LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
jan:
ja som pocul ze LPG na negativny vplyv na zimny spanok medvedov a hrozi ze sem-tam najdes nejakeho lezat na svojom aute ale vazne, to tvrdenie sa nezaklada na pravde
ja som pocul ze LPG na negativny vplyv na zimny spanok medvedov a hrozi ze sem-tam najdes nejakeho lezat na svojom aute ale vazne, to tvrdenie sa nezaklada na pravde
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: LPG
Kamos na LPG nabehal cca 400tis km a 80tis km na benzine.. Neodislo mu ani tesnenie pod hlavou ani nic take...
Mal nexiu cca rv 96... Ja by som sa toho nebal, ako napisal Mexican...
Ak ma hlava daku vyrobnu vadu, alebo motoru davas na <> a potom ho hned vypnes tak sa moze stat, ci mas LPG alebo benzin...
Mal nexiu cca rv 96... Ja by som sa toho nebal, ako napisal Mexican...
Ak ma hlava daku vyrobnu vadu, alebo motoru davas na <> a potom ho hned vypnes tak sa moze stat, ci mas LPG alebo benzin...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Re: LPG
Pro .Mr.HYUNDAI jak to že povolí na Accentu Lpg v rámci záruky a na i30 ne proč? prosímRadek Švub píše:Jak bude čas tak to tam dám!!laufas píše:Nahod ty zkusenosti na forumRadek Švub píše:Ale mě to bohužel nevadí já mám na lpg najeto 20 000 km.A je tu někde ješte jeden člověk co má 50 000 km.A jsem moc spokojenej.Stejnak když se mi tam něco posere tak to všechno stejne zaplatím i když je to v záruce.Já jsem reklamoval jednu věc a to byla uplná hruza takže už nikdy tam nejdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: LPG
V Chomutově se ještě teď v březnu zprovozní montáže na LPG do i30. Je to autorizovaný servis Hyundai, takže je vše s potřebnými dokumenty a s plným zachováním 5-ti leté garance. Bomba nahradí rezervní kolo, stačí s sebou vozit sadu na lepení pneu. Určitě do toho před let. prázdnínami půjdu.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: LPG
Cca 30 tis. i s "Flashlube Valve Saver Fluid" (mazáni ventilů), jde o systém STAG 300.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: LPG
Ahoj jedná se prosím o firmu Kšv GROUP ?Tudy píše:V Chomutově se ještě teď v březnu zprovozní montáže na LPG do i30. Je to autorizovaný servis Hyundai, takže je vše s potřebnými dokumenty a s plným zachováním 5-ti leté garance. Bomba nahradí rezervní kolo, stačí s sebou vozit sadu na lepení pneu. Určitě do toho před let. prázdnínami půjdu.
Re: LPG
JJ, to jsou oni
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: LPG
To bych si musel uprit Carreru100 taky by me zajimala priblizna cena, kdyz by to bylo kolem 25ti, mozna bych o tom zacal uvazovat. Ale porad mi to v pouze dvoulitrovym motoru a tride vozidla prijde takovy komicky pohon...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Tak už jezdím na plyn, najeto zatím 370 km, ještě to nechám seřídit (objevuje se check engine), jinak spokojenost. Výkon je sice o něco slabší, spotřeba mi stoupla na cca 8 l/100 km, ale 1 km jízdy mě vyjde na 1 Kč,-
BA 95 = 31 Kč,-/1 l
LPG = 13 Kč,-/1 l
BA 95 = 31 Kč,-/1 l
LPG = 13 Kč,-/1 l
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: LPG
Dodatek:
Minulý týden proběhla montáž, odjel jsem a po 90 km jízdy se rozsvítil check engine. Jinak jízda v pohodě, malinko hůře se startovalo na benzín a malinké zaváhání při razantní akceleraci plynu z nízkých otáček. Jel jsem zpátky do servisu, dle diagnostiky byla příliš bohatá směs. ŘJ překalibrována, odjel jsem a po dalších 70 km jízdy opět check . Navíc se teplý motor při startu na benzín dost dusil a v otáčkách nad 5 500 ztráta výkonu (škubání). Opět jsem tedy navštívil servis - dle diag. opět příliš bohatá směs. Technik tedy navrtal nově vstřiky o průměru 1,8 mm (původně tam byly 2,3 mm) a jeli jsme se projet - já řídil, on s kompem na klíně kalibroval. Cestou jsem se od něj dozvěděl, že průměr vstřiků se volí dle výkonu, ale že to mé auto si zřejmě žádá vstřiky menší, než by odpovídalo výkonu motoru - každé auto je holt jiné - 1,8 mm bylo dle diagnostiky málo - chudá směs, i když motor teď běžel už úplně hladce.
Takže opět výměna vstřiků za větší (1,9 mm), společná kalibrační jízda 20 km v různých režimech, technik byl spokojen, já také - momentálně nepoznám rozdíl mezi jízdou na plyn nebo benzín, hladké startování, žádné škubance, ani check. Při překročení 5 500 ot./min se mi to automaticky přepíná na benzín (ale nijak to nepocítím). Ovšem najel jsem pouze 30 km po úpravě vstřiků, tak uvidím...
PS: vše bezplatně v rámci záruky a solidní přístup servisu. Spotřeba (před úpravou vstřiků) o 1-1,5 l vyšší než na benzín. Vyjel jsem zatím jen jednu nádrž a to ani ne do prázdna, takže to je velice hrubý odhad.
