Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
jarous020 a kolko mas s tym chipom najazdene? len aby sa to pri 50 000 nezacalo sypat
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
cca 2 roky a áca má nalítáno 66 tis.Mexican píše:jarous020 a kolko mas s tym chipom najazdene? len aby sa to pri 50 000 nezacalo sypat
a nevím proč by se to mělo začít sipat ? jediné úpravy byli v řídící jednotce, do turba se mi nehrabali..
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Jestli zrovna tohle motoru prospívá, to si opravdu nemyslím komponenty v motoru jsou stavěné na určitou zátěž, kterou Ty o dost zvýšíš a řekl bych, že zrovna váš motor, už je našponovanej až, až, na 1.5ku 110 koní .... ano Ty máš pocit, teda on není pocit .... motor jde lépe za plynem a má lepší tah v kopcích atd. ale to, jestli to motoru nevadí, poznáš až za nějaký čas .... a už jsem viděl pár načipovaných motorů s prasklou klikou .... ještě mám pár kámošů, kteří pořád řemeslo dělají. Navíc žádná firma, která se čipováním zabývá, Tě určitě nebude přesvědčovat o tom, že by to mohlo motoru škodit ...jarous020 píše: já s tim nemam problém, naopak, řek bych že to tomu autu prospívá.
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Vilda
taky to čipujou na určité procento ,aby to neublížilo motoru , podle obsahu to čipujou
a myslim si že když to pořád nehoníš na maximum tak se s tím stát nic nemůže, to je jasné když pojedeš třeba 190km/h a pojedeš s tim takhle 200 kyláků tak je jasně že ten motor trpí jako blázen, ale to by trpěl každý motor s timto výkonem..
ale v běžném provozu se s tím nic nemůže stát, protože ho využíváš na stejnou zátěž na jakou když to neni čiplé, to je můj názor
nikomu to nevnucuju, ale já jsem s tím nadmíru spokojenej
taky to čipujou na určité procento ,aby to neublížilo motoru , podle obsahu to čipujou
a myslim si že když to pořád nehoníš na maximum tak se s tím stát nic nemůže, to je jasné když pojedeš třeba 190km/h a pojedeš s tim takhle 200 kyláků tak je jasně že ten motor trpí jako blázen, ale to by trpěl každý motor s timto výkonem..
ale v běžném provozu se s tím nic nemůže stát, protože ho využíváš na stejnou zátěž na jakou když to neni čiplé, to je můj názor
nikomu to nevnucuju, ale já jsem s tím nadmíru spokojenej
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Žádný motor není konstruovaný tak, aby výrobcem nastavený výkon byl limitní. Je běžnou praxí, že stejný motor se nabízí v několika výkonových variantách a rozdíl je jen v SW řídící jednotky.
A protože i výrobce musí garantovat určitou životnost, nastavené parametry a výkon jsou pod konstrukčními možnostmi.
Rozumné navýšení výkonu SW úpravou by tedy nemělo mít na vlastní motor negativní vliv, už z toho důvodu, že maximální výkon je využívaný opravdu minimálně a spíše se projeví zlepšení parametrů v nižších otáčkách a při nižším výkonu.
Jinou otázkou je životnost ostatních částí jako je spojka a převodovka, tam může být navýšení především kroutícího momentu problém, protože tyhle komponenty nemusí být na navýšený výkon konstruovány.
Především u spojky se vlivem většího namáhání může zkrátit životnost.
Rozumná optimalizace chipováním (spíše přeprogramováním) by hlavně u méně výkonných motorů měla být přínosem bez negativního vlivu na motor, jako všechno se to ale musí dělat s rozumem.
A protože i výrobce musí garantovat určitou životnost, nastavené parametry a výkon jsou pod konstrukčními možnostmi.
Rozumné navýšení výkonu SW úpravou by tedy nemělo mít na vlastní motor negativní vliv, už z toho důvodu, že maximální výkon je využívaný opravdu minimálně a spíše se projeví zlepšení parametrů v nižších otáčkách a při nižším výkonu.
Jinou otázkou je životnost ostatních částí jako je spojka a převodovka, tam může být navýšení především kroutícího momentu problém, protože tyhle komponenty nemusí být na navýšený výkon konstruovány.
Především u spojky se vlivem většího namáhání může zkrátit životnost.
Rozumná optimalizace chipováním (spíše přeprogramováním) by hlavně u méně výkonných motorů měla být přínosem bez negativního vlivu na motor, jako všechno se to ale musí dělat s rozumem.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
nechcu nic rikat, ale vykon je snižen i kvuli emisím
Hyundai Accent r.v. 2002 1,3litru 63kw
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
No jasně, těch důvodů je spousta, emise, rozdílné předpisy v jednotlivých státech, výše pojistého... výrobce se snaží přizpůsobit technické parametry jednotlivým trhům, ale samozřejmě kvůli tomu nevyrábí vždy konstrukčně jiný motor.
Právě proto je ještě dostatečný prostor pro individuální úpravy.
Právě proto je ještě dostatečný prostor pro individuální úpravy.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
tombas
přesně tak.....
s tou spojkou je to pravda, kolega v práci měl načipovanou oktávku tdičko,ale ten to měl víc něž je zdrávo načipované a začala mu odcházet spojka, tak to nechal přečipnout na běžně jak se to čipuje a už nemá s tim problém...
prý jsou tři druhy čipování na spotřebu , na spotřebu a výkon, a pak je na maximální výkon, ale u toho maximálního už právě spotřeba jde mírně na horu ...
já mam ten výkon se spotřebou , takže zlatej střed
přesně tak.....
s tou spojkou je to pravda, kolega v práci měl načipovanou oktávku tdičko,ale ten to měl víc něž je zdrávo načipované a začala mu odcházet spojka, tak to nechal přečipnout na běžně jak se to čipuje a už nemá s tim problém...
prý jsou tři druhy čipování na spotřebu , na spotřebu a výkon, a pak je na maximální výkon, ale u toho maximálního už právě spotřeba jde mírně na horu ...
já mam ten výkon se spotřebou , takže zlatej střed
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
to ted musi jet jak z praku, a co ve vysokejch otackach? ztrácí nebo táhne az do omezovača?
e: pismeno
e: pismeno
Hyundai Accent r.v. 2002 1,3litru 63kw
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Navýšení o pár kW tomu autu vůbec nevadí. Od výroby jsou všechny auta postavené s rezervou. Jestli si nachipujete motor ze 74kW na 96kW tak nějaké opotřebení je minimální ale jestli hrabete do auta s tím, že chcete třeba 125kW tak to už se člověk může bavit o větším opotřebení. Pár kW navíc vůbec nevadí.
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
právě ve vyších otáčkách je víc poznat ten chip, ale do omezovače jsem to nikdy netrápil to je mi líto toho autawhoode píše:to ted musi jet jak z praku, a co ve vysokejch otackach? ztrácí nebo táhne az do omezovača?
e: pismeno
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
No, pár motorů po čipu jsem viděl s propáleným pístem.
viz třeba tady zajímavý čtení:
http://www.cert123.ic.cz/chip1.jpg
http://www.cert123.ic.cz/chip2.jpg
http://www.cert123.ic.cz/chip3.jpg
Docela bych někde chtěl na vlastní oči těch 96 kW z Accentího motoru vidět nabržděnejch (samozřejmě ne na kolech, až takovej optimista bych nebyl....).
viz třeba tady zajímavý čtení:
http://www.cert123.ic.cz/chip1.jpg
http://www.cert123.ic.cz/chip2.jpg
http://www.cert123.ic.cz/chip3.jpg
Docela bych někde chtěl na vlastní oči těch 96 kW z Accentího motoru vidět nabržděnejch (samozřejmě ne na kolech, až takovej optimista bych nebyl....).
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Tam spíš půjde o kvalitu toho chiptuningu. U nás se není čemu divit..
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
StanleyV6:
v článku uvedený značky nejsou nějací garážníci s netbookem... Třeba MTM je jedna ze špičkových ladičských firem na koncernový auta...
v článku uvedený značky nejsou nějací garážníci s netbookem... Třeba MTM je jedna ze špičkových ladičských firem na koncernový auta...
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
nevim, můj áca jezdí už nějaoku dobu na chipu, deno deně najezdil 60 kyláků a nic. táhne pořád suprově ,žádnej problém se neobjevil, a na garančce taky nic neřikaly....
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW