89majlo96 píše:teda vacsieho debila akym je autor som este nevidel
"Když ale takový slabý článek nahradíte „lepším“, přesunete pozici slabého článku na komponenty, které k tomu původně nebyly určeny"
Vacsiu chujovinu ako toto som este nevidel a je tam toho ovela viac
To ako ked dam lepsie sviecky, lepsi vzduchovy filter, lepsi olej, lepsie ziarovky, lepsie pneumatiky, lepsie brzdy tak sa mi pokazi nieoc ine, to je vuuuul
Koukam ze pro tebe je tuning svicky, filtr a olej potazmo zarovky.
Uplne jednoduchy priklady, chip tuning kterej se naladi tak ze auto jede ale nevydrzi spojka, das lepsi spojku rupne prevodovka. Kdyz je to AWD auto tak mas pak jeste na rade mezinapravovy differak.
Das chiptuning takovej ze se zacne zvedat hodne moc teplota motoru a ty stim budes jezdit jak prase bum neuchladis to. Potazmo ty propalene pisty.
Das tvrdi pruziny, komplet podvozek a vsee co je v aute dostava takovy rany ze proste odejde toho vic nez kdybys nechal vse jak ma byt.
I treba vetsima kolama ktery by nemeli byt na aute davas kotel prevodovce a spojce. ET a pod uz zname take.
To ze si vymenis zarovku nebo si das polep na auto neni tuning...spust si ten porad ktery natocil zrovna jsem na to koukal a je tam moc pravdy.
Jo a u tech pneumatik se mysli to ze misto 185/50 das 245/30 treba.. pokud das stejny rozmer je to samo OK. Ale vem si trebas na sprinty slicky, vytoc motor pust to brutal na spojce a uvidis ze si das par sprintiku a spojka pujde :)Protoze obyc gumy se protoci a sila "leti" ven..