Minulý týden proběhla montáž, odjel jsem a po 90 km jízdy se rozsvítil check engine. Jinak jízda v pohodě, malinko hůře se startovalo na benzín a malinké zaváhání při razantní akceleraci plynu z nízkých otáček. Jel jsem zpátky do servisu, dle diagnostiky byla příliš bohatá směs. ŘJ překalibrována, odjel jsem a po dalších 70 km jízdy opět check . Navíc se teplý motor při startu na benzín dost dusil a v otáčkách nad 5 500 ztráta výkonu (škubání). Opět jsem tedy navštívil servis - dle diag. opět příliš bohatá směs. Technik tedy navrtal nově vstřiky o průměru 1,8 mm (původně tam byly 2,3 mm) a jeli jsme se projet - já řídil, on s kompem na klíně kalibroval. Cestou jsem se od něj dozvěděl, že průměr vstřiků se volí dle výkonu, ale že to mé auto si zřejmě žádá vstřiky menší, než by odpovídalo výkonu motoru - každé auto je holt jiné - 1,8 mm bylo dle diagnostiky málo - chudá směs, i když motor teď běžel už úplně hladce.
Takže opět výměna vstřiků za větší (1,9 mm), společná kalibrační jízda 20 km v různých režimech, technik byl spokojen, já také - momentálně nepoznám rozdíl mezi jízdou na plyn nebo benzín, hladké startování, žádné škubance, ani check. Při překročení 5 500 ot./min se mi to automaticky přepíná na benzín (ale nijak to nepocítím). Ovšem najel jsem pouze 30 km po úpravě vstřiků, tak uvidím...
PS: vše bezplatně v rámci záruky a solidní přístup servisu. Spotřeba (před úpravou vstřiků) o 1-1,5 l vyšší než na benzín. Vyjel jsem zatím jen jednu nádrž a to ani ne do prázdna, takže to je velice hrubý odhad.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: LPG
tak to bych to vlastne mel furt preply na benzin...Tudy píše:Při překročení 5 500 ot./min se mi to automaticky přepíná na benzín
gratuluju ke zdarnemu konci, ja bych na to ladeni a rozsvicovani checku vubec nemel nervy a porad bych se o motor bal...inu, ja za 3Kc/km, ty 1Kc/km
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Těch 5 500 ot. mi doporučil servisman, já to chtěl až do omezovače, ale dal jsem na něj (lze to libovolně nastavovat). Přeci jen plyn se spaluje při vyšších teplotách než benzín a ve vysokých otáčkách by motor víc trpěl...Hardcam píše:tak to bych to vlastne mel furt preply na benzin...Tudy píše:Při překročení 5 500 ot./min se mi to automaticky přepíná na benzín
gratuluju ke zdarnemu konci, ja bych na to ladeni a rozsvicovani checku vubec nemel nervy a porad bych se o motor bal...inu, ja za 3Kc/km, ty 1Kc/km
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: LPG
Ahoj tak mi to nedalo a oslovil jsem přímo:
Technického ředitele HMCZ
Hyundai Motor Czech s.r.o.
Odpověď na moji otázku je následující:
"citace z emailu":
Vážený pane,
Hyundai Motor Company striktně postupuje v případě montáže LPG do vozidla a na
vozidlo odebírá záruku.
Díky za informace od právníka, jistě by to stálo za delší diskuzi, nicméně podle
mého názoru si právník neuvědomil jednu a to zcela zásadní věc - vozidlo pakliže
bylo vyrobeno na provoz na benzín, tak nebylo vyrobeno nebo vyvinuto na provoz
na jiné alternativní paliva a tudíž výrobce nemůže nést záruku za něco, co
nevyvíjel nebo nevyzkoušel .... Je to logické, podle veškeré doklumentace
vozidlo bylo vyvinuto na provoz na benzín, ve veškerých homologačních
materiálech je uveden benzín jako palivo a nic víc. Možná by bylo dobré posoudit
stav motoru / vozidla na provoz na LPG po 100.000km .... nicméně toto nikdo
neudělal a tudíž se k tomu logicky ani nemůže vyjádřit.
Tolik k uvedené problematice, doufám, že Vám moje odpověd stačí i když
pravděpodobně neuspokojila.
S pozdravem
Technického ředitele HMCZ
Hyundai Motor Czech s.r.o.
Odpověď na moji otázku je následující:
"citace z emailu":
Vážený pane,
Hyundai Motor Company striktně postupuje v případě montáže LPG do vozidla a na
vozidlo odebírá záruku.
Díky za informace od právníka, jistě by to stálo za delší diskuzi, nicméně podle
mého názoru si právník neuvědomil jednu a to zcela zásadní věc - vozidlo pakliže
bylo vyrobeno na provoz na benzín, tak nebylo vyrobeno nebo vyvinuto na provoz
na jiné alternativní paliva a tudíž výrobce nemůže nést záruku za něco, co
nevyvíjel nebo nevyzkoušel .... Je to logické, podle veškeré doklumentace
vozidlo bylo vyvinuto na provoz na benzín, ve veškerých homologačních
materiálech je uveden benzín jako palivo a nic víc. Možná by bylo dobré posoudit
stav motoru / vozidla na provoz na LPG po 100.000km .... nicméně toto nikdo
neudělal a tudíž se k tomu logicky ani nemůže vyjádřit.
Tolik k uvedené problematice, doufám, že Vám moje odpověd stačí i když
pravděpodobně neuspokojila.
S pozdravem
Re: LPG
Proč mne to jen nepřekvapuje. Po zkušenosti ,kdy mne odpálkoval se schválením kol a následně i s typem oleje do mého auta ,bych nic jiného nečekal. Vstřícnost k zákazníkům především Vždyť už sis auto koupil,tak co čekáš
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021