Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Treba 3.0 dCi v Espace a v dodavkach byla katastrofa pro Renault, prave proto, ze je to motor Nissanu. Pritom Nissan umi motory (benzinove), ale tohle podelali. Ani nevim o tom, ze by Nissan nabizel motor, co budes mit v Megane.
vetu o zaspani si nech pro manzelku (1.6 16V 74kW, 1.5 dCi 63kW nebo 78kW - kdo ze to zaspal?) podivej se na Sonatu, ktera ma bez turba ve dvoulitru 121kW, i30 1.6CRDi s 94kW. Do ix35 se dava 2.0 CRDi se 135kW a do nove Sonaty pujde 2.0T a vysokoobjemove motory, ktery Renault neumel delat a tak je pro jistotu uz ani nenabizi. Posledni skvost byl Safrance Biturbo.
Vis, ono kolikrat lepsi osvedcena atmosfera, nez jezdit s prelektrizovanym (a typicky Francouzem) autem do servisu...urcite jsi sam nekolikrat videl, jak na Lagunach a Meganech po par letech zacne zlobit elektroinstalace. Cim vic dratku, tim vyssi pravdepodobnost, ze se neco podela. A dnesni auta, u vsech znacek, nejsou etalonem na spolehlivost, ale na dobre povozeni a za tri roky to prodat nekomu na dojezdeni.
vetu o zaspani si nech pro manzelku (1.6 16V 74kW, 1.5 dCi 63kW nebo 78kW - kdo ze to zaspal?) podivej se na Sonatu, ktera ma bez turba ve dvoulitru 121kW, i30 1.6CRDi s 94kW. Do ix35 se dava 2.0 CRDi se 135kW a do nove Sonaty pujde 2.0T a vysokoobjemove motory, ktery Renault neumel delat a tak je pro jistotu uz ani nenabizi. Posledni skvost byl Safrance Biturbo.
Vis, ono kolikrat lepsi osvedcena atmosfera, nez jezdit s prelektrizovanym (a typicky Francouzem) autem do servisu...urcite jsi sam nekolikrat videl, jak na Lagunach a Meganech po par letech zacne zlobit elektroinstalace. Cim vic dratku, tim vyssi pravdepodobnost, ze se neco podela. A dnesni auta, u vsech znacek, nejsou etalonem na spolehlivost, ale na dobre povozeni a za tri roky to prodat nekomu na dojezdeni.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
A jé je, dovolil jsem si kritizovat. i30 je na dálnici hlučná, to je prostě fakt a jeden z důvodů je vytočená atmosféra (1.4 a 1.6) a absence šestky. Jak jsem psal, tohle řeší ta 2.0, ale tím, že je jenom ve vyšší výbavě, tak je to za ty peníze v dnešní době neprodejné auto, navíc tomu chybí prvky výbavy, které ani nejdou objednat. Hlavně tohle je pro mě nepochopitelné.
A k těm CRDI, jak to, že 94kW CRDI má stejné zrychlení, jako 78kW dCi?
To samé u těch benzínů, H má 1.6 93kW, R má 81kW a zrychlení je H 11,5s vs R 10,8s.
Do Méganu se dá taky objednat 2.0T, takže to, že to někdy bude v Sonatě je fajn.
A k té složitosti techniky, to CRDI je na tom mnohem hůře než to benzínové turbo.
Prostě, ať se to fanouškům Hyundaie líbí nebo ne, tak ještě nedávno to byla společně se Ceedem skvělá koupě, ale dneska to už ve vyšších výbavách neplatí, existují prostě lepší nabídky.
A k těm CRDI, jak to, že 94kW CRDI má stejné zrychlení, jako 78kW dCi?
To samé u těch benzínů, H má 1.6 93kW, R má 81kW a zrychlení je H 11,5s vs R 10,8s.
Do Méganu se dá taky objednat 2.0T, takže to, že to někdy bude v Sonatě je fajn.
A k té složitosti techniky, to CRDI je na tom mnohem hůře než to benzínové turbo.
Prostě, ať se to fanouškům Hyundaie líbí nebo ne, tak ještě nedávno to byla společně se Ceedem skvělá koupě, ale dneska to už ve vyšších výbavách neplatí, existují prostě lepší nabídky.
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Nebud dalsi tabulkar ja mam dle papiru zrychleni 10,6, meril jsem ho spolu s jednim pasazerem (90kg), ktery vlastni pristroj na mereni a bylo to 8,8s...temer kazdy Ti potvrdi, ze tabulkove hodnoty u Hyundaie jsou horsi nez realne. Naopak by me zajimalo, jestli to, co uvadi rencek, je skutecne pravda. 1.4 na dalnici neni, to neni zadny tajemstvi. Mne treba ve dvoulitru 6ka nechybi, da se to v klidu bez ni. Jen se divim, proc se me kazdy pta, jestli to ma 6ku---vsichni jezdej na spotrebu
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Harde, to bude asi tím, že ne každý chce jezdit za 4ká/km. Po roce zkušeností můžu říct, že chybějící 6tka je jedna z největších slabin i30cw. Na spotřebu nejezdím (otáčky min 2000), ale platit víc když nemusím je nesmysl. Protože mám rádio na 7, tak hold za jízdy motor vnímám a ani 1.6i není zrovna značka ideál na delší cesty po dálnicích. Motor je výkonově naprosto v pohodě, ale točit přes 4000 při 140km/h je prostě zbytečnost, která nepřidá peněžence ani pocitu z klidné a pohodové jízdy. Motor zbytečně hlučí a bere si víc než 8l/100.Hardcam píše:Jen se divim, proc se me kazdy pta, jestli to ma 6ku---vsichni jezdej na spotrebu
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Radim: za tolik jezdim tady ty couracky kolem komina a kdyz mam naladicku, coz je skoro porad... ted jsem se vratil z Prahy, 50 dalnice:50 1.tridy a jel jsem to za sedmicku, drzel jsem 120kmh jak na dalnici, tak na silnici 1.tridy a radio jsem ani pusteny nemel, protoze jsem celou cestu provolal..vedel jsem do ceho jdu, mel jsem stejne silnou Lantru (2.0 102kW), taky s 5kou, najel jsem na ni 110tkm a nikdy mi 5ka nechybela, Elantra byla v nafte, takze tam ty otacky nehraly roli, tocila malo.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Tak to se nevylučuje. S 1.6i se do cca 110km/h jede v klidu kolem těch 7mi/100, při 90km/h i míň. Tam ta 6tka taky nechybí. S 2.0i to máš trochu posunutý. Potom to ale začne růst, 130 se kvůli rezonanci nedá (cw, 195/65 R15), takže pak jedeš 140 až 150km/h za cca 8,5/100 a točíš 4100-4500. To se dá na kratší trasy. Na několik stovek/tisíc km to je moc a kdo to jezdí často v těchto rychlostech, měl by si to s i30 podle mne rozmyslet. Jsem do té doby jezdil se škodovkama, tak to víc jak 130 nejelo a člověk neřešil, že by to mohl potřebovat.
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Radim: nez jsem dojel do salonu, byl jsem rozhodlej, ze domu jedu v Comfortu CW 1.6...jelikoz jsem forum o i30 do koupe vubec neprocital (sporadicky jen temata s fotkama vasich aut, o audiu, kolech), tak jsem rad, ze to dopadlo, jak to dopadlo. Ted uz po dalnici tak casto nedrandim a kdyz na ni jedu, tak vetsinou rozume kolem 120kmh, ja se vyblbnu na okreskach - tomu odpovida moje spotreba treba s Elantrou byla vetsina cest zase naopak na dalnici, kde je ten diesel naprosto neocenitelnej, i kdybych mel 6ku, porad je CRDi (85kW a 94KW) na dalnici lepsi.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Ještě k tomu Rencku, dle porovnávacích testů a zkušeností uživatelů je 1.6/74kw je pružnější než "modernější" 1.4/80kW v i30 (tabulkově takřka stejnéí zrychlení). Takže tady se skutečně na tabulky spoléhat nedá. Navíc u toho obstarožního pětikvaltu trošku natáhli pětku, takže by to mělo točit, pokud si dobře pamatuji, při 130 km/h cca 3700 ot./min, což je proti i30 citelný rozdíl.
No a downsizing motoru je jednoznačný trend, zatím se samými výhodami. Teď má přijít s přímovstřikovým 1.6 benzínem a je otázka času, než tam dobastlí i turbo. U to nepochybně není absencí know-how, ale chutí a tlakem investorů vytěžit z obstarožních technologií co nejvíc a nové nasazovat až kupující nebudou skákat jen na tabulkové výblitky. Myslím, že je dobré být akcionářem .
No a downsizing motoru je jednoznačný trend, zatím se samými výhodami. Teď má přijít s přímovstřikovým 1.6 benzínem a je otázka času, než tam dobastlí i turbo. U to nepochybně není absencí know-how, ale chutí a tlakem investorů vytěžit z obstarožních technologií co nejvíc a nové nasazovat až kupující nebudou skákat jen na tabulkové výblitky. Myslím, že je dobré být akcionářem .
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Mně jako zákazníka nezajímají důvody, prostě v současnosti jsou v benzínech pozadu a je jedno, jestli to je nedostatkem know-how nebo to je obchodní politika. Pro začátek by stačilo, kdyby tam dali 6ti rychlostní převodovku, čekal jsem, že tam s faceliftem bude, ale bohužel, nestalo se tak. A co se týká přímo vstřikových motorů, tak zase honí kilowatty, ale komfortu, který řidiči poskytují přeplňované motory tím stejně nedosáhnou. Vysoký točivý moment v nízkých otáčkách jde dosáhnout jenom dvěma způsoby, buď se zvětší objem motoru (2.0) nebo se tam přidá turbo (1.4), aby se tam dostalo více vzduchu, nic jiného nejde vymyslet.
Na dálnici strávím skoro třetinu času a s tím co mám naježděno vím, že chci tempomat a výkonnější/tišší motor. Pro mě ideální motor 2.0 je už za nesmyslnou cenu, protože konkurence je levnější a má lepší výbavu. Pro lidi, kteří jezdí výhradně okresní silnice, je i30 v nižších výbavách pořád dobrá koupě.
No a co se týče kvality, tak to ukáže až čas, to samé mi lidi tvrdili, když jsem kupoval Elantru
Na dálnici strávím skoro třetinu času a s tím co mám naježděno vím, že chci tempomat a výkonnější/tišší motor. Pro mě ideální motor 2.0 je už za nesmyslnou cenu, protože konkurence je levnější a má lepší výbavu. Pro lidi, kteří jezdí výhradně okresní silnice, je i30 v nižších výbavách pořád dobrá koupě.
No a co se týče kvality, tak to ukáže až čas, to samé mi lidi tvrdili, když jsem kupoval Elantru
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Elantra je pro Hyundai etalon. To jen blbec mohl tvrdit, ze neni spolehliva. Mne udelal ohromnou sluzbu a vsude po netu se doctes, ze nema tezke zavady. Nicmene frantika jeste nemas, uvidis po roce, dvou, trech, zda to stalo za to.
Tuhle vetu jsem jakoby necetl...Pro lidi, kteří jezdí výhradně okresní silnice, je i30 v nižších výbavách pořád dobrá koupě.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Je legrační, jak majitel 2.0 nedokáže uznat, že varianta 1.4/1.6 je na dálnice nevhodná kvůli absenci šestky a tempomatu.
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
A k té kvalitě, co takový špatný antikorozní nástřik i30? To je v pořádku? U každého výrobci jde něco najít.
A o špatné pověsti Renaultu vím, podle statistik šli do sebe a kvalitu si teď hlídají, jestli to je pravda, to ukáže až čas.
Jo a legrační je i to, jak někdo opovrhuje frantíkama, někdo korejcema, někdo němcema, ... to je hlavní rozdíl mezi náma dvěma
Je opravdu takový problém uznat, že v současnosti i30/Ceed není proti konkurenci výhodnější, jako to bývalo například před rokem? A taky se bavím na tím, jak je najednou Hyundai něco více než Renault, ach ta česká povaha, lidi zapomínají, jaký k tomu měli češi přístup pár let nazpátek, najednou to je super značka ...
A o špatné pověsti Renaultu vím, podle statistik šli do sebe a kvalitu si teď hlídají, jestli to je pravda, to ukáže až čas.
Jo a legrační je i to, jak někdo opovrhuje frantíkama, někdo korejcema, někdo němcema, ... to je hlavní rozdíl mezi náma dvěma
Je opravdu takový problém uznat, že v současnosti i30/Ceed není proti konkurenci výhodnější, jako to bývalo například před rokem? A taky se bavím na tím, jak je najednou Hyundai něco více než Renault, ach ta česká povaha, lidi zapomínají, jaký k tomu měli češi přístup pár let nazpátek, najednou to je super značka ...
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
markus: me antikorozni nastrik nezajima a resit ho nebudu - mozna az pred prodejem, at ma novy majitel radost. Auto budu mit 4 roky, ne do duchodu - coz bude pripad asi nekoho jineho z nas dvou.
Tempomat si pravdepodobne necham dodelat, ale jen kvuli zvyseni vybavy, u nas je prakticky nevyuzitelny (ty s nim budes asi i zajizdet do garaze, ty legrando), navic nejezdim stabilne stejnou rychlosti a tak dlouhe cesty po dalnici (napriklad D1 jsem jel celou 4x v zivote, D5ku asi 20x)...tempomat mame v Sonate a ze by se nejak extra vyuzival, to ne.
Legracni jsi prinejmensim ty, kdyz tvrdis, ze se s 1.4 bez tempomatu neda na dalnici jezdit. Da naprosto v klidu (jen holt toci o neco vic, boze), muj Getz jezdi po dalnici kazdej den a je to 1.1...1.6ku i30 mam ted rozjednanou, sestrenka vcera udelala maturitu a bude potrebovat jezdit do Prahy na vejsku. A myslim, ze to je dobra volba. Osobne jsem presvedcen, ze moje auto byl kauf stoleti, ale co jsem daval, Te zajimat nemusi. To je legracni, ze?
Tempomat si pravdepodobne necham dodelat, ale jen kvuli zvyseni vybavy, u nas je prakticky nevyuzitelny (ty s nim budes asi i zajizdet do garaze, ty legrando), navic nejezdim stabilne stejnou rychlosti a tak dlouhe cesty po dalnici (napriklad D1 jsem jel celou 4x v zivote, D5ku asi 20x)...tempomat mame v Sonate a ze by se nejak extra vyuzival, to ne.
Legracni jsi prinejmensim ty, kdyz tvrdis, ze se s 1.4 bez tempomatu neda na dalnici jezdit. Da naprosto v klidu (jen holt toci o neco vic, boze), muj Getz jezdi po dalnici kazdej den a je to 1.1...1.6ku i30 mam ted rozjednanou, sestrenka vcera udelala maturitu a bude potrebovat jezdit do Prahy na vejsku. A myslim, ze to je dobra volba. Osobne jsem presvedcen, ze moje auto byl kauf stoleti, ale co jsem daval, Te zajimat nemusi. To je legracni, ze?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
A netvrdim, ze dle cenikove ceny nejsou vyhodnejsi kaufy, ale ja se neridim dle ceniku, ale dle zkusenosti. Kdyz mi nekdo rekne, ze nema rad Korejce, tak ani nevi proc. Kdyz mi nekdo rekne, ze nema rad Francouze, tak dokaze rict aspon duvody. Proti Nemeckym autum nemam nic, jen jsou drahe. Ale Francouzsky auta pro me vzdycky byly a jsou neskutecny sracky, jelikoz je v servisu vidim kazdej den a ne kvuli vymene desticek..
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Takže když Hardcam nevyužije tempomat a nejezdí po dálnici, tak ostatní taky ne?
Mě nějaké kaufy století nezajímají, jsem běžný zákazník a nejsem zaslepený fanda Hyundaie, takže vidím, že zaspali a ten dravý nástup, který měli na trhy v Evropě se ve třídě i30/Ceed zastavil. Na prodejích se to samozřejmě neprojeví hned. Konkurence zapracovala a doufám, že to Hyundai donutí změnit přístup a bude více naslouchat zákazníkům, na tom přece získají všichni
Nepsal jsem, že se s tím po dálnici nedá jezdit, psal jsem, že jsou ty motorizace ve spojení s 5ti rychlostní převodovkou na dálnice nevhodné. Však proti tomu autu nemám nějaké zásadní připomínky, jenom prostě mým potřebám nevyhovuje.
Mě nějaké kaufy století nezajímají, jsem běžný zákazník a nejsem zaslepený fanda Hyundaie, takže vidím, že zaspali a ten dravý nástup, který měli na trhy v Evropě se ve třídě i30/Ceed zastavil. Na prodejích se to samozřejmě neprojeví hned. Konkurence zapracovala a doufám, že to Hyundai donutí změnit přístup a bude více naslouchat zákazníkům, na tom přece získají všichni
Nepsal jsem, že se s tím po dálnici nedá jezdit, psal jsem, že jsou ty motorizace ve spojení s 5ti rychlostní převodovkou na dálnice nevhodné. Však proti tomu autu nemám nějaké zásadní připomínky, jenom prostě mým potřebám nevyhovuje.
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)