Spotřeba v závislosti na druhu paliva (podruhé a lépe :)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Spotřeba v závislosti na druhu paliva (podruhé a lépe :)
Ahoj /-/yundáci,
Zajímá mě co čerpáte a případně proč ?
Jezdím výhradně na NAT95 a mám špatné zkušenosti s čerpací stanicí u Globusu, kdy mi auto při popojíždění na parkovišti chcípá, škytá, ...
Má cenu investovat třeba do V-poweru nebo Blue 99 ? A když tak jenom občas nebo pořád ?
Slyšel jsem, že pohonné hmoty např. z OMV a JET mají lepší kvalitu, protože jsou dovážené ze zahraničí. Je to tak ?
Snad jsem nezapomněl na nějaký hlavní druh paliva, každá benzinka má svoje obchodní názvy.
Zajímá mě co čerpáte a případně proč ?
Jezdím výhradně na NAT95 a mám špatné zkušenosti s čerpací stanicí u Globusu, kdy mi auto při popojíždění na parkovišti chcípá, škytá, ...
Má cenu investovat třeba do V-poweru nebo Blue 99 ? A když tak jenom občas nebo pořád ?
Slyšel jsem, že pohonné hmoty např. z OMV a JET mají lepší kvalitu, protože jsou dovážené ze zahraničí. Je to tak ?
Snad jsem nezapomněl na nějaký hlavní druh paliva, každá benzinka má svoje obchodní názvy.
Accent 1.3i 5dv, r.v. 2005
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
- Reklama
Já většinou tankuji dle pokynů výrobce-Natural 91. Stává se že ho nemají všude a tak v tom případě N 95. Rozdíl na spotřebě, výkonu a td nepociťuji.Je zřejmé že když napíši 91 tak vědí proč.Zřejmě kompresní poměr a hydrostavitelné ventily u 1,6/16V je na N 91 OK. Jednou jsem zkusil do skoro prázdné nádrže nějakou 98 a jak se již několikrát na různých místech-fórech psalo, zaujal mě kultivovanější chod motoru. Jenže cena těchto vysokooktanových není pro každého. Kdo jezdí s Lantrou pro firmu na cesťák tak ví, že je škoda že v TP je napsán Natural 91 (pro určovanou cenu benzínu ministerstvem soc.věcí). Ono jezdit za kombinovanou spotřebu-cca 7,8l/100km je nic moc.
"H" i30HB. 1,4. černá metal, 2009, palivo E85
----------------------------------------------------
dříve:"H" Lantra. 1,6, šedá metal. 1996
----------------------------------------------------
dříve:"H" Lantra. 1,6, šedá metal. 1996
...
ja jezdim na shell V power porad ale na vykonu ani u turbace to neni poznat
do skodovky jsem ho nalejval 2 roky a byl jsem moc spokojenej mnohem mensi spotreba pri klasicke jizde a o tech 10% vetsi vykon a to jsme daly dlouhodobe testy mezi natural 91 a shell v power a neni to zadnej kec pac to fungovalo aji u skody 100l ale u lepsich motoru to neni poznat
kamos bral shell V power racing 100octanu a to uz bylo znat fakt hodne
jenze ta cena je silena takze doporucuju v power 95 ma cistici schopnosti v palivovem systemu a u skodovky kdyz jsem rozebral karbec tak to bylo 100% poznat pac tam nejsou taky zadny barviva
do skodovky jsem ho nalejval 2 roky a byl jsem moc spokojenej mnohem mensi spotreba pri klasicke jizde a o tech 10% vetsi vykon a to jsme daly dlouhodobe testy mezi natural 91 a shell v power a neni to zadnej kec pac to fungovalo aji u skody 100l ale u lepsich motoru to neni poznat
kamos bral shell V power racing 100octanu a to uz bylo znat fakt hodne
jenze ta cena je silena takze doporucuju v power 95 ma cistici schopnosti v palivovem systemu a u skodovky kdyz jsem rozebral karbec tak to bylo 100% poznat pac tam nejsou taky zadny barviva
lancia kappa 2.0 v5 20v 114kw
vysnene auto hyundai xg 350
vysnene auto hyundai xg 350
V-P D
Já jsem párkrát zkoušel V-Power Diesel, ale není to zas takový zázrak. Údajně snižuje kouřivost (je opravdu čirý jako benzín), ale s tím problém nemám ani u normální nafty. Je fakt, že motor je o něco tišší, ale zase se mi zdá, že s ním mám vyšší spotřebu (nemusí to ale být jen palivem).
Jinak ale Shellu věřím a beru u nich obyčejný "Diesel Extra". Na čerpací stanice typu JZD mám reference vesměs dost špatné.
SC
Jinak ale Shellu věřím a beru u nich obyčejný "Diesel Extra". Na čerpací stanice typu JZD mám reference vesměs dost špatné.
SC
SC
Jak už jsem se vyjádřil, beru ze 70% NA91 u ÖMV na Jičínce, zbytek NA95 V-Power tamtéž. Na benál z těchto benzínek to jede dobře. Myslím, že nejde o to, jestli maj na střeše logo Benziny, Shellů nebo jiný, ale základem je, kdo má tu pumpu propachtovanou....
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
- Karel Blažek
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 28 led 2006, 15:43
- Bydliště: Prachaticko
Spotřeba v závislosti
Nedávno jsem chtěl vyzkoušet jak se auto bude chovat na Ba-91,ale nevejde se mi pistole do nádrže.A tak přelívat do kanystru a pak zas do auta se mě nechtělo,zůstalo tedy jen u přání.Jak to praktikujete vy???
Accent 1,3LS 62Kw 12V,maximální spokojenost.
Re: Spotřeba v závislosti
Velký pozorKarel Blažek píše:Nedávno jsem chtěl vyzkoušet jak se auto bude chovat na Ba-91,ale nevejde se mi pistole do nádrže.A tak přelívat do kanystru a pak zas do auta se mě nechtělo,zůstalo tedy jen u přání.Jak to praktikujete vy???
Zaplať pánbůh pro TEBE
Pravděpodobně jsi vzal pistoli BA 91 SPECIAL což je olovnatý benzin určený pro motory bez katalizátoru, To bys tomu dal Pro Tebe je určený BA 91 nebo BA 95 NATURAL. Jinak Natural 91 čku na každé pumpě nemají. Proto je ta pistole s rozdílným průměrem abys v rozrušení mysli jsi nenalil do nádřže něco co ti může přinést dost značné výdaje za výměnu katalizátoru Takže POZOR - vždy ZELENÁ PISTOLE nikdy ČERVENÁ. JO A JEŠTĚ JEDNO UPOZORNĚNÍ černá pistole je NAFTA. Již jsem zařil pár kamarádů, kteří to omylem "narvali" do nádrže. Vyčištění systému (pokud si to uvědomíš dostatečně brzo a dřív neodejde motor) přijde na cca 10 000
Jak sem psal predtim, jezdil sem na Shell V-Power, natural 95 a ted jezdim na Natural 91 od Jet a mezi tim neni absolutne zadny rozdil mozna na V-Power byl motor tissi, ale to je mozna jen sugesce. Rozdil znacny tak akorad pouze v cene
Hyundai Accent r.v. 98, 1.3i, 12V, socka verze-prodáno, ale sloužil perfektně.
Já jezdím na naturál 95 a tankuju tady u nás ve Vráňově nebo v Merklíně u čerpačky Robin oil a žádný problém,ale vůbec žádný,ještě se mí nestalo abych nenastartoval!!!
P.s Jo Kyrglíku !! Netankuj v Holýšově u Benziny,maj to tam nějak divný,už hodně lidí si na ně stěžovalo,každej se tam z místích to mu místu vyhíbá!!
P.s Jo Kyrglíku !! Netankuj v Holýšově u Benziny,maj to tam nějak divný,už hodně lidí si na ně stěžovalo,každej se tam z místích to mu místu vyhíbá!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Tak tedy nevím? Spotřeba mezi 5,6 dálka až 7 po městě. Najeto celkem 6000 km. Beru 95ku, kdekoliv a kdykoliv. Problémy se startem, škytáním nebo scípáním nepozoruji. Asi proto, že se snažím jet s citem a plynule. Kupuji benzín spíš levnější. Ale rozdíl v rozmezí jedné Kč asi ze mě boháče už stejně neudělá. 91čku zkusím.
