Úpravy i30 - tuning
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Úpravy i30 - tuning
Hmm, ze bych ze svyho dvoulitru udelal 288 koni?
Ne, neudelam...jeste by mi pak vyskakovala hadice od intercooleru
Ne, neudelam...jeste by mi pak vyskakovala hadice od intercooleru
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: Úpravy i30 - tuning
tady bych si taky vybral!!! http://miraholi.rajce.idnes.cz/HYUNDAI_ ... ing_Korea/
i30 1.4 + kn, 12/2007
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
i30 má koní dosť, takže ísť do tuningu motora neviem či má význam. Dnes pri ceste domov z práce som mal takú závodiacu náladu. Idem cez obec Svätý Jur a blíži sa koniec obce. Dvojprúdovka, vedľa mňa ford focus c-max TDCi. Išli sme na rovnako (50-tkou). Zrazu c-max začal zrýchľovať. No dobre, tak som dal za 3, plný plyn a moje fáro išlo vpred (zo 60 na 120). C-max TDCi podobne ako v minulosti corola 2,0 D-4D, ostal ďaleko vzadu a musel sa zaradiť za mňa . Aj s 1,4 sa dá zažiť zábava. Octávky 1,9 TDi nemajú šancu a majitelia len nechápavo krútia hlavami kto im dal na prdel .
Keby po tuningu dostať z motora 288 koní, tak aj golf R má po piči. Zrýchlenie golfu R (270 koní) 5,7. Čo urobí s 288 koňmi ... ? Golf R stojí mimochodom 35 780 €. Nepochybujem, že "lowend" nechá obyčajný, hnusný a predražený golf v roli porazených ...
Keby po tuningu dostať z motora 288 koní, tak aj golf R má po piči. Zrýchlenie golfu R (270 koní) 5,7. Čo urobí s 288 koňmi ... ? Golf R stojí mimochodom 35 780 €. Nepochybujem, že "lowend" nechá obyčajný, hnusný a predražený golf v roli porazených ...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Úpravy i30 - tuning
don debilo incognito?vlado1979 píše:i30 má koní dosť, takže ísť do tuningu motora neviem či má význam. Dnes pri ceste domov z práce som mal takú závodiacu náladu. Idem cez obec Svätý Jur a blíži sa koniec obce. Dvojprúdovka, vedľa mňa ford focus c-max TDCi. Išli sme na rovnako (50-tkou). Zrazu c-max začal zrýchľovať. No dobre, tak som dal za 3, plný plyn a moje fáro išlo vpred (zo 60 na 120). C-max TDCi podobne ako v minulosti corola 2,0 D-4D, ostal ďaleko vzadu a musel sa zaradiť za mňa . Aj s 1,4 sa dá zažiť zábava. Octávky 1,9 TDi nemajú šancu a majitelia len nechápavo krútia hlavami kto im dal na prdel .
Keby po tuningu dostať z motora 288 koní, tak aj golf R má po piči. Zrýchlenie golfu R (270 koní) 5,7. Čo urobí s 288 koňmi ... ? Golf R stojí mimochodom 35 780 €. Nepochybujem, že "lowend" nechá obyčajný, hnusný a predražený golf v roli porazených ...
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
pilotzz:
Mám síce vysokoškolské vzdelanie (i naďalej glupy v skratke ing), ale Tvoj príspevok som nepochopil. Narážaš na výkon CVVT, resp. na to s focusom ? Bola to dvojprúdovka na konci obce, takže som nikomu nebránil v ceste (podobne ako na dialnici). V obci to predchádzanie nie je (2 pruhy-súbežná jazda). Inak, keď sa drží motor na úrovni 4000 otáčok a pridáš plyn, tak je to paráda. Alebo napr. v 50 km/hod podradiť na dvojku ... Jasne, že V6 to nie je, ale o zážitky nie je núdza.
Občas mám chúťky ukázať ostatným nech si pozrú zadné svetlá i30, ale inak jazdím podľa zákona . Dlhodobá spotreba 6,1 to potvrdzuje.
P.S. Predchádzajúci príspevok by sa nemal citovať.
Mám síce vysokoškolské vzdelanie (i naďalej glupy v skratke ing), ale Tvoj príspevok som nepochopil. Narážaš na výkon CVVT, resp. na to s focusom ? Bola to dvojprúdovka na konci obce, takže som nikomu nebránil v ceste (podobne ako na dialnici). V obci to predchádzanie nie je (2 pruhy-súbežná jazda). Inak, keď sa drží motor na úrovni 4000 otáčok a pridáš plyn, tak je to paráda. Alebo napr. v 50 km/hod podradiť na dvojku ... Jasne, že V6 to nie je, ale o zážitky nie je núdza.
Občas mám chúťky ukázať ostatným nech si pozrú zadné svetlá i30, ale inak jazdím podľa zákona . Dlhodobá spotreba 6,1 to potvrdzuje.
P.S. Predchádzajúci príspevok by sa nemal citovať.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Úpravy i30 - tuning
no tak neni to špatný, ale nemáš tam prostě takovej zátah kerej by tě posadil do sedačky jako kdybys měl těch 288
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: Úpravy i30 - tuning
a až sa niekto do toho pustí a vytlači z toho tých 288, prvé, čo treba urobiť je vymeniť sedačky, lebo sa odlomia
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Úpravy i30 - tuning
tak tady si stačí jen vybrat, ceny luxusní http://www.sharkracing.com/acecart/bin/ ... =011900000
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
Na Bratislavskom autosalone som objavil takyto kusok. Z informacii od vystavovatela som sa dozvedel ze sa jedna o prvy takyto projekt na slovensku a mozno aj v europe. Na pretekoch ma tomu udavat smer 14 rocny chlapec Co sa tyka motora je tam 1,4 CVVT, zatial v seriovej podobe. Kedze vekovej kategorii v akej sa zatial pohybuju nedovoluju velke upravy motora tak chystaju otvorene sanie vzduchu, kompletne prerobene vyfukove potrubie a sportovy podvozok. Vytiahol som z neho ze chcu postavit 1,6 CVVT ktoru spravia od zakladu, cele vnutornosti motora pojdu vymenit za racingove. Stazoval sa ze to nebude lahke lebo zevraj na to niesu tuning diely. Odporucil som mu nech si pozrie korejsku scenu ze tam do toho sikmaci montuju turba a aj kompresory. Nakoniec som mu zazelal vela uspechov a som velmi zvedavy ako sa im bude darit v zavodeni s i30-tkou
- Přílohy
-
- P1040439.JPG (111.86 KiB) Zobrazeno 1370 x
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Úpravy i30 - tuning
v evropě s i30 jezdí pokud vím španělé ne?
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
porovnavate rally a okruhove auto
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Úpravy i30 - tuning
neporovnáváme. A on neřek že je to na rallye bral jsem to prostě jako auto na závody bez rozdílu
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: Úpravy i30 - tuning
89majlo96 píše:Na Bratislavskom autosalone som objavil takyto kusok. Z informacii od vystavovatela som sa dozvedel ze sa jedna o prvy takyto projekt na slovensku a mozno aj v europe. Na pretekoch ma tomu udavat smer 14 rocny chlapec Co sa tyka motora je tam 1,4 CVVT, zatial v seriovej podobe. Kedze vekovej kategorii v akej sa zatial pohybuju nedovoluju velke upravy motora tak chystaju otvorene sanie vzduchu, kompletne prerobene vyfukove potrubie a sportovy podvozok. Vytiahol som z neho ze chcu postavit 1,6 CVVT ktoru spravia od zakladu, cele vnutornosti motora pojdu vymenit za racingove. Stazoval sa ze to nebude lahke lebo zevraj na to niesu tuning diely. Odporucil som mu nech si pozrie korejsku scenu ze tam do toho sikmaci montuju turba a aj kompresory. Nakoniec som mu zazelal vela uspechov a som velmi zvedavy ako sa im bude darit v zavodeni s i30-tkou
mimochodem co je tam za velikost kol nevíš?:)
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: Úpravy i30 - tuning
Nevim, jestli Spanele, ale to auto ma britskou znacku a volant napravo..
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
neviem, vyzeraju ako 17 ale s istotou to povedat neviemN2DRFT píše:mimochodem co je tam za velikost kol nevíš?:)
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...