![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
koupím si americký auto v LPG a bude.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
a kde byl problém teda?:)vena222 píše:walach píše:Jo jo mám ho objednaný ve Zlíně.Jaké máš zkušenosti ze servisem ?Mně zatím mažou med kolem hubyPřístup k zákazníkovi se mi zdá ok.
Včera jsem byl v servisu a celkem fajnOdstranili mně klepání v zadní části auta
kickerinho píše:Ahoj fšem![]()
Plánuju koupi i30cw v motorizaci 1.4 a docela rád bych znal vaše názory na pár věcí, zkušební jízdu teprve plánuju, takže:
1.) Má smysl brát výbavu comfort místo classic pokud je cenový rozdíl cca 15tis.? Je v té vyšší výbavě něco výrazně lepšího (dočetl jsem se o alu discích, klimě v automatu - něco dalšího podstatného)?
2.) Zvládá ten motor u kombíka i zatížení s rodinou a pár taškama?
3.) Palubní počítač, zde často kritizován, je už lepší pro vozy od 2010?
4.) Jak to je u novějších vozů se spojkou, stále problémy?
5.) Dost často se tu zmiňuje i klesnutí naloženého vozu, přijde mi to, že by vůz měl klesnout výrazně dle komentářů, ale který plně naložený (ke hranici nosnosti) neklesne... je to stále problém?
6.) Je něco dalšího, co se podle vás tak úplně nepovedlo na těch verzích 2010 a dál?
Co jsem našel, to jsem přelouskal, ale stále kvokámPokud mi můžete napsat i něco jiného, než že jsem blb a mám hledat na fóru, což jsem už udělal a ne málo, a podělíte se se svými názory, budu jen rád.
Povolené dorazy tlumičůN2DRFT píše:a kde byl problém teda?:)vena222 píše:walach píše:Jo jo mám ho objednaný ve Zlíně.Jaké máš zkušenosti ze servisem ?Mně zatím mažou med kolem hubyPřístup k zákazníkovi se mi zdá ok.
Včera jsem byl v servisu a celkem fajnOdstranili mně klepání v zadní části auta
ahojN2DRFT píše:kickerinho píše:Ahoj fšem![]()
Plánuju koupi i30cw v motorizaci 1.4 a docela rád bych znal vaše názory na pár věcí, zkušební jízdu teprve plánuju, takže:
1.) Má smysl brát výbavu comfort místo classic pokud je cenový rozdíl cca 15tis.? Je v té vyšší výbavě něco výrazně lepšího (dočetl jsem se o alu discích, klimě v automatu - něco dalšího podstatného)?
2.) Zvládá ten motor u kombíka i zatížení s rodinou a pár taškama?
3.) Palubní počítač, zde často kritizován, je už lepší pro vozy od 2010?
4.) Jak to je u novějších vozů se spojkou, stále problémy?
5.) Dost často se tu zmiňuje i klesnutí naloženého vozu, přijde mi to, že by vůz měl klesnout výrazně dle komentářů, ale který plně naložený (ke hranici nosnosti) neklesne... je to stále problém?
6.) Je něco dalšího, co se podle vás tak úplně nepovedlo na těch verzích 2010 a dál?
Co jsem našel, to jsem přelouskal, ale stále kvokámPokud mi můžete napsat i něco jiného, než že jsem blb a mám hledat na fóru, což jsem už udělal a ne málo, a podělíte se se svými názory, budu jen rád.
1) netuším, ale klima v automatu a disky ti stejně dohromady dají 15tis.
2)mám hatch 1.4 80kW a plně naložený lidma a plnej kufr to utáhne bez problému, jen musíš počítat, že je to línější
3) palubák fajn, jen ovládací tlačítko je nesmysleně umístěný na palubce místo třeba na volantu nebo na páčkách
4) spojka je v pořádku, ale aspoň na novým autě je často cejtit jak se pálí a to jí nedržim moc dlouho(srovnáno s renaul mégane III 09)
5) klesne to hezky, ale jaký auto ne, ale žádnej problém to teda neni, auto je v základu stejně zbytečně vysoko a i 30 má poměrně tvrdý podvozek.
6)jediný 2 věci co mi vadí jsou ostřikovače který stříkaj pokaždý jinak(někdy krásně, někdy jako přiškrcený jen do půlky skla)
další věc co mi vadí je že okýnka u řidiče postranní se nesetřou když je stáhneš dolů
poslední věc je, že palubní počítač je na mě naprogramován moc do klidu, ale tak to je spíš individuální problém.
