Pokec TUCSON I
Moderátor: Moderátoři
Re: Je tu vůbec někdo, kdo se che dělit o rady a zkušenosti?
Tringi: kdyz projdes forum, tak zjistis, ze dvoulitry akorat trpi vyssi spotrebou (mame ho oba dva, tak si ho jen dosad do Tucsona, zas tak horke to neni) a CRDicka, pokud dostanou kvalitni palivo, kvalitni olej, tak neni duvod k znepokojovani.
Jen si asi budes muset pospisit, mam takovy tuseni, ze novyho Tucsona uz asi nesezenes.
Ale doprodej byl za opravdu megaluxusni cenu.
Jen si asi budes muset pospisit, mam takovy tuseni, ze novyho Tucsona uz asi nesezenes.
Ale doprodej byl za opravdu megaluxusni cenu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Je tu vůbec někdo, kdo se che dělit o rady a zkušenosti?
Jj, vím že to je doprodej a do výroby mi už nového nezadají, ale tady to visí na šéfovi, až se rozhoupe.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Je tu vůbec někdo, kdo se che dělit o rady a zkušenosti?
Chlapi, já si Tucsona koupil minulý týden a vím o něm hovno! Měl jsem jen Peugeoty do teď a šel jsem do větěího auta a to je Tucson Jinak jsem si koupil tažné a sám jsem jsi ho namontoval a dnes jsem zapojoval elektriku.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Je tu vůbec někdo, kdo se che dělit o rady a zkušenosti?
Tady máš třeba mojí radu jak bych si upravil Tucsona
http://www.doctc.com/bemarket/shop/inde ... =121005020
http://www.doctc.com/bemarket/shop/inde ... =121012001
http://www.doctc.com/bemarket/shop/inde ... =121012001
http://www.doctc.com/bemarket/shop/inde ... =121005020
http://www.doctc.com/bemarket/shop/inde ... =121012001
http://www.doctc.com/bemarket/shop/inde ... =121012001
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
-
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 02 lis 2007, 19:03
Poistka Tucson
Mohli by ste mi poradit aku vysoku poistku PZP a havarijnu platite na Tucsona 2,0 CRDi 103kW?
i30 1,4 Comfort, Hyundai Tucson 2,0 CRDi VGT
Re: Pokec TUCSON I
tak pani,musel som sa rozlucit s tucsonikom...bol som velmi spokojny,len 6kvalt nie je moc vhodny na jazdu po meste....urcite sa este niekedy vratim k tejto znacke a bude to asi nastupca tucsonu ix35,len musia deti podrast pretoze kvoli velkosti auta(hlavne teda kufra) sme museli auto vlastne vymenit....tucsonik je hooodne maly...tak zdar
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec TUCSON I
To je škoda. Ty končíš a já začínám z Tucsonem
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Poistka Tucson
Platím cca 16000.-kč,je v tom havarijní i povinné ručení a pojištění čelního skla.mám to myslím pojištěné na 300000 tisíc.Ale mám bonus asi 35 nebo 40%.Pojištěno u ČP.Čaumboyeduard píše:Mohli by ste mi poradit aku vysoku poistku PZP a havarijnu platite na Tucsona 2,0 CRDi 103kW?
TUCSON 2,0 CRDi,VGT,103 KW
-
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 02 lis 2007, 19:03
Re: Pokec TUCSON I
Dakujem za vyjadrenia k poistke. Takze i30 som uz vymenil za Tucsona.
i30 1,4 Comfort, Hyundai Tucson 2,0 CRDi VGT
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec TUCSON I
Tak ať slouží
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Koupě Tucsonu-jaký motor??
Zdar všem,potřebuju poradit pošilhávám po tomto voze v naftě-je to jen proto že mám zdroj nafty-
Proto bych potřeboval poradit,který motor bych měl vzít,pokud se nepletu tak ten slabší je prost všech přiblblin jako je dvouhmotový setrvačník či FAP filtr.Jak je na tom se spolehlivosti a všude čtu něco o slabé spojce?
Poradí některý z uživatelů tohoto vozu ??? předem dík
Midla
Proto bych potřeboval poradit,který motor bych měl vzít,pokud se nepletu tak ten slabší je prost všech přiblblin jako je dvouhmotový setrvačník či FAP filtr.Jak je na tom se spolehlivosti a všude čtu něco o slabé spojce?
Poradí některý z uživatelů tohoto vozu ??? předem dík
Midla
-
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 02 lis 2007, 19:03
Re: Pokec TUCSON I
Dolezite je pouzivat kvalitnu naftu. Lebo ak tam das nejaku lacnu naftu, mozes zaniest vstreky, EGR ventil a dalsie casti motora.
Co sa tyka slabsieho 2,0CRDi ma vyssiu spotrebu, no ako si spomenul, nema filter a ma o nieco nizzsi vykon.
Slabsia spojka sa moze prejavit hlavne v narocnejsom terene, v ktorom sa pri dlhsej zatazi prejavi najma spalenym zapachom. No to ti budu vediet poradit skor ti, co maju najazdenych viac km s tou spojkou.
Co sa tyka slabsieho 2,0CRDi ma vyssiu spotrebu, no ako si spomenul, nema filter a ma o nieco nizzsi vykon.
Slabsia spojka sa moze prejavit hlavne v narocnejsom terene, v ktorom sa pri dlhsej zatazi prejavi najma spalenym zapachom. No to ti budu vediet poradit skor ti, co maju najazdenych viac km s tou spojkou.
i30 1,4 Comfort, Hyundai Tucson 2,0 CRDi VGT
Re: Pokec TUCSON I
Tak po styroch rokoch som Tucson vymenil za Forester. Aj som chvilu zvazoval ostat pri Hyundai, ale odradilo ma hlavne spravanie
importera, pri aute kupovanom takmer za 1 000 000 vtedajsich SK by malo byt na urovni nie take ake je. Neakceptujem hlavne
aby sa diali veci typu, ze sa bude napr. kazdych 15 000 k m nastavovat geometria za 2000 Sk, hlavne ak to nie je v zozname servisnych ukonov.
Opdoved importera bola, ze v manuali je napisane, ze si vyhradzuju vykonat akekolvek zmeny , chvilu sme si este pisali, ze potom napriklad
mozu zmenit aj servisny interval a podobne veci a ze clovek si vybera auto aj podla potreby servisu, ale nikam to neviedlo.
4 rocne skusenosti (cca 120 000 km), globalne vsetko v zasade OK, problemy som mal len s takymi beznymi vecami,
kde za najvacsi problem pokladam tu spojku:
slaba spojka - menil som po 95 000, to mi este bolo povedane, ze vydrzala dost, vyrobca interne udava zivotnost 90 000, osobne si myslim, ze
je to tazke auto s relativne silnym motorom, ktory bol asi navrhnuty pre auto o 500 kg lahsie.
pridieranie zadnych platniciek v posuve ku kotucom,
vymena silentbloku predneho ramena,
neprofesinalna montaz tazneho zariadenia (montovane v ramci predpredajneho servisu v BA), kde boli kable pozatacane do seba a zatocene izolepou
strasne drahe diely v Hyundai servisoch (ale to je asi vsade), rovnaky diel od rovnakeho vyrobcu kupeny v mototechne
je cca 2 - 3x lacnejsi, prevazdkove naplne (oleje a pod) pri kupe v mototechne 2x lacnejsie ako sudove v servise,
importera, pri aute kupovanom takmer za 1 000 000 vtedajsich SK by malo byt na urovni nie take ake je. Neakceptujem hlavne
aby sa diali veci typu, ze sa bude napr. kazdych 15 000 k m nastavovat geometria za 2000 Sk, hlavne ak to nie je v zozname servisnych ukonov.
Opdoved importera bola, ze v manuali je napisane, ze si vyhradzuju vykonat akekolvek zmeny , chvilu sme si este pisali, ze potom napriklad
mozu zmenit aj servisny interval a podobne veci a ze clovek si vybera auto aj podla potreby servisu, ale nikam to neviedlo.
4 rocne skusenosti (cca 120 000 km), globalne vsetko v zasade OK, problemy som mal len s takymi beznymi vecami,
kde za najvacsi problem pokladam tu spojku:
slaba spojka - menil som po 95 000, to mi este bolo povedane, ze vydrzala dost, vyrobca interne udava zivotnost 90 000, osobne si myslim, ze
je to tazke auto s relativne silnym motorom, ktory bol asi navrhnuty pre auto o 500 kg lahsie.
pridieranie zadnych platniciek v posuve ku kotucom,
vymena silentbloku predneho ramena,
neprofesinalna montaz tazneho zariadenia (montovane v ramci predpredajneho servisu v BA), kde boli kable pozatacane do seba a zatocene izolepou
strasne drahe diely v Hyundai servisoch (ale to je asi vsade), rovnaky diel od rovnakeho vyrobcu kupeny v mototechne
je cca 2 - 3x lacnejsi, prevazdkove naplne (oleje a pod) pri kupe v mototechne 2x lacnejsie ako sudove v servise,
Re: Pokec TUCSON
Zdravim, viete mi niekto napisat ako presne pracuje 4WD na Tuscone? Zacinam mat v tom chaos. Niekde
som sa docital, ze Tuscon 4WD funguje ako 2WD a len pri pesmyknuti prednej napravy sa zapoji aj zadna.
Pri zapnuti 4WD lock pohanaju obidve napravy s pomerom 50:50. A to vsetko len do max. rychlosti 50km/hod. Su tie info spravne?
som sa docital, ze Tuscon 4WD funguje ako 2WD a len pri pesmyknuti prednej napravy sa zapoji aj zadna.
Pri zapnuti 4WD lock pohanaju obidve napravy s pomerom 50:50. A to vsetko len do max. rychlosti 50km/hod. Su tie info spravne?
TUCSON 2.0 CRDi 4WD, 83kW
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec TUCSON I
Jo, je to tak
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW