A proč ne? Řek bych, že tato velikostní kategorie je buď pro nás socky nebo jako další auto pro paničku.... co si recenziste mysleli, ze si 1.6 koupi nejaka mamina na nakupy?
Hyundai i20 - testy & prehlady
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
- Reklama
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
No ta by si nekoupila 1.6 - dyk za stejny prachy ma horsi motor ve Fabii a nemusela by cekat. A do 3dv. by taky nesla.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Tak to vidi vetsina a ja asi budu debil - byt jsem mohl koupit drazsi, vetsi atd., tak jsem sahnul po tomhle malem. A proc? Protoze si nepotrebuji 'honit triko' a tento spunt splnuje vse, co potrebujijirikstbk píše:tato velikostní kategorie je buď pro nás socky
Podvozek je dobry v zatackach, ale na nasich cestach jde v tom aute citit/slyset opravdu kdejake zrnko pisku (s nadsazkou)... Kazdopadne co test/clovek, to jiny nazor. Kazdy si ma moznost auto vyzkouset a rozhodnout se, jestli splnuje zrovna jeho pozadavky - maximalne pujde o autosalon dal, v dnesni dobe je nastesti z ceho vybirat.
Old: i20, 1.4 Style, Ice blue + modry interier (budiž mu země lehká)
New: Renault Megane Grandtour III GT220, 2.0 (162kW)
New: Renault Megane Grandtour III GT220, 2.0 (162kW)
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Auto, které není pro "socky" je podle mě auto od vyšší střední třídy. To už pak ani tak není o honění si trika, ale o tom, zda na ně mám bez toho abych se silně zadlužil a pak to v potu tváře se strachem splácel nebo nemám. i30, octavia apod. tím myšleno určitě není. A řekl bych, že i člověk s dvojnásobkem průměrného platu je tak na hraně. Spíše lehce pod ní.
Pokud tuto kategorii splňuješ, tím líp. Blahopřeji ti k tomu.
ale na nasich cestach jde v tom aute citit/slyset opravdu kdejake zrnko pisku (s nadsazkou) - dnes jsem slyšel na radiožurnálu po 13 hodině test na i20 1,2 a bylo tam zmíněné výborné odhlučnění. Asi testovali jiné auto.
Pokud tuto kategorii splňuješ, tím líp. Blahopřeji ti k tomu.
ale na nasich cestach jde v tom aute citit/slyset opravdu kdejake zrnko pisku (s nadsazkou) - dnes jsem slyšel na radiožurnálu po 13 hodině test na i20 1,2 a bylo tam zmíněné výborné odhlučnění. Asi testovali jiné auto.
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Ja si myslim, ze holkam - slecnam - panim a damam se Fabie zas tak moc nelibi, alespon ne ta stara. Nema design pro zenskou, ale je v ni motor, kterej zkroti, servis, co podle souseda moc nestoji a zadni dvere, kam da prcka v autosedacce. Neznam zenskou, co rekla: Jeee, ta Fabie je krasna. Znam zensky, co rekly: Mmm, ta Fiesta (i20) je krasny auto. Zenska, co ma vkus, si koupi Fiestu, Megana, i20, Micru, Corsu...ale ne Fabii.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Jop ale nekoupi si s 1.6 v nejvyssi vybave - za ty prachy by uz mela fakt vetsi auto jinde. V i20 uz jsem videl nekolik zen.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
