Mno Martin uvazuje nad cipom a nad pruzenim pripadne brzdamy... Ja som to riesil, ked som to chcel znizit a presiel som si vsetky moznosti, pisal do firiem atd.... Mno na accenta toho moc nieje
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Co sa tyka brzd, tak oni su dobre, kym im clovek pri jednej ceste nie naschval neurobi zle a potom to ide dole vodou..
3x po sebe sa mi na dialnici predomna slahol kamion, brzdy zo 160 na 80 a pri poslednom brzdeni to bolo znatelne slabe...
To nehovorim o tych kotucoch ako nasledne zacali triast.. /25tis km/ Iba, ze problem bol v tom, ze na accenta sa v tej dobe nedali kupit ine ako originaly. Tak som s tym pockal, normalne jazdil a kotuce prestali triast
![Dancing :D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
/40tis km/
Aktualne mam 68tis km a vsetko ok
Ja by som skor ako chip riesil brzdy, nakolko viem ako dokazu zvednut, a vykon motora na zvednutie brzd pri nafte bohate staci...