Zvedlý volnoběh J2 1.6

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Joker
**
Příspěvky: 328
Registrován: 12 lis 2005, 14:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Zvedlý volnoběh J2 1.6

Příspěvek od Joker »

Ahoj,

mám takový malý problémek. U Lantry mi zničehonic začal kolísat volnoběh a zároveň byl zvýšený. Vyměnil jsem krokový motorek a ustalo kolísání, ale zůstal pořád zvýšený. Je cca na 1.200 ot i při zahřátém motoru pokud stojím. Pokud je auto v pohybu, tak je na cca 1.700 ot.

Na autě je odstraněn airbox a namontovanej hříbek. Ale již cca rok, takže myslím, že v tom problém nebude. Taky je namontovaný LPG, ale problém je jak na LPG, tak na benzín.

Mám podezření na čidlo teploty motoru, protože auto na LPG výrazně bíle kouří a je z výfuku cítit nespálený plyn. Takže usuzuju, že jede pořád "na sytič".

Pokud máte ještě nějaký jiný nápad, co by to mohlo způsobit, tak to hoďte do placu a já budu zkoušet měnit.

PS: čidlo teploty u termostatu je pro budík nebo pro ŘJ, ať neměním zbytečně.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Reklama
 

Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Re: Zvedlý volnoběh J2 1.6

Příspěvek od Jam »

čidla na termostatu jsou 2, jedno má jenom 1 drát (faston) a to je pro budík, druhý má konektor plastový dvoudrátový a to by mělo být pro RJ
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Uživatelský avatar
Joker
**
Příspěvky: 328
Registrován: 12 lis 2005, 14:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvedlý volnoběh J2 1.6

Příspěvek od Joker »

Tak problém vyřešen.

Dneska jsem tak koukal na nastartovanej motor a poslouchal, jak to v krokovým motorku pěkně šustí a došlo mi, že je pořád otevřenej. Přemýšlel jsem, proč by ho jednotka držela otevřenej, když to není třeba a zkusil jsem restart ŘJ odpojením baterky. Po připojení všechno v poho.

Holt jsem asi po výměně jel pořád v nouzovým režimu i když už byl motorek funkční.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Uživatelský avatar
kokroff
**
Příspěvky: 319
Registrován: 11 pro 2005, 18:14
Bydliště: PCE
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvedlý volnoběh J2 1.6

Příspěvek od kokroff »

Cau, tohle mi dela auto uz od zacatku co jsem ho koupil. Motorek vadny neni, protoze po restartu RJ funguje vse bez problemu. Ale
proste jednou za casnastartuju a uz vidim ze otacky neklesaji a je to spatne, po zahrati motoru to kolisa. Tak jsem usoudil ze to bude
mit neco spolecneho s teplotou - tedy cidla. Odpojil jsem obe dve u termostatu, prostrikl kontoxem a u toho s jednim vyvodem na faston
jsem dotahl sroubek ktery drzi ten kontakt - byl uvolneny. Tentokrat jsem neudelal reset jako vzdy, pouze jsem nastartoval, a vse bylo v poradku.
Uvidime zda se to projevi, najel jsem zatim cca 1100km od tohoto zasahu tak cekam zda se to neobjevi znovu.
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98

*** Ivan je nejlepsi!!! ***
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“