věř, že pokud má ženská už nějaké zkušenosti, tak si tu 1.6 klidně koupí neb pozná, že s vyšším výkonem se jí jezdí daleko lépe než s nějakým šnekem. Moje začínala na Omeze 170 HP, ale chtěla rozměrově menší auto, takže jsme pořídili litrový Polo 50HP. S tím jezdila snad 3 roky a spokojenost, i když jak říkala to tak nejelo. Teď od března jezdí malým Mercedesem 100HP a maximálně si lebedí, jak říká "kdykoliv šlápnu na plyn, tak to jede" a to potvrzuji, po městě s tím taky rád jezdím, i když si musím hlídat rychlost, protože 80 je tam po rozjezdu jak nic.Amalfi píše:Jop ale nekoupi si s 1.6 v nejvyssi vybave - za ty prachy by uz mela fakt vetsi auto jinde. V i20 uz jsem videl nekolik zen.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
No a ze si nekoupila ? To jen potvrzuje to co jsem psal.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Amaize, v tomto prípade dávam za pravdu „slabostke“. Skutočne mi na i20 pripadá, že v rámci úsporných opatrení Hyundai skrátil testovanie vozidla skúšobnými jazdcami na minimum a spoľahol sa na prvých majiteľov i20, ktorí to pre fabriku spravia zadarmo. Je to podľa mňa neférové, ale takto sa zmenila politika firmy Hyundai. Stačí si porovnať kvalitu a poruchovosť prvých i20 so sériovými Getz-om alebo Accent-om a výsledok je jasný hneď.amaize píše:nevím , ale vychytávání much bych nechal v dnešní době na zkušebních testovacích řidičích automobilek,ti najezdí dost km,pochopitelně že se to bude lišit jak u znače tak u typů aut, myslím že tomu způsobu jak píšeš už dávno odzvonilo
a spíše bych řekl , že pokud se nějaké "závady" (muchy) vyskytují, tak je to možná novými materiály,třeba zrovna tvrdé plasty a podobně
ale jinak jsem i rád , že jsem byl jeden z prvích
Nie je možné, aby nové vozidlo, ktoré by malo skutočne za sebou celý proces skúšok na náklady fabriky vykazovalo toľko nedostatkov. Napr. moja i20 (marec 2009):
- problémy s brzdami (nutnosť osústruženia brzdových kotúčov a obrúsenie brzdových doštičiek – príčina poruchy neznáma,
- vozidlo s automatickou klimatizáciou vyhrieva vnútorný priestor nedostatočne – podľa servisu konštrukčná chyba,
- pri zrýchlení alebo brzdení vozidla sa hýbe operadlo sedadla vodiča – podľa servisu konštrukčná chyba, ktorá sa prejavuje u celej výrobnej série,
- vypadáva spodný panel prístrojovej dosky - podľa servisu konštrukčná chyba – navrhnutý nevhodný úchyt panelu,
- škrabance v zavazadlovom priestore – podotýkam, že používam auto len na bežné nákupy – podľa servisu sa s tým nedá nič robiť, lebo bol konštrukčne navrhnutý nevhodný materiál.
Tu je uvedený zoznam nedostatkov len na mojom aute. V diskusii si mal možnosť sa presvedčiť, že tých nedostatkov je u ďalších kolegov ešte viac. A na rozdiel od niektorých kolegov musím povedať, že i20 už nie je najlacnejšie vozidlo. Moja 1,4 CRDi v plnej výbave s niekoľkými doplnkami stála viac ako 15.000 EUR. Práve preto si myslím, že firma Hyundai mohla skutočne obetovať viac času na komplexnejšie testovanie pred zahájením sériovej výroby.
