Problém s motorem?
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Problém s motorem?
Dnes jsem si všiml takové maličkosti.Když jsem vyjížděl z práce při dvojce jsem prudce přidal a nic.Pak se mi zdálo,že si motor sám přidává a ubírá.Trvalo to asi 400 m.Nemáte někdo podobnou zkušenost Po těch 400 m už v pohodě.Neměl jsem zapnuto ani topení,ani klimu.Jen potkávačky.Dík za odpovědi
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
- Reklama
Re: Problém s motorem?
mam. za studena prudce nepridavam a to samoregulovani je ten elektronickej sytic nebo co. neco takovyho, zkratka nic s tim nemas
i30 1.4 + kn, 12/2007
-
- **
- Příspěvky: 212
- Registrován: 03 říj 2008, 12:27
- Bydliště: Zábžeh
Re: Problém s motorem?
Tak to já mám zase něco jiného.Když mám motor studenej a rozjedu se tak tam mám tak 2000 ot.a najednou to spadne na 400 ot. a nebo to zdechne!Ale když je motor teplej tak to nedělá!Netuší nekdo co to muže dělat!!!Předem všem moc děkuji!!!
dušení na trojku v nižších otáčkách
nevím jestli chci po autu moc nebo čím to je, ale teď v zimě hlavně se mi stává, že se rozjedu do zatáčky jedu na dvojku
a pak když přeřadím na 3 tak se auto jakoby chvíli dusí a nic se neděje až po poměrně dlouhý chvíli se to chytne. Tak nevím čím to je. Mám i30 2010 ještě ani neni zajetá.
a pak když přeřadím na 3 tak se auto jakoby chvíli dusí a nic se neděje až po poměrně dlouhý chvíli se to chytne. Tak nevím čím to je. Mám i30 2010 ještě ani neni zajetá.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: dušení na trojku v nižších otáčkách
Pokud jedeš na trojku 20 km/hod a při 1000 ot. tak se to "občas" stane.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: Problém s motorem?
To N2DRFT: Tvoje auto dosahuje max. výkon pri 6200 ot./min. a max. krútiaci moment pri 5000 ot./min. Ak tam "strčíš" trojku pri príliš nízkych otáčkach, tak ho drasticky podtáčaš, čo je také škodlivé ako keby si ho pretáčal. A keď je tá zákruta ešte aj trochu do kopca, tak je to pre motor hotová tragédia. Neriaď sa vždy palubným počítačom, ktorý ti radí, kedy máš preraďovať na vyšší rýchlostný stupeň, pretože on nezohľadňuje či ideš po rovine, dole kopcom alebo hore. On sleduje len otáčky.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Problém s motorem?
pietro32i píše:To N2DRFT: Tvoje auto dosahuje max. výkon pri 6200 ot./min. a max. krútiaci moment pri 5000 ot./min. Ak tam "strčíš" trojku pri príliš nízkych otáčkach, tak ho drasticky podtáčaš, čo je také škodlivé ako keby si ho pretáčal. A keď je tá zákruta ešte aj trochu do kopca, tak je to pre motor hotová tragédia. Neriaď sa vždy palubným počítačom, ktorý ti radí, kedy máš preraďovať na vyšší rýchlostný stupeň, pretože on nezohľadňuje či ideš po rovine, dole kopcom alebo hore. On sleduje len otáčky.
Když jsme u "rádce řazení" měl bych dotaz.Ukazuje PP i vhodné podřazení?Mě tedy ne,i když jsem zkoušel motor dusit kolem 1000 ot/min podřazení ne a ne doporučit.S autem jezdí i manželka,takže bych to uvítal Mně by to bylo celkem jedno,ale pokud bych to mělo fungovat,tak ať to fachá
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Re: Problém s motorem?
To jsou rady... Normální to není, auto se prostě dusit nemá. To je prostě bolest všech moderních krámů s elektronickým plynem a ekofičůrama. Můj krám má najeto 300 tisíc a má 12 let, ale nedusí se ani v -15. Můžete s tím jezdit do servisů, ale je to zbytečný, neví co s tím. Měla by to řešit fabrika, ale serou na to. Stejný problémy mají i bavorácký benzíny, občas prostě ignorují plyn, občas lítají otáčky mezi 400 a 2500, ikdyž máte stejně plynu.... no holt pokrok.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem?
