Zakoupení i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Zakoupení i30
Ahoj,
neodolal jsem a koupil jsem mému santovi sestřičku v podobě i 30, tak doufám, že mě stejně jako santa nezklame-))
neodolal jsem a koupil jsem mému santovi sestřičku v podobě i 30, tak doufám, že mě stejně jako santa nezklame-))
new SF 2007 , 2.2 CRDi, black,manuál
volvo s 60 D5 SUMMUM
Škoda SuperB
Hyundai i30
Škoda Favorit silver line-))
volvo s 60 D5 SUMMUM
Škoda SuperB
Hyundai i30
Škoda Favorit silver line-))
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Taky gratulace. Jaká motorizace? Tajně doufám, že sis dopřál koně v podobě dvoulitru
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Tak co jsem slyšel, od každého s kým jsem mluvil, je dvoulitr v benzínu pro I30 ta nejhorší motorizace. Má totiž strašně dlouhý kvalty, aby bylo dosáhnuto malé spotřeby. Asi to bude pravda. Má z 0-100 za 10,6. Elantra a Coupé to totožným motorem a výkonem dělají za cca 9. Takže tuto motorizaci asi nebrat. Jako 0-100 za 10,6 u dvoulitrovýho benzínu co má téměř 150 koní je fakt smutný. Vždyť i jednašestky to mají většinou pod/okolo deseti sekund. Já bych tedy raději o litr větší spotřebu a o sekundu a půl lepší zrychlení.zdenek76 píše:Taky gratulace. Jaká motorizace? Tajně doufám, že sis dopřál koně v podobě dvoulitru
měl jsem na mysli dvoulitr nafta, ten benzin je opravdu bída a žere jak sviňa
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
No jelikož je to auto spíš pro mojí ženu, tak jsem koupil jen 1,4 benzín v comfortu. Najezdí na něm cca 14 tisíc km ročně a to většinou krátké vzálenosti po Praze, tak mi přišla nafta zbytečně drahá..když to vezmu jen čistě podle technické specifikace, je rozdíl mezi benzínem a naftou 1,4 litru paliva při průměrné ceně 31,- =6076,-/rok, takže by se rozdíl v kupní ceně začal vyplácet po 10 letech....a to nepočítám dražší servis..
new SF 2007 , 2.2 CRDi, black,manuál
volvo s 60 D5 SUMMUM
Škoda SuperB
Hyundai i30
Škoda Favorit silver line-))
volvo s 60 D5 SUMMUM
Škoda SuperB
Hyundai i30
Škoda Favorit silver line-))
no nevím nevím, tady píšou něco jiného: 0 - 100 km/h. za 8,6 sec. (o stránku dál za 10,6 sec) - někde bude chybička.jandaxx píše:Tak co jsem slyšel, od každého s kým jsem mluvil, je dvoulitr v benzínu pro I30 ta nejhorší motorizace. Má totiž strašně dlouhý kvalty, aby bylo dosáhnuto malé spotřeby. Asi to bude pravda. Má z 0-100 za 10,6. Elantra a Coupé to totožným motorem a výkonem dělají za cca 9. Takže tuto motorizaci asi nebrat. Jako 0-100 za 10,6 u dvoulitrovýho benzínu co má téměř 150 koní je fakt smutný. Vždyť i jednašestky to mají většinou pod/okolo deseti sekund. Já bych tedy raději o litr větší spotřebu a o sekundu a půl lepší zrychlení.zdenek76 píše:Taky gratulace. Jaká motorizace? Tajně doufám, že sis dopřál koně v podobě dvoulitru
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... pter=33731
SF 2,2 CRDi VGT 4x4 A/T / H1 VAN6 2,5CRDi / iX35 2.0 GDi 4x4 / i20
Taky jsem ten článek četl, v dikuzi je dokonce moje reakce. Jenže, I30 má dle mých informací jnak poskládané kvalty. Je to kvůli nízké průměrné spotřebě. Proto má 0-100 za 10,6. Ela co jsem měl a současné Coupé to dělají za cca 9. Stačí se odívat na průměrnou udávanou spotřebu Coupé, Ely a I30. Z toho je jasné, že je jinak poskládaná převodovka - je delší, proto je auto línější.
i30
Myslím, že i30 je povedené autíčko. Osobně dávám přednost větším vozům, ale testoval jsem i30 1,6 v benzínu a musím říct, že je to slušné svezení a je svižná:-)
Moja nova i30 2010
Ahojte , dnes idem na skusobnu jazdu do hyundaiu. Mate niekto novu i30 2010 ?
Mam zaujem o motor 1.6 16V ( 128 koni ).
Vybava plna. Mate prosim niekto toto auto, skusenosti ? Ste spokojni ?
Za odpoved dakujem
Mam zaujem o motor 1.6 16V ( 128 koni ).
Vybava plna. Mate prosim niekto toto auto, skusenosti ? Ste spokojni ?
Za odpoved dakujem
Re: Zakoupení i30
Palino: Já mám i30 CW 1,6 benzín STYLE. mám ho měsíc a jsem zatím velmi spokojen, ale ukáže asi až čas. nejlepší když si to vyzkoušíš přímo sám a uvidíš. motor je to ale velice svižný
i30U CW 1,6 CVVT (93kw) Moonlight blue 6/2010
AUDI 80, 1,9D r.v. 1991 (pořád dobře slouží manželce)
http://www.stavmato.cz/ levné stavební materiály
AUDI 80, 1,9D r.v. 1991 (pořád dobře slouží manželce)
http://www.stavmato.cz/ levné stavební materiály
- watchingeye
- Příspěvky: 1
- Registrován: 10 lis 2010, 18:36
- Bydliště: Prácheň
Koupě i30 před zimou
Ahoj,
vybral jsem si i30 jako nástupce stávajícího rodinného vozítka. Edice Patriot je v současnosti to nejlepší, co člověk může v nižší střední koupit. Poslední dilema, které nyní řeším, je to, jestli si mám auto pořizovat teď před příchodem zimy.
V místě, kde s rodinou žiju, panují přes zimu docela krušné podmínky (sníh slézá možná ještě později než na horách) a hlavní silnice se solí o 106. Na současném autě (Peugeot 206) je to znát - je ze spoda rezavé až hrůza. Je asi pravda, že francouzská auta nejsou stavěná na naše povětrnostní podmínky, ale i tady v diskusi jsem narazil na to, že i u i30 v zimě rychle reznou některé součásti.
Já bych ale chtěl předejít tomu, abych na první letní dovolené jezdil už s rezavým autem. Na druhou stranu nabídka edice Patriot asi nebude trvat déle než do konce roku. Takže dotaz na majitele i30 zní:
Je ochrana podvozku i30 na dobré úrovni? Jak se na autě podepisuje zima?
Díky za reakce!
David Mach
vybral jsem si i30 jako nástupce stávajícího rodinného vozítka. Edice Patriot je v současnosti to nejlepší, co člověk může v nižší střední koupit. Poslední dilema, které nyní řeším, je to, jestli si mám auto pořizovat teď před příchodem zimy.
V místě, kde s rodinou žiju, panují přes zimu docela krušné podmínky (sníh slézá možná ještě později než na horách) a hlavní silnice se solí o 106. Na současném autě (Peugeot 206) je to znát - je ze spoda rezavé až hrůza. Je asi pravda, že francouzská auta nejsou stavěná na naše povětrnostní podmínky, ale i tady v diskusi jsem narazil na to, že i u i30 v zimě rychle reznou některé součásti.
Já bych ale chtěl předejít tomu, abych na první letní dovolené jezdil už s rezavým autem. Na druhou stranu nabídka edice Patriot asi nebude trvat déle než do konce roku. Takže dotaz na majitele i30 zní:
Je ochrana podvozku i30 na dobré úrovni? Jak se na autě podepisuje zima?
Díky za reakce!
David Mach
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě i30 před zimou
Já mám tedy Patriot jen chvíli, ale můj názor je ten, že není na co čekat. Jednak nevíš jaká bude zima a jak se bude solit, a pokud by auto opravdu mělo reznout, tak to přeci nakonec bude jedno jestli se to stane na první nebo druhé dovolené Ale moc se mi nezdá, že by mělo hned první roz rezavět, zespodu je nastříkané nějakým tlumexem či co to je, a alespoň jednu zimu to snad musí vydržet. Nehledě na to, že na prorezavění naroserie máš záruku snad 12 let.
J.
J.
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950