Čau hyundai! Accent 1,3 2005
V-Power je prý dobré použít při každém třetím tankování pro vyčištění motoru, anebo pořád pro toho, kdo na to má
http://news.auto.cz/?sekce=diskuse&disk ... 86c47cf56e
Oblibu čerpacích stanic řešili v tomhle fóru:
http://news.auto.cz/?sekce=diskuse&id=4 ... ky=vsechny
Dál jsem si na inetu přečetl, že prý víceoktanový benzín může způsobit přepálení ventilů. Prý déle hoří a když je motor nějak seřízený na běžné benzíny, tak se nemusí stihnout dovřít klapky a hrozí ztenčení a následně přepálení ventilů.
Píšou to teda na nějakým hasičským webu a bůhví jakých motorů se to týká, ale nedá mi to
Viz tady:
http://firesport.cz/diskuze/read.php?f=1&i=7145&t=7145
Doufám, že z toho nebudete mít zamotanou palici jako já
http://news.auto.cz/?sekce=diskuse&disk ... 86c47cf56e
Oblibu čerpacích stanic řešili v tomhle fóru:
http://news.auto.cz/?sekce=diskuse&id=4 ... ky=vsechny
Dál jsem si na inetu přečetl, že prý víceoktanový benzín může způsobit přepálení ventilů. Prý déle hoří a když je motor nějak seřízený na běžné benzíny, tak se nemusí stihnout dovřít klapky a hrozí ztenčení a následně přepálení ventilů.
Píšou to teda na nějakým hasičským webu a bůhví jakých motorů se to týká, ale nedá mi to
Viz tady:
http://firesport.cz/diskuze/read.php?f=1&i=7145&t=7145
Doufám, že z toho nebudete mít zamotanou palici jako já
Accent 1.3i 5dv, r.v. 2005
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Mezi čerpačkami si nevybírám-benzín beru všude a nikdy nebyl žádný problém,ani nepociťuji rozdíl v jízdě.Je jen jedna vyjímka-Slovnaft -těm se vyhýbám VELKÝM obloukem Při nabrání benzínu jsem počítal ventily celou cestu(vyzkoušeno i u Rapida)-načerpáno jinde-tichoučko a auto táhlo normálně,ještě jednou načerpáno u Slovnaftu-opět rachot ventilů .Tenhle shit čerpá ještě stanice HDB-ve východních Čechách-to je druhá čerpačka,kde to nejelo,ale ploužilo se a ventily plakaly-při zpětném dotazu na benzín=dodavatel Slovnaft.
Zkoušel jsem rozdíl na jízdu při 95 x 98 oktanů.Rozdíl v jízdě,akceleraci.....žádný Na 91 je auto o poznání línější.Proto při nepatrném rozdílu ceny,čerpám 95.
Před posledním srazem do Mimoně jsem čerpal 95 v Milovicích (tuším Tank ONO-nejlacinější benzín cestou)a pokud si všichni vzpomenou-všechny sprinty v Mimoni jsem vyhrál ,takže v benzínu oproti naftě,až tak propastné rozdíly nejsou.
Zkoušel jsem rozdíl na jízdu při 95 x 98 oktanů.Rozdíl v jízdě,akceleraci.....žádný Na 91 je auto o poznání línější.Proto při nepatrném rozdílu ceny,čerpám 95.
Před posledním srazem do Mimoně jsem čerpal 95 v Milovicích (tuším Tank ONO-nejlacinější benzín cestou)a pokud si všichni vzpomenou-všechny sprinty v Mimoni jsem vyhrál ,takže v benzínu oproti naftě,až tak propastné rozdíly nejsou.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Jsme ti v sobotu dali náskok-vyjížděli jsme za tebou v neděli a všichni tě předjeli...........počkej,jak se ta dědina jmenovala....u Pi(teď se hlavně nepřeklepnout)cavy-jo u Picavy ,předjeli.
Škoda,že musíš odjíždět už v sobotu odpoledne,abys stihnul v pondělí do práce(ospravedlňuje tě jen ta dálka domů´+- 40km)
Škoda,že musíš odjíždět už v sobotu odpoledne,abys stihnul v pondělí do práce(ospravedlňuje tě jen ta dálka domů´+- 40km)
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži