

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
pietro32i píše:To N2DRFT: Tvoje auto dosahuje max. výkon pri 6200 ot./min. a max. krútiaci moment pri 5000 ot./min. Ak tam "strčíš" trojku pri príliš nízkych otáčkach, tak ho drasticky podtáčaš, čo je také škodlivé ako keby si ho pretáčal. A keď je tá zákruta ešte aj trochu do kopca, tak je to pre motor hotová tragédia. Neriaď sa vždy palubným počítačom, ktorý ti radí, kedy máš preraďovať na vyšší rýchlostný stupeň, pretože on nezohľadňuje či ideš po rovine, dole kopcom alebo hore. On sleduje len otáčky.
Mne tiež nie a neviem o tom, aby mal ukazovať. Možno v nových typoch tomu tak je. Občas mám tiež okolo 1000 otáčok, pretože jazda v kolóne je hrozná. Jednotka zaradiť nejde a na dvojke sa motor dusí. Chce to jazdiť cez spojku a životnosti spojky to rozhodne neprospieva.vena222 píše: Ukazuje PP i vhodné podřazení?Mě tedy ne
vlado1979 píše:Mne tiež nie a neviem o tom, aby mal ukazovať. Možno v nových typoch tomu tak je. Občas mám tiež okolo 1000 otáčok, pretože jazda v kolóne je hrozná. Jednotka zaradiť nejde a na dvojke sa motor dusí. Chce to jazdiť cez spojku a životnosti spojky to rozhodne neprospieva.vena222 píše: Ukazuje PP i vhodné podřazení?Mě tedy ne
i30 ma plyn na priamo cez lanko ktorou sa ovlada skrtiaca klapka, ziadna elektrika tam nie jeYurii píše:Přesně jak píše Jam, není nad klapku připojenou přímo k pedálu. Jinak co se týče jízdy se studenym motorem já to u všech aut dělám ne tak že bych jezdil na nízký otáčky protože to autu dobře nedělá, ale studenej motor točím skoro stejně jako ohřátej, jen mám pa plynu lehkou nohu - tzn. jedu s motorem při stejnejch otáčkách ale při nízký zátěži (vytáčím ho pomalu) . Takhle se mi auto jak dřív ohřeje, tak neodrasím turbínu.
Jen by mne zajímalo jestli se takhle dá jet i u Vašich novejch aut...
Přesně tak je tam jenom to lanko a skrtící klapka!!!!!Já jsem měl problém když byl motor studenej tak to při rozjezdu zdechlo tak jsem zavolal jednoho borce a ten se mi kouknul na škrtící klapku a byla pěkně zasraná tak to opucoval a i30 jede zase jak má!!!89majlo96 píše:i30 ma plyn na priamo cez lanko ktorou sa ovlada skrtiaca klapka, ziadna elektrika tam nie jeYurii píše:Přesně jak píše Jam, není nad klapku připojenou přímo k pedálu. Jinak co se týče jízdy se studenym motorem já to u všech aut dělám ne tak že bych jezdil na nízký otáčky protože to autu dobře nedělá, ale studenej motor točím skoro stejně jako ohřátej, jen mám pa plynu lehkou nohu - tzn. jedu s motorem při stejnejch otáčkách ale při nízký zátěži (vytáčím ho pomalu) . Takhle se mi auto jak dřív ohřeje, tak neodrasím turbínu.
Jen by mne zajímalo jestli se takhle dá jet i u Vašich novejch aut...
jsi si jistý že všechny? poface má mít elektronický pedál plynu... teda tak mi to tvrdil hardcam, když jsem se ptal na tempomat...89majlo96 píše: i30 ma plyn na priamo cez lanko ktorou sa ovlada skrtiaca klapka, ziadna elektrika tam nie je
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |