Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
A ti servisovaní francouzi jsou funglovky nebo to jsou odněkud dotažené auta se stočeným tachometrem a po havárce?
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
- Reklama
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
VelSatis byl novy, je v tom prave motor Nissan. Z roku tam prostoji (a to nekecam) vetsinu casu. Piccaso taky novy pred 5ti lety, uz tam bylo 5x vzdycky s necim jinym (nefunkcni ABS, nizky tlak oleje - cidlem ani hladinou oleje to neni, svetla si tomu sviti jak chteji). A pak ojetiny, napriklad pani na Meganu (dCi, takovej ten hezkej s futuristickym designem) sviti uz mesic kontrolka Stop a nikdo vcetne renaultu nevi proc. Kamarad si koupil pred tremi lety funglovku Espace a za rok se poroucel EGR ventil (opet 3.0dCi z Nissanu), nechalo ho to kousek pred hranicema za doprovodo koure. Ale tohle se stalo i jednomu clenovi s dvouletou Santou.
Pro renault jsou motory z Nissanu spatnej krok, pritom sami motory umeli, neumeli elektroinstalaci.
A uzitkovy Mastery? Kamarad by mohl vypravet, jak jich koupil 8 pro zahranicni dopravou (jsou francouzska firma) a po dvou letech je museli vymenit za Sprintery, kdyz se ty auta sralui zasadne 900km od Prahy...
Myho tchana nadrizenej ma C5 2.0 a dvakrat behem mesice se mu potkal motor. Proste Francouze do baraku nikdy. To jsem jeste nezminil, ze segra mela 206 1.9 a to auto umelo zhasnout cely najednou vcetne hlavnich svetel i pristrojovky. Co 14dni, to praskla leva predni zarovka. Vybornej kolotoc to auto.
Pro renault jsou motory z Nissanu spatnej krok, pritom sami motory umeli, neumeli elektroinstalaci.
A uzitkovy Mastery? Kamarad by mohl vypravet, jak jich koupil 8 pro zahranicni dopravou (jsou francouzska firma) a po dvou letech je museli vymenit za Sprintery, kdyz se ty auta sralui zasadne 900km od Prahy...
Myho tchana nadrizenej ma C5 2.0 a dvakrat behem mesice se mu potkal motor. Proste Francouze do baraku nikdy. To jsem jeste nezminil, ze segra mela 206 1.9 a to auto umelo zhasnout cely najednou vcetne hlavnich svetel i pristrojovky. Co 14dni, to praskla leva predni zarovka. Vybornej kolotoc to auto.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
A kolik je z toho benzínů?
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
markus: jsem to jeste doplnil. Picasso je 1.8 a C5 je 2.0...to je prece neomlouva, ze benziny umi a diesely neumi, prodavaji to pod svou znackou. Ano, benziny, pokud jsou Renaulacke, jsou kvalitni.
A jeste jsem zapomnel, ped dvema lety jsem jel pro Xantii HDi na chorvatsky hranice - zkazena dovolena jedny mlady rodiny. To byl zvuk jak kdyz kladou mlatis o barak.
A jeste jsem zapomnel, ped dvema lety jsem jel pro Xantii HDi na chorvatsky hranice - zkazena dovolena jedny mlady rodiny. To byl zvuk jak kdyz kladou mlatis o barak.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Tak já kupuju benzín a uvidí se časem, klidně tu po roce napíšu zkušenosti a nejsem ten typ, který si chválí to svoje.
Co jsem četl fóra pro Renault, tak když byl nějaký průšvih, tak pokaždé to byl dCi a pokaždé ojetina ...
Co jsem četl fóra pro Renault, tak když byl nějaký průšvih, tak pokaždé to byl dCi a pokaždé ojetina ...
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Ja jsem forum Renaultu prolezal taky, proto jsem Renault zavrhl. tech podivnejch zavad na me bylo moc. A treba odlupujici nastrik je pro me prkotina.
Vim, ze 1.9 dCi nedoporucuji ze 3 variant 2 a 1.5dCi jsou docela slusne (ale to se primarne tyka predchozi generace Megana). U benzinu je dobry 1.6 16V 74kW a 1.4 16V kW nevim.
Vim, ze 1.9 dCi nedoporucuji ze 3 variant 2 a 1.5dCi jsou docela slusne (ale to se primarne tyka predchozi generace Megana). U benzinu je dobry 1.6 16V 74kW a 1.4 16V kW nevim.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
markus78: Myslím, že jsi udělal dobře, je to oproti i30 lepší kauf, pokud nemáš někde jinde VIP vztahy. Dodnes zamačkávám slzu při vzpomínce na takové "drobnosti" jako pulzní ovládání oken, inteligentní zadní stěrač, aut. zamykání se nemuselo řešit v servisu, podstatně lepší PP, vyriabilnější interiér. Dnes zase budou o kus dál. Já na Renault, když jsem ho měl, taky nadával, ale to jsem netušil, že za 7 roků používání na tom budu mnohem líp než na i30 za rok. Nemluvě o tom, že komfortem cestování (byť to bylo Clio!!!) byl na vyšší úrovni než i30. V rodině jsme měli víc Rencků a žádná nadstandardní poruchovost se neprojevila. Kolega jezdí na Peugeotech, taky neřeší nic mimořádného. Stačí se podívat do statistik ADACu, Megane se rapidně lepší a i30 se do hodnocení ani nedostala, zřejmě se pohybuje ve spodnější části statistik. Vodárny u nás používají dlouhodobě flotilu Kangoo, teď jsem je viděl i u RWE. Na druhou stranu, Kámoš jezdící na Traficu nadává a nadává a Renaulta by si nikdy nekoupil. Rozhodně bych ale netvrdil, že jsou dnešní Renaulty horší než jiné automobilky.
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Jestli jsem se rozhodl dobře, bude jasné až po několika letech, do té doby to je teoretická debata.
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
SKV: v Adacu jsou vsechna auta?
To je prave to, koupit si Ranulta se strasne nabusenou elektronikou (k cemu inteligentni zadni steac, k cemu vic funkci na PP, co je pulzni otevirani oken?) a pak se strachovat, kdyz uz to prijde. Renault a elektronika nejdou k sobe. Renaulty vnimam jako auta pro image, VelSatis se mi moc libi, Megan predchozi generace je peknej, Avantime byl ve svy dobe taky pekny zradlo, Espace posledni je nadhernej. Francouzi jako lide se soustredi hlavne na krasu, ale radsi bych ocenil spolehlivost.
To je prave to, koupit si Ranulta se strasne nabusenou elektronikou (k cemu inteligentni zadni steac, k cemu vic funkci na PP, co je pulzni otevirani oken?) a pak se strachovat, kdyz uz to prijde. Renault a elektronika nejdou k sobe. Renaulty vnimam jako auta pro image, VelSatis se mi moc libi, Megan predchozi generace je peknej, Avantime byl ve svy dobe taky pekny zradlo, Espace posledni je nadhernej. Francouzi jako lide se soustredi hlavne na krasu, ale radsi bych ocenil spolehlivost.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Porovnávat "komfort jízdy" starého Clia a i30 je ze samé podstaty nesmyslné srovnání. Jedná se o auta jiných tříd, jiných "věkových" kategorií a hlavně jiných cílových zákazníků. Firemní filosofie Renaultu a se rapidně liší. Clio je typický, na pohodlí orientovaný, francouz. i30 je typické německé auto. Ať se nám to líbí nebo ne, tohle auto je vyvinuté v Německu, testované v Německu. Je to absolutně nejtvrdší v historii.
Co se týče spolehlivost Renaultů. Už jsem tu zmiňoval, že mám kontakt na značkový servis. Obecná rada směrem k této značce zní: nikdy diesel, žádnou elektroniku a čím menší auto, tím lepší. Za nejlepší volbu mechanici tohoto servisu považují benzínové Clio Storia. To je jednoduchost sama, tam se nemá co podělat .
A ten 3,0 dCi právě není Nissan, ale už Renault (Espace, VelSatis). Proto se tak strašně s..e. Původní diesely Nissan jsou nesmrtelné (např. blahé paměti v Almerách a Primerách). Původní motor Nissan o objemu 3,0 litry je čtyřválec z Patrolu, toto je šestiválec. Ale to nic nemění na tom, že současné diesely v Nissanech jsou už natolik Renaulťácké, že jejich životnost nepřesahuje 100.000 km (zejména motor 2,5 v Navaře - to je echt kousek).
Co se týče spolehlivost Renaultů. Už jsem tu zmiňoval, že mám kontakt na značkový servis. Obecná rada směrem k této značce zní: nikdy diesel, žádnou elektroniku a čím menší auto, tím lepší. Za nejlepší volbu mechanici tohoto servisu považují benzínové Clio Storia. To je jednoduchost sama, tam se nemá co podělat .