Mne tiež nie a neviem o tom, aby mal ukazovať. Možno v nových typoch tomu tak je. Občas mám tiež okolo 1000 otáčok, pretože jazda v kolóne je hrozná. Jednotka zaradiť nejde a na dvojke sa motor dusí. Chce to jazdiť cez spojku a životnosti spojky to rozhodne neprospieva.vena222 píše: Ukazuje PP i vhodné podřazení?Mě tedy ne
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem?
Přesně jak píše Jam, není nad klapku připojenou přímo k pedálu. Jinak co se týče jízdy se studenym motorem já to u všech aut dělám ne tak že bych jezdil na nízký otáčky protože to autu dobře nedělá, ale studenej motor točím skoro stejně jako ohřátej, jen mám pa plynu lehkou nohu - tzn. jedu s motorem při stejnejch otáčkách ale při nízký zátěži (vytáčím ho pomalu) . Takhle se mi auto jak dřív ohřeje, tak neodrasím turbínu.
Jen by mne zajímalo jestli se takhle dá jet i u Vašich novejch aut...
Jen by mne zajímalo jestli se takhle dá jet i u Vašich novejch aut...
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: Problém s motorem?
vlado1979 píše:Mne tiež nie a neviem o tom, aby mal ukazovať. Možno v nových typoch tomu tak je. Občas mám tiež okolo 1000 otáčok, pretože jazda v kolóne je hrozná. Jednotka zaradiť nejde a na dvojke sa motor dusí. Chce to jazdiť cez spojku a životnosti spojky to rozhodne neprospieva.vena222 píše: Ukazuje PP i vhodné podřazení?Mě tedy ne
Ale tobě neukazuje řazení vůbec.Tuto fci má íčko až od faceliftu.Problem vidím v tom,že mě ukazuje jak mám řadit od 1 nahoru,ale zpět už můžeš trápit motor nízkýma otáčkama a nic.Pro manželku by to bylo ideální,kdyby věděla kdy má včas podřadit.No jdu na kondiční prohlídku,tak se zeptám
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem?
Spoliehať sa na funkciu palubného počítača, ktorý mi napovedá kedy mám zaradiť ? Však to viem sám, hluchý nie som a navyše skúsenosti + otáčkomer tiež prispievajú k tomu, že vodič vie kedy má akú rýchlosť zaradiť.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem?
i30 ma plyn na priamo cez lanko ktorou sa ovlada skrtiaca klapka, ziadna elektrika tam nie jeYurii píše:Přesně jak píše Jam, není nad klapku připojenou přímo k pedálu. Jinak co se týče jízdy se studenym motorem já to u všech aut dělám ne tak že bych jezdil na nízký otáčky protože to autu dobře nedělá, ale studenej motor točím skoro stejně jako ohřátej, jen mám pa plynu lehkou nohu - tzn. jedu s motorem při stejnejch otáčkách ale při nízký zátěži (vytáčím ho pomalu) . Takhle se mi auto jak dřív ohřeje, tak neodrasím turbínu.
Jen by mne zajímalo jestli se takhle dá jet i u Vašich novejch aut...
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
-
- **
- Příspěvky: 212
- Registrován: 03 říj 2008, 12:27
- Bydliště: Zábžeh
Re: Problém s motorem?
Přesně tak je tam jenom to lanko a skrtící klapka!!!!!Já jsem měl problém když byl motor studenej tak to při rozjezdu zdechlo tak jsem zavolal jednoho borce a ten se mi kouknul na škrtící klapku a byla pěkně zasraná tak to opucoval a i30 jede zase jak má!!!89majlo96 píše:i30 ma plyn na priamo cez lanko ktorou sa ovlada skrtiaca klapka, ziadna elektrika tam nie jeYurii píše:Přesně jak píše Jam, není nad klapku připojenou přímo k pedálu. Jinak co se týče jízdy se studenym motorem já to u všech aut dělám ne tak že bych jezdil na nízký otáčky protože to autu dobře nedělá, ale studenej motor točím skoro stejně jako ohřátej, jen mám pa plynu lehkou nohu - tzn. jedu s motorem při stejnejch otáčkách ale při nízký zátěži (vytáčím ho pomalu) . Takhle se mi auto jak dřív ohřeje, tak neodrasím turbínu.
Jen by mne zajímalo jestli se takhle dá jet i u Vašich novejch aut...
Re: Problém s motorem?
jsi si jistý že všechny? poface má mít elektronický pedál plynu... teda tak mi to tvrdil hardcam, když jsem se ptal na tempomat...89majlo96 píše: i30 ma plyn na priamo cez lanko ktorou sa ovlada skrtiaca klapka, ziadna elektrika tam nie je
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24