Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 40
- Registrován: 06 kvě 2009, 11:05
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Nejspíš opotřebený synchron od toho jak tam tu pětku rveš v 50. Tímhle se při každém řazení musí dost přibrzdit vstupní hřídel.
- Reklama
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Nazdar pánové,pěkné počteníčko vše kolem i 30cítek,jen mě zaráží kolik problémů už se v autech vyskytuje,celkem mě překvapily ty otáčky,nejdřív jsem měl v plánu koupit i 30 ale pak z toho sešlo koupil jsem Passata 2003 1,8 20V Turbo od známího a já (dneska jsem to zkoušel) při 4200 ot/min jedu 180km/hod.To je celkem mazec ale jinak hezký autíčka vždy když Vás vidím v nich jet tak se otočim.A stejný problém mají i Kie ceed s tak vysokýma otáčkama při 130km/hod?Díky
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
teraz si napisal neporovnatelny udaj, lebo zrovnavat 16 CVVT a 1,8 20V turbo je podla mna smiesne
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
5-ku tam radím bez problémov pri 50-ke.(a to mám 1,4)
Pokial cítim, že motor nechveje a nedusím ho, v aute som sám (nenaložené auto). Samozrejme, zrýchlovanie opatrene. Rovnako som jazdil aj Accentom, má slabši motor o 20 kW a tiež pri rozumnom jazdení zniesol tu 5-ku.
Výkon motora na udržanie vozidla v chode to úplne stačí.
Pokial cítim, že motor nechveje a nedusím ho, v aute som sám (nenaložené auto). Samozrejme, zrýchlovanie opatrene. Rovnako som jazdil aj Accentom, má slabši motor o 20 kW a tiež pri rozumnom jazdení zniesol tu 5-ku.
Výkon motora na udržanie vozidla v chode to úplne stačí.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Tak u mé i30ky to funguje tak, že při 120km/h točí přesně 4000 otáček a motor je opravdu hodně hlučný. Při 130km/h je to něco málo nad 4000 otáček a motor ztichne. Trošku mi to připomíná Škodu 120, tam to bylo podobně. A jak už tady někdo psal, otáčky se mohou trochu lišit podle pneumatik. Moje UG7+ 195/65R15 maj o něco větší obvod než originál letňáky Kumho 185/65R15, takže otáčky jsou nepatrně nižší při stejné rychlosti.
Hyundai i30 Classic Plus + ESP, 1.4 CVVT, Continental Silver, 07/2009, Nošovice, 75.000 km
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
kolik točí u i30 automat????? ve 130?
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
CistiC: 1.4 toto zprevodovani odpovida. To byl jeden z duvodu, proc bych ji nechtel, protoze nejcasteji jezdim 100+km/h...ale do mesta to zase mas idealni
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
som zvedavy kto do mesta potrebuje 80 kW.. toz tam bola moja otazka vo vlakne od skody. Ze slaba fiesta z 2006 s 55kW motorom toci rovnako pri 130 tych 4000 otacok, ze kde je akoze ta chyba. Ak Hyundai nezacne poriadne premyslat nad prevodovkami, bude to problem na tak silny (relativne) motor je tych 4000 otacok vazne tragedia.. ale bohuzial, z charakteristiky vyplyva ze pod 3000 otacok tam nie je krutak a ten je pre dialnicne tempo dost dolezityHardcam píše:CistiC: 1.4 toto zprevodovani odpovida. To byl jeden z duvodu, proc bych ji nechtel, protoze nejcasteji jezdim 100+km/h...ale do mesta to zase mas idealni
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Doba se trochu zmenila, dnes 80kW maji i zakladni modely vetsiny znacek...drive takovy motor mely dvoulitr, dnes to maji 1.4...a myslim si, ze i do mesta je potreba svizne auto, 80kW pri relativne male vaze ideal.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Veru veru, zaradiť sa dnes do husto nasekaného radu idúcich vozidiel s takou starou škodovkou je heroický výkon
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
alarm: mel jsem ve dvoulitrove Elantre 83kW, dnes ma prakticky ten samy motor v ix35 az 135kW...rika se tomu vyvoj
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Toto je problém,který si málo kdo při koupi uvědomí. Postupem času při zjištění co je na autě dobré co horší a co špatné já zpřevodování vidím na i30 1.4 CVVT jako strašné.Zvláště pak pro ty co něco najedou po dálnici.K čemu je dobré,že auto téměř zvládá na 5tku ,50km rychlost a ve 120km/h hučí jako tady před chvílí jeden majitel i30 psal hůř co by 120 Škodovka.Navíc téma ekologie a spotřeba při této dalníční rychlosti nějak na dnešní dobu nejde dohromady.K čemu je z hlediska ekologie stop and go když po dálnici s tímto autem frčím za 9litrů/100km. Je dnes hodně jiných značek co jezdí o poznání za míň.Hyundai toto moc neřeší.Škoda, po městě člověk jenom nejezdí.
Hyundai i30 made in cz
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Dalibore: Dej prosím příklad. Dnešní nízkoobjemove výkonné motory nejsou moc stavěny na dálniční provoz(rozuměj úsporný). Tyto auta jsou primárně stavěny do města,popřípadě na dojetí pár km do práce. Já když jsem vybíral auto a řekl jsem prodejci,že jezdím tak z 80% po dálnici,tak mne rovnou varoval. To že starší nízkootačkové motory jezdí v určité situaci úsporněji,to je fakt. Ale to je honba automobilek za výkonem,s tím moc nenaděláš. To samé funguje v renaultu či fordu,či koncernu. Tam je rozdíl v tom,že mají v nabídce motory starší 10.let,ale nové už úsporne při dálničních rychlostech nejsou. Proto se jezdí po dálnicích o víkendech daleko pomaleji.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Matysekul:To jsi měl tedy štěstí na to upozornění.Já jsem takové neměl a myslím,že nejsem sám.Na autorevue jsem pročítal recenze značek, třeba Kalos,Meriva,Corsa, C4 i Fabie mají ve 130km něco do 3800ot.http://www.autorevue.cz/.Zato auris je na tom stejně jak i30 1.4 -jsou do rodiny stejný základ.Dříve jsem měl Fiat Brava 1.2 16V a ta točila ve 130 též 3800 a brala do 7 litrů
Hyundai i30 made in cz
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Kromě C4 jsou všechno o třídu níž auta. Navíc jsou to typické ukázky starých motorů. C4 je sice stejná třída,ale motor taky starý x let. Navíc výkonově je srovnatelná spíš 1,6,než 1,4. No a bravo,řeknu to takhle,felicie mi taky žrala dlouhodobě 6,5 l. To byla 1,3 50kw a měla nějakých 900 kg. Zkus některé parametry porovnat,schválně k čemu dojdes Auta jsou dnes daleko těžší,než před pár lety a to musí být někde znát. A i tak věřím,že s tím dokáže někdo jezdit za míň než ty.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021