A ten 3,0 dCi právě není Nissan, ale už Renault (Espace, VelSatis). Proto se tak strašně s..e. Původní diesely Nissan jsou nesmrtelné (např. blahé paměti v Almerách a Primerách). Původní motor Nissan o objemu 3,0 litry je čtyřválec z Patrolu, toto je šestiválec. Ale to nic nemění na tom, že současné diesely v Nissanech jsou už natolik Renaulťácké, že jejich životnost nepřesahuje 100.000 km (zejména motor 2,5 v Navaře - to je echt kousek).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Tak jsem to otocil, mas pravdu
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Hardcam: Předpokládám, že by tam i30 jakožto významný zástupce své třídy měla být, když tam ve spodní části tabulky vyskakoval Ceed. Tím ale nechci tvrdit, že ADAC je naprosto neomylnej zdroj správných informací.
Mr. HYUNDAY: Vím, porovnávám neporovnatelné, ale Clio bylo ve verzi Dynamique a mělo to tužší podvozek. Spíš mi šlo o přenos hluku od podvozku a (kol a podběhů) a obecně i hluk zvenku byl podstatně utlumenější (částečně je to asi menším prostorem). Když uvážím, že bylo menší, tak jsem po delší štrece s Cliem nebyl tak utahanej jako s i30. Subjektivně bych řekl, že i30 má podvozek měkčí, pocitově se víc naklání a už se mi stalo, že v krizové situaci - vyšší rychlost, lehké zatáčení a prudké brždění se i30 jaksi podivně zhoupla a zavlnila.
Netvrdím, že mám patent na pravdu, ale takto se mi to prostě jeví. Respektuji, že druhý muže mít zkušenosti jiné.
Tímto končím svoji rozpravu, vzpomínky jsou fajn věc, ale už holt musím žít s i30, byť jsem od toho auta očekával trochu víc... Navíc tady zasíráme fórum netématickými bláboly .
Mr. HYUNDAY: Vím, porovnávám neporovnatelné, ale Clio bylo ve verzi Dynamique a mělo to tužší podvozek. Spíš mi šlo o přenos hluku od podvozku a (kol a podběhů) a obecně i hluk zvenku byl podstatně utlumenější (částečně je to asi menším prostorem). Když uvážím, že bylo menší, tak jsem po delší štrece s Cliem nebyl tak utahanej jako s i30. Subjektivně bych řekl, že i30 má podvozek měkčí, pocitově se víc naklání a už se mi stalo, že v krizové situaci - vyšší rychlost, lehké zatáčení a prudké brždění se i30 jaksi podivně zhoupla a zavlnila.
Netvrdím, že mám patent na pravdu, ale takto se mi to prostě jeví. Respektuji, že druhý muže mít zkušenosti jiné.
Tímto končím svoji rozpravu, vzpomínky jsou fajn věc, ale už holt musím žít s i30, byť jsem od toho auta očekával trochu víc... Navíc tady zasíráme fórum netématickými bláboly .
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Hardcam: Snad ne auto?
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Kluci mohu vám s odstupem času říct,že jsem i30 prodal po 9měsících hlavně kvůli těm hrozným otáčkám a zpřevodování při jízdě po dálnici 130km/h 4200ot.Hardík s 2.0 je na tom o dost lépe,ale ta 1.4 či 1.6 je na tom dle mých požadavků co se převodů týče hrůza.Měl jsem Š 100MB, Š 120GLS 5 kvalt,Citroen BX 1.9D,Fiat Brava 1.2 16V.Š1000 neměla otáčkoměr ostatní ano,ale nikdy jsem při jízdě po dálnici netočil tolik co s i30 1.4.Tak krátké převody jsem nikde v autě neviděl.Snad traktor má podobné převodování a tank T55 s kterým jsem jezdil na vojně pardon to mi asi ujelo.Nyní mám Fiat Linea 1.3 diesel,spotřeba do 5litrů,výkon a zátah motoru při 90k větší jak 109k u i30.Pohodové a velmi příjemné na řízení po dálnici ve 130km/hod 3000ot/min,tichý podvozek jsem z té změny velmi potěšen.Čas ukáže jak se ta změna bude jevit v čí prospěch.Když jsem i30 zkoušel dát před prodejem do bazaru tak mi říkal,že za ni dostanu tak 220000 kč měla najeto 6500km a že se za to stejně bude těžko prodávat.Moc o ně v bazaru nejeví zájem.Raději si lidé koupí za víc nové,ale já bych mezi ně již určitě nepatřil.Přeji všem spokojeným majitelům co nejméně problémů,já jich s tímto autem měl neskutečně moc.
Hyundai i30 made in cz
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Kdyz to srovnam s byvalymi auty, tak jsem taky takhle kratkou prevodovku nemel (aspon podle videi, co si u kazdyho auta delam) - Nexia 1.5 tocila zhruba podobne, Lantra 2.0 o 200 min, Elantra CRDi neporovnatelne min, ale taky jen do 4500otacek, ze
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT