ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

pero1205
Příspěvky: 7
Registrován: 15 pro 2010, 15:26

ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od pero1205 »

Ahoj všem. Řeším jaký motor vybrat a tak bych rád vyslechl váš názor v závisloti na dále uvedených údajů.

4x4 musí být kvůli tomu, že se v zimě musíme dostat do chaty pod Klínovcem.
A k tomu tedy může být jen nějaký 2 litr. A ted co bude lepší.
Ročně najezdíme cca 25000 km
Denně se autem vozí děti do školy 10km tam a 10km zpátky.
2 x ročně dovolená do 1000 km
2-3x do měsíce víkendová jízda na hory 150 tam 150km zpátky.


Takže co se tedy vyplatí pro rodinne vozidlo ?? Benzín a nebo nafta ??

Děkuji za všechny názory. Petr P.
Reklama
 

Uživatelský avatar
havros
**
Příspěvky: 468
Registrován: 16 lis 2008, 10:30
Bydliště: Plzeň

Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od havros »

Za mě osobně nafta, klidně ta slabší, ale nafta. K charakteru ix35 sedí víc 8)
pero1205
Příspěvky: 7
Registrován: 15 pro 2010, 15:26

Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od pero1205 »

1,7 zni zajimave uz i kvuli cene. ALE musi to být 4x4. To je manželky - která s ním jezdí v zimě do hor - podmínka pře kterou nejede vlak. Takze to může být jen nějaký 2 litr a tudíž i dražší papání.
Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od Bolo »

Za mě benzín a případně plyn...Ale s tím nájezdem by se ti nafta taky vyplatila
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Uživatelský avatar
havros
**
Příspěvky: 468
Registrován: 16 lis 2008, 10:30
Bydliště: Plzeň

Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od havros »

Slabší naftou jsem myslel 2,0CRDi 100kW (silnější pak je 135kW) :)
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od Saimon »

Jedině 4x4 a to v naftě :wink:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
stenlee
*
Příspěvky: 23
Registrován: 02 zář 2010, 11:51

Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od stenlee »

akurat pocitaj s tym ze na 2.0 CRDi je cakacia doba ~7 mesiacov .... ja na svoju ix35 cakam uz od augusta/srpna a stale je to v nedohladne :(. Hyundai ma velke problemy s dodavkami tychto motorov.
ix35 2.0 CRDi 135kW Premium AUT/PNR/NAV
Uživatelský avatar
Stanley
***
Příspěvky: 780
Registrován: 10 lis 2009, 19:58

Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od Stanley »

Do takového auta spíše diesel. Jako rodinné auto s takovým ježděním určitě. Obzvlášť na ty kopce a hory ten větší krouťák se bude hodit. Já osobně diesel moc nemusím ale hodí se do auta které máš na to aby tě přepravilo z místa A do B. Benzín do sport. a více namáhaných vozů. Akorát je ta nevýhoda s tím dieselem v zimě, jinak je to ta lepší volba.. :wink:
richardr
Příspěvky: 7
Registrován: 12 srp 2010, 18:07

Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od richardr »

Ja mam najazd cca 15 000km. Mam 2.0 CVVT Style 4x4. Diesle som pouzival poslednych 13 rokov (Fiat, 2x Ford). Pre kratke denne vzdialenosti je benzin perfektny, hlavne v zime. Kurit zacne omnoho rychlejsie ako diesel a ten zvuk vnutri auta sa absolutne neda prirovnať. Benzin v ix 35 je tichy. Nad 25 000 km/rok by som uz uvazoval nad dieslom len tie denne najazdy by mali byt vacsie. Spotreba v benzine a hlavne v meste teraz v zime je dost vysoka, ale komfort neporovnatelny. Na druhej strane je potrebne zaratat aj cenovy rozdiel diesel a benzin. V SR je to myslim okolo 2 700 € v prospech benzinu. Samozrejme aj ceny za servisne prehliadky.

Asi tolko k tejto problematike a vsetkym hyundaiakom a hlavne ix 35karom prajem uspesny a stastny novy rok 2011 a samozrejme vela radosti a malo starosti zo svojich milacikov. =D>
pero1205
Příspěvky: 7
Registrován: 15 pro 2010, 15:26

Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od pero1205 »

Zdar vsem a diky tem co uz mi odpovedeli.

JSEM pred finalnim rozhodovanim zda benzin ci diesel a tak jsem si vsimal spotreby zde uvedech majitelu a
vsiml jsem si ze majitele benzinu maji rozdil i 2 litry. Tak nevim zda pro vypocet pouzit 8.5 l ci 10.5 litru benzinu.
Dokazal by nekdo uz dnes odhanout spotrebu ( realnou ) po zajeti motoru 2.0 CRDI 100 kW a 2.0 CVVT 120kW ??
Aby si clovek mohl vypocitat navratnost dieseloveho motoru ??

Diky Petr P.
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od FISHkaa »

ahoj,
pro přesné statistiky se podívej na http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Filtrovat můžeš podle typu převodovky a typu motoru.
Uvidíš tam i četnost tankování, typ silnic a najeté km.
:wink:
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
kubad
**
Příspěvky: 221
Registrován: 05 srp 2010, 08:10
Bydliště: Jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od kubad »

ekonomicky to asi zdůvodnit nepude, ten finanční rozdíl skoro 87t.kč se ti +/- vrátí až na celé životnosti auta pokud vůbec.
přesto po vyzkoušení ( s manuálem) bych jednoznačně volil diesel, a automat mám v své IX55 a funguje parádně
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od FISHkaa »

ahoj,
snad ti pomůže následující výpočet (XLS tabulka)
Počítal sem Style 4x4 2.0i a 2.0TD (100kw). Stejné povinné ručení, spotřeba 8 vs. 10,5 l /100km

Vychází to na 95 tis km. Nejsou tam započítány obecně vyšší náklady na servis diesel varianty.

P.
Přílohy
Benzin-Diesel.zip
(6.49 KiB) Staženo 353 x
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
pero1205
Příspěvky: 7
Registrován: 15 pro 2010, 15:26

Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od pero1205 »

TO FISHka :

Dekuji za odkaz je to zajimave cteni a porovnani 100kW diesel a 120kW benzin. A lde meho predpokladu je rozdil cca 2l.
Podle tveho vypoctu se Diesel pri mych 25000 km rocne zacne vracet po 3.79 roku.
Ja jsem si udelal pred nekolika dny svuj vypocet a vysla mi navratnost po 3.5 roku. Takze jsem se az tak nespletl.

Takze za predpokladu ze se rodinna rada :) rozhodla ze do auta se da vice penez, ale bude jezdit min. 7 let, tak rozhodne Diesel. Diky za vsechny komentare.
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI

Příspěvek od vlado1979 »

Diesel sa dnes oplatí viac, pretože je lacnejší takmer o 4 Sk. V roku 2007-2008 bola nafta drahšia ako benzín a nemalo význam ísť do nafty aj kvôli cene auta oproti benzínu (50-80 tisíc korún).
Príplatok dieselového motora je dosť veľký, ale ročný nájazd 25 a viac tisíc km je v prospech nafty. Aj krútiaci moment od nízkych otáčok je zaujímavý oproti 2,0 benzín.
K autu ako je ix35 sa hodí viac diesel.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Odpovědět

Zpět na „ix35 Motor a převodovka“