ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Moderátor: Moderátoři
ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Ahoj všem. Řeším jaký motor vybrat a tak bych rád vyslechl váš názor v závisloti na dále uvedených údajů.
4x4 musí být kvůli tomu, že se v zimě musíme dostat do chaty pod Klínovcem.
A k tomu tedy může být jen nějaký 2 litr. A ted co bude lepší.
Ročně najezdíme cca 25000 km
Denně se autem vozí děti do školy 10km tam a 10km zpátky.
2 x ročně dovolená do 1000 km
2-3x do měsíce víkendová jízda na hory 150 tam 150km zpátky.
Takže co se tedy vyplatí pro rodinne vozidlo ?? Benzín a nebo nafta ??
Děkuji za všechny názory. Petr P.
4x4 musí být kvůli tomu, že se v zimě musíme dostat do chaty pod Klínovcem.
A k tomu tedy může být jen nějaký 2 litr. A ted co bude lepší.
Ročně najezdíme cca 25000 km
Denně se autem vozí děti do školy 10km tam a 10km zpátky.
2 x ročně dovolená do 1000 km
2-3x do měsíce víkendová jízda na hory 150 tam 150km zpátky.
Takže co se tedy vyplatí pro rodinne vozidlo ?? Benzín a nebo nafta ??
Děkuji za všechny názory. Petr P.
- Reklama
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Za mě osobně nafta, klidně ta slabší, ale nafta. K charakteru ix35 sedí víc
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
1,7 zni zajimave uz i kvuli cene. ALE musi to být 4x4. To je manželky - která s ním jezdí v zimě do hor - podmínka pře kterou nejede vlak. Takze to může být jen nějaký 2 litr a tudíž i dražší papání.
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Za mě benzín a případně plyn...Ale s tím nájezdem by se ti nafta taky vyplatila
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Slabší naftou jsem myslel 2,0CRDi 100kW (silnější pak je 135kW)
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Jedině 4x4 a to v naftě
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
akurat pocitaj s tym ze na 2.0 CRDi je cakacia doba ~7 mesiacov .... ja na svoju ix35 cakam uz od augusta/srpna a stale je to v nedohladne . Hyundai ma velke problemy s dodavkami tychto motorov.
ix35 2.0 CRDi 135kW Premium AUT/PNR/NAV
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Do takového auta spíše diesel. Jako rodinné auto s takovým ježděním určitě. Obzvlášť na ty kopce a hory ten větší krouťák se bude hodit. Já osobně diesel moc nemusím ale hodí se do auta které máš na to aby tě přepravilo z místa A do B. Benzín do sport. a více namáhaných vozů. Akorát je ta nevýhoda s tím dieselem v zimě, jinak je to ta lepší volba..
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Ja mam najazd cca 15 000km. Mam 2.0 CVVT Style 4x4. Diesle som pouzival poslednych 13 rokov (Fiat, 2x Ford). Pre kratke denne vzdialenosti je benzin perfektny, hlavne v zime. Kurit zacne omnoho rychlejsie ako diesel a ten zvuk vnutri auta sa absolutne neda prirovnať. Benzin v ix 35 je tichy. Nad 25 000 km/rok by som uz uvazoval nad dieslom len tie denne najazdy by mali byt vacsie. Spotreba v benzine a hlavne v meste teraz v zime je dost vysoka, ale komfort neporovnatelny. Na druhej strane je potrebne zaratat aj cenovy rozdiel diesel a benzin. V SR je to myslim okolo 2 700 € v prospech benzinu. Samozrejme aj ceny za servisne prehliadky.
Asi tolko k tejto problematike a vsetkym hyundaiakom a hlavne ix 35karom prajem uspesny a stastny novy rok 2011 a samozrejme vela radosti a malo starosti zo svojich milacikov.
Asi tolko k tejto problematike a vsetkym hyundaiakom a hlavne ix 35karom prajem uspesny a stastny novy rok 2011 a samozrejme vela radosti a malo starosti zo svojich milacikov.
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Zdar vsem a diky tem co uz mi odpovedeli.
JSEM pred finalnim rozhodovanim zda benzin ci diesel a tak jsem si vsimal spotreby zde uvedech majitelu a
vsiml jsem si ze majitele benzinu maji rozdil i 2 litry. Tak nevim zda pro vypocet pouzit 8.5 l ci 10.5 litru benzinu.
Dokazal by nekdo uz dnes odhanout spotrebu ( realnou ) po zajeti motoru 2.0 CRDI 100 kW a 2.0 CVVT 120kW ??
Aby si clovek mohl vypocitat navratnost dieseloveho motoru ??
Diky Petr P.
JSEM pred finalnim rozhodovanim zda benzin ci diesel a tak jsem si vsimal spotreby zde uvedech majitelu a
vsiml jsem si ze majitele benzinu maji rozdil i 2 litry. Tak nevim zda pro vypocet pouzit 8.5 l ci 10.5 litru benzinu.
Dokazal by nekdo uz dnes odhanout spotrebu ( realnou ) po zajeti motoru 2.0 CRDI 100 kW a 2.0 CVVT 120kW ??
Aby si clovek mohl vypocitat navratnost dieseloveho motoru ??
Diky Petr P.
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
ahoj,
pro přesné statistiky se podívej na http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Filtrovat můžeš podle typu převodovky a typu motoru.
Uvidíš tam i četnost tankování, typ silnic a najeté km.
pro přesné statistiky se podívej na http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Filtrovat můžeš podle typu převodovky a typu motoru.
Uvidíš tam i četnost tankování, typ silnic a najeté km.
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- kubad
- **
- Příspěvky: 221
- Registrován: 05 srp 2010, 08:10
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
ekonomicky to asi zdůvodnit nepude, ten finanční rozdíl skoro 87t.kč se ti +/- vrátí až na celé životnosti auta pokud vůbec.
přesto po vyzkoušení ( s manuálem) bych jednoznačně volil diesel, a automat mám v své IX55 a funguje parádně
přesto po vyzkoušení ( s manuálem) bych jednoznačně volil diesel, a automat mám v své IX55 a funguje parádně
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
ahoj,
snad ti pomůže následující výpočet (XLS tabulka)
Počítal sem Style 4x4 2.0i a 2.0TD (100kw). Stejné povinné ručení, spotřeba 8 vs. 10,5 l /100km
Vychází to na 95 tis km. Nejsou tam započítány obecně vyšší náklady na servis diesel varianty.
P.
snad ti pomůže následující výpočet (XLS tabulka)
Počítal sem Style 4x4 2.0i a 2.0TD (100kw). Stejné povinné ručení, spotřeba 8 vs. 10,5 l /100km
Vychází to na 95 tis km. Nejsou tam započítány obecně vyšší náklady na servis diesel varianty.
P.
- Přílohy
-
- Benzin-Diesel.zip
- (6.49 KiB) Staženo 354 x
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
TO FISHka :
Dekuji za odkaz je to zajimave cteni a porovnani 100kW diesel a 120kW benzin. A lde meho predpokladu je rozdil cca 2l.
Podle tveho vypoctu se Diesel pri mych 25000 km rocne zacne vracet po 3.79 roku.
Ja jsem si udelal pred nekolika dny svuj vypocet a vysla mi navratnost po 3.5 roku. Takze jsem se az tak nespletl.
Takze za predpokladu ze se rodinna rada rozhodla ze do auta se da vice penez, ale bude jezdit min. 7 let, tak rozhodne Diesel. Diky za vsechny komentare.
Dekuji za odkaz je to zajimave cteni a porovnani 100kW diesel a 120kW benzin. A lde meho predpokladu je rozdil cca 2l.
Podle tveho vypoctu se Diesel pri mych 25000 km rocne zacne vracet po 3.79 roku.
Ja jsem si udelal pred nekolika dny svuj vypocet a vysla mi navratnost po 3.5 roku. Takze jsem se az tak nespletl.
Takze za predpokladu ze se rodinna rada rozhodla ze do auta se da vice penez, ale bude jezdit min. 7 let, tak rozhodne Diesel. Diky za vsechny komentare.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Diesel sa dnes oplatí viac, pretože je lacnejší takmer o 4 Sk. V roku 2007-2008 bola nafta drahšia ako benzín a nemalo význam ísť do nafty aj kvôli cene auta oproti benzínu (50-80 tisíc korún).
Príplatok dieselového motora je dosť veľký, ale ročný nájazd 25 a viac tisíc km je v prospech nafty. Aj krútiaci moment od nízkych otáčok je zaujímavý oproti 2,0 benzín.
K autu ako je ix35 sa hodí viac diesel.
Príplatok dieselového motora je dosť veľký, ale ročný nájazd 25 a viac tisíc km je v prospech nafty. Aj krútiaci moment od nízkych otáčok je zaujímavý oproti 2,0 benzín.
K autu ako je ix35 sa hodí viac diesel.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)