Jinak zatím žádnej problém, auto funguje krásně, podvozek výbornej brzdy taky, celkově to jezdí suprově, už jsem to dal i na 3 kola na okreskách když jsme s kámošem blbli a autíčko mě vždy podrželo. Zatím najeto pouze 2500km spotřeba 8,4-9,6 po městě
nechci ti do toho kecat ale být tebou ,tak bych raději těch patnáct tisíc investoval do 1,6 než do aut.klimy. Každý koník navíc přece není na škodu a nebojím se toho ,že by to mělo žrát o moc víc než 1,4 a navíc to je šestikvalt.Nemám sice moc zkušeností ,ale při testovací jízdě jsem dal 1,4 čuchnout kopečkúm a představoval jsem si ,že to bude mít lepší tah.Samozřejmě motor nebyl zajetý ale i tak.A ted mne staří hundajáci rozsápou ,co tady camcámwalach píše:ahojN2DRFT píše:kickerinho píše:Ahoj fšem![]()
Plánuju koupi i30cw v motorizaci 1.4 a docela rád bych znal vaše názory na pár věcí, zkušební jízdu teprve plánuju, takže:
1.) Má smysl brát výbavu comfort místo classic pokud je cenový rozdíl cca 15tis.? Je v té vyšší výbavě něco výrazně lepšího (dočetl jsem se o alu discích, klimě v automatu - něco dalšího podstatného)?
2.) Zvládá ten motor u kombíka i zatížení s rodinou a pár taškama?
3.) Palubní počítač, zde často kritizován, je už lepší pro vozy od 2010?
4.) Jak to je u novějších vozů se spojkou, stále problémy?
5.) Dost často se tu zmiňuje i klesnutí naloženého vozu, přijde mi to, že by vůz měl klesnout výrazně dle komentářů, ale který plně naložený (ke hranici nosnosti) neklesne... je to stále problém?
6.) Je něco dalšího, co se podle vás tak úplně nepovedlo na těch verzích 2010 a dál?
Co jsem našel, to jsem přelouskal, ale stále kvokámPokud mi můžete napsat i něco jiného, než že jsem blb a mám hledat na fóru, což jsem už udělal a ne málo, a podělíte se se svými názory, budu jen rád.
1) netuším, ale klima v automatu a disky ti stejně dohromady dají 15tis.
2)mám hatch 1.4 80kW a plně naložený lidma a plnej kufr to utáhne bez problému, jen musíš počítat, že je to línější
3) palubák fajn, jen ovládací tlačítko je nesmysleně umístěný na palubce místo třeba na volantu nebo na páčkách
4) spojka je v pořádku, ale aspoň na novým autě je často cejtit jak se pálí a to jí nedržim moc dlouho(srovnáno s renaul mégane III 09)
5) klesne to hezky, ale jaký auto ne, ale žádnej problém to teda neni, auto je v základu stejně zbytečně vysoko a i 30 má poměrně tvrdý podvozek.
6)jediný 2 věci co mi vadí jsou ostřikovače který stříkaj pokaždý jinak(někdy krásně, někdy jako přiškrcený jen do půlky skla)
další věc co mi vadí je že okýnka u řidiče postranní se nesetřou když je stáhneš dolů
poslední věc je, že palubní počítač je na mě naprogramován moc do klidu, ale tak to je spíš individuální problém.
Jinak zatím žádnej problém, auto funguje krásně, podvozek výbornej brzdy taky, celkově to jezdí suprově, už jsem to dal i na 3 kola na okreskách když jsme s kámošem blbli a autíčko mě vždy podrželo. Zatím najeto pouze 2500km spotřeba 8,4-9,6 po městě
to walach: na kolik tě přijde ten 6-ti kvalt? Nacházím se těsně před nákupem i30SW 1.4CVVT v Classicu, ale v nabídce Hyundai ani po konzultaci s obchodníkem z Kolínskýho salónu jsem o kombinaci benzínu s 6-ti kvaltem neslyšel. Jen po zhlédnutí nabídky Hyundai na Slovensku jsem zjistil, že ji tam nabízí, ale jen v kombinaci s nejvyšší výbavou.walach píše:Tož nazdar ogařihlásím sa k vám do partie.Tento týden jsem si taky objednal nový kočár i 30 1,6 cvvt šestikvalta a taky comforta , když jsou ceny tak příznivé.Ještě v létě byl o 30 000 drahší a jen 5 M
.Už se nemužu dočkat ,až ho vyměním za ten svuj starý žebřinák (forman z 93 roku )Barva bude ta nová red glower,viděl jsem ji v prodejně naživo a je šik.A navíc je za pulku ceny - 5 900.Tak zatím zdar.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |