Ahoj,
mám takový malý problémek. U Lantry mi zničehonic začal kolísat volnoběh a zároveň byl zvýšený. Vyměnil jsem krokový motorek a ustalo kolísání, ale zůstal pořád zvýšený. Je cca na 1.200 ot i při zahřátém motoru pokud stojím. Pokud je auto v pohybu, tak je na cca 1.700 ot.
Na autě je odstraněn airbox a namontovanej hříbek. Ale již cca rok, takže myslím, že v tom problém nebude. Taky je namontovaný LPG, ale problém je jak na LPG, tak na benzín.
Mám podezření na čidlo teploty motoru, protože auto na LPG výrazně bíle kouří a je z výfuku cítit nespálený plyn. Takže usuzuju, že jede pořád "na sytič".
Pokud máte ještě nějaký jiný nápad, co by to mohlo způsobit, tak to hoďte do placu a já budu zkoušet měnit.
PS: čidlo teploty u termostatu je pro budík nebo pro ŘJ, ať neměním zbytečně.
Zvedlý volnoběh J2 1.6
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Zvedlý volnoběh J2 1.6
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
- Reklama
Re: Zvedlý volnoběh J2 1.6
čidla na termostatu jsou 2, jedno má jenom 1 drát (faston) a to je pro budík, druhý má konektor plastový dvoudrátový a to by mělo být pro RJ
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Re: Zvedlý volnoběh J2 1.6
Tak problém vyřešen.
Dneska jsem tak koukal na nastartovanej motor a poslouchal, jak to v krokovým motorku pěkně šustí a došlo mi, že je pořád otevřenej. Přemýšlel jsem, proč by ho jednotka držela otevřenej, když to není třeba a zkusil jsem restart ŘJ odpojením baterky. Po připojení všechno v poho.
Holt jsem asi po výměně jel pořád v nouzovým režimu i když už byl motorek funkční.
Dneska jsem tak koukal na nastartovanej motor a poslouchal, jak to v krokovým motorku pěkně šustí a došlo mi, že je pořád otevřenej. Přemýšlel jsem, proč by ho jednotka držela otevřenej, když to není třeba a zkusil jsem restart ŘJ odpojením baterky. Po připojení všechno v poho.
Holt jsem asi po výměně jel pořád v nouzovým režimu i když už byl motorek funkční.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Re: Zvedlý volnoběh J2 1.6
Cau, tohle mi dela auto uz od zacatku co jsem ho koupil. Motorek vadny neni, protoze po restartu RJ funguje vse bez problemu. Ale
proste jednou za casnastartuju a uz vidim ze otacky neklesaji a je to spatne, po zahrati motoru to kolisa. Tak jsem usoudil ze to bude
mit neco spolecneho s teplotou - tedy cidla. Odpojil jsem obe dve u termostatu, prostrikl kontoxem a u toho s jednim vyvodem na faston
jsem dotahl sroubek ktery drzi ten kontakt - byl uvolneny. Tentokrat jsem neudelal reset jako vzdy, pouze jsem nastartoval, a vse bylo v poradku.
Uvidime zda se to projevi, najel jsem zatim cca 1100km od tohoto zasahu tak cekam zda se to neobjevi znovu.
proste jednou za casnastartuju a uz vidim ze otacky neklesaji a je to spatne, po zahrati motoru to kolisa. Tak jsem usoudil ze to bude
mit neco spolecneho s teplotou - tedy cidla. Odpojil jsem obe dve u termostatu, prostrikl kontoxem a u toho s jednim vyvodem na faston
jsem dotahl sroubek ktery drzi ten kontakt - byl uvolneny. Tentokrat jsem neudelal reset jako vzdy, pouze jsem nastartoval, a vse bylo v poradku.
Uvidime zda se to projevi, najel jsem zatim cca 1100km od tohoto zasahu tak cekam zda se to neobjevi znovu.
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
*** Ivan je nejlepsi!!! ***