Hyundai i20 1,4 CRDI (66KW), 23.3.2009
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Ja chapu tve rozcarovani - nastesti ja nemam tak spatne zkusenosti jako ty. Ale opravdu neni vhodne srovnavat i20 s vybavou style s jinymi auty - horsi vybavy a rikat ze i 20 je draha. Srovnej si vybavy a pak porovnej ceny. Porad i20 vyjde levneji - ano nekde se to muselo projevit. Lak neni kdovi co, material plastu je hrozny - ale ja si s tim auto uz kupoval, vedel jsem do ceho jdu tak se nedivim.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Musím s Tebou Amalfi súhlasiť, aj ja som si to auto vybral dobrovoľne. Potreboval som niečo menšie do mesta, poprípade pre rýchle presuny na moje športové podujatia – ako doplnok k väčšej RAV-4. Vyskúšal som u predajcov viac ako 10 menších áut (konkurentov i20) kým som sa nedostal ku skúšobnej jazde s i20. A bolo rozhodnuté. Poznáš ten pocit, sadneš si do auta a všetko Ti pasuje a všetko vyhovuje. Proste „láska“ na prvý pohľad - auto presne ušité na Tvoju mieru. K tomu ma oslovila aj 5-ročná záruka. Preto mi nebolo problémom akceptovať aj tú cenu. Rozčarovanie prišlo až s prvými technickými problémami. Ak zabudnem na tieto nedostatky tak musím potvrdiť, že sa asi jedná o najlepšie vozidlo vo svojej kategórii s výborným pomerom „cena-úžitok“ (Preisleistung-Verhältnis). O vozidle ako celku nediskutujem, stále je to pre mňa výborná voľba. Keby som však poznal všetky skutočnosti asi by som počkal do prvej polovice roku 2010 a kúpil vozidlo až z druhej série – kde už určite bude množstvo závad spomínaných aj na tomto fóre odstránených.Amalfi píše:Ja chapu tve rozcarovani - nastesti ja nemam tak spatne zkusenosti jako ty. Ale opravdu neni vhodne srovnavat i20 s vybavou style s jinymi auty - horsi vybavy a rikat ze i 20 je draha. Srovnej si vybavy a pak porovnej ceny. Porad i20 vyjde levneji - ano nekde se to muselo projevit. Lak neni kdovi co, material plastu je hrozny - ale ja si s tim auto uz kupoval, vedel jsem do ceho jdu tak se nedivim.
Hyundai i20 1,4 CRDI (66KW), 23.3.2009
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Ano to muze byt pravda ... ale v dalsi serii se vetsinou saha jeste po vetsich uspornych opatrenich ... viz. ochuzeni Accenta (tapecirung, vybava, materialy, drobnosti), i30 (vybava, drobnosti jako gumove tesneni kolem svetlometu zmizelo, schranka na palubce, USB se presunulo ...). A tyto uspory v nakladech pak mohli prinest "lepsi" akcni ceny do ceniku.
Rad bych veril tomu ze i20 na tom bude v dalsi serii lepe - v necem urcite, ale nevis jak viditelne budou dalsi uspory. Proto budme radi ze jsme radi, treba nam majtele "novejsich" i20 budou jeste zavidet
Rad bych veril tomu ze i20 na tom bude v dalsi serii lepe - v necem urcite, ale nevis jak viditelne budou dalsi uspory. Proto budme radi ze jsme radi, treba nam majtele "novejsich" i20 budou jeste zavidet
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Jozef SR píše:Poznáš ten pocit, sadneš si do auta a všetko Ti pasuje a všetko vyhovuje. Proste „láska“ na prvý pohľad - auto presne ušité na Tvoju mieru. K tomu ma oslovila aj 5-ročná záruka.
Přesně, taky to udělalo po prvním nasednutí "cink" . Bohužel po krátké době už to cinká i doslova. Kromě toho, že v palubní desce i odněkud od sedadla spolujezdce, když je prázdné. I přesto jsem pořád ale přesvědčen o tom, že v dané kategorii je na tom i20 co se týká výbava/cena/prostor nejlépe. Ty plasty a další záležitosti nezbude než skousnout. I když to bolí.
Bohužel ale u mě platí, že pesimista je poučený optimista a tedy u půlky piva ve sklenici nevidím to, že je z poloviny plná, ale spíše to, že je z poloviny prázdná. A tak radost z auta kazí ty chyby, které jsou odstranitelné patrně s ne příliš vysokými náklady a i20 podle mě zbytečně sráží dolů.
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
A další test třídvéřového I20 s motorem 1,6 benzín -
http://magazin.auto.cz/testy/hyundai-i20-1-6-cvvt.html
http://magazin.auto.cz/testy/hyundai-i20-1-6-cvvt.html
Hyundai I20,1.4/74 kw comfort,dark grey-od 18.3.09
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
No vidis, tak uz si dat ten minisrazik at si tu 1.6 taky zkusis
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo