovacích řidičích automobilek,ti najezdí dost km,pochopitelně že se to bude lišit jak u znače tak u typů aut, myslím že tomu způsobu jak píšeš už dávno odzvonilo
a spíše bych řekl , že pokud se nějaké "závady" (muchy) vyskytují, tak je to možná novými materiály,třeba zrovna tvrdé plasty a podobně
ale jinak jsem i rád , že jsem byl jeden z prvích
![Dancing :D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Amaize, v tomto prípade dávam za pravdu „slabostke“. Skutočne mi na i20 pripadá, že v rámci úsporných opatrení Hyundai skrátil testovanie vozidla skúšobnými jazdcami na minimum a spoľahol sa na prvých majiteľov i20, ktorí to pre fabriku spravia zadarmo. Je to podľa mňa neférové, ale takto sa zmenila politika firmy Hyundai. Stačí si porovnať kvalitu a poruchovosť prvých i20 so sériovými Getz-om alebo Accent-om a výsledok je jasný hneď.
Nie je možné, aby nové vozidlo, ktoré by malo skutočne za sebou celý proces skúšok na náklady fabriky vykazovalo toľko nedostatkov. Napr. moja i20 (marec 2009):
- problémy s brzdami (nutnosť osústruženia brzdových kotúčov a obrúsenie brzdových doštičiek – príčina poruchy neznáma,
- vozidlo s automatickou klimatizáciou vyhrieva vnútorný priestor nedostatočne – podľa servisu konštrukčná chyba,
- pri zrýchlení alebo brzdení vozidla sa hýbe operadlo sedadla vodiča – podľa servisu konštrukčná chyba, ktorá sa prejavuje u celej výrobnej série,
- vypadáva spodný panel prístrojovej dosky - podľa servisu konštrukčná chyba – navrhnutý nevhodný úchyt panelu,
- škrabance v zavazadlovom priestore – podotýkam, že používam auto len na bežné nákupy – podľa servisu sa s tým nedá nič robiť, lebo bol konštrukčne navrhnutý nevhodný materiál.
Tu je uvedený zoznam nedostatkov len na mojom aute. V diskusii si mal možnosť sa presvedčiť, že tých nedostatkov je u ďalších kolegov ešte viac. A na rozdiel od niektorých kolegov musím povedať, že i20 už nie je najlacnejšie vozidlo. Moja 1,4 CRDi v plnej výbave s niekoľkými doplnkami stála viac ako 15.000 EUR. Práve preto si myslím, že firma Hyundai mohla skutočne obetovať viac času na komplexnejšie testovanie pred zahájením sériovej výroby.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)