-ta ista firma a mam to namontovane od pondelka 21.02.2011
-najazdenych cca 400km a zatial da sa povedat dobre.
-1. maly problem pri "prvom" prepnuti na LPG kazdy den rano...napr. auto stoji celu noc vonku, nasledne zahrejem motor na cca.70-80C na volnobeh, potom jemne tuknem na plyn tak, len aby otacky vybehli na cca.2500...jednotka riadenia LPG prepne z benzinu na LPG....okamzite idu otacky dole az na 0rpm a motor zhasne ...ale to bol len taky test, normalne to asi nikto takto nerobi.
-2. to iste sa mi stalo na krizovatke len s tym, ze som mal zaradeny 1.prevodovy stupen a prave som sa rozbiehal a tak som ostal stat v strede krizovatky ....asi to chcelo viacej pritlacit plynovy pedal....mozno riadiaca jednotka LPG nie schopna v okamihu tak rychlej zmeny otacok a takeho velkeho potrebneho vykonu pre rozbeh auta, zacat davkovat LPG v takom mnozstve aby motor dosiahol rovnaky vykon ako na benzin.....ale este raz musim tento pripad otestovat.
-3. auto trocha poskoci ak pride k prepnutiu na LPG na 2. alebo 3. prevodovom stupni (4. a 5. prevodovi stupen musim este otestovat) ak bol motor studeny a auto dlho stalo (cca.12 hodin).....mozno,ze sa este toto musi doladit, ak pojdem na kontrolu po 2000km.
Inak vsetko ostane je v OK. Skusal som ist na 1. a aj 2. prevodovom stupni na LPG bez stlacenia plynoveho pedalu a auto pekne taha....ale to uz bola teplota motora 88C a nejakych 15 min. som uz jazdil na LPG.
Cena= 950(prerabka) + 41.41(LPG v nadrzi) (to som nechal u fi.Beron - pozor: beru len hotovost) + 50 (kolok OUD) + 6 (kolok pre novy technicak) + (asi nejaky kolok na policii)
Inak na OUD v Malackach mi uradnik dal prepisat ziadost, co mi pripravili u fi.Beron na ich specialne tlacivo na to urcene a naviac som dostal zjebku, ze preco nemam vypisany navrh stitku, ze si to vsetko chcem nejako ulahcit....milujem urady
JEDNA DOLEZITA VEC: Ako mi mechanik (inak celkom prijemny a ustretovy chlapik) povedal, ze mam sviecky v katastrofalnom stave a naviac mi kvoli tomu prebijal zapalovaci kabel a auto mi chodilo na 3 valce sem-tam (za 5E mi ho vymenil - super).
pre miooo:
....a to musim ist este na EK????....to je dalsich 130E
Montáž LPG
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: Montáž LPG
2001, 4x4, 2351cm3, benzin a od 20110221 LPG GASTECH 600S + flashlube
spotreba 11.8l/100km benzin, LPG 13.5l/100km
spotreba 11.8l/100km benzin, LPG 13.5l/100km
- Reklama
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: Montáž LPG
hej EK...
a cena cca 15€...
lebo musis mat EK aj na benzin aj LPG...
a cena cca 15€...
lebo musis mat EK aj na benzin aj LPG...
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: Montáž LPG
pre maky:
tiez na volnlbehu robim to ze pridam plyn aby sa mi preplo na LPG...
naco budem minat benzin...
otacky mi ale ostanu na cca 800 ot...
bude asi treba prekalibrovar RJ...
tiez na volnlbehu robim to ze pridam plyn aby sa mi preplo na LPG...
naco budem minat benzin...
otacky mi ale ostanu na cca 800 ot...
bude asi treba prekalibrovar RJ...
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Re: Montáž LPG
S otackami na benzin problem nemam. Pri studenom motore a na neutrale 1500 a so zvysujucou sa teplotou motora klesaju na 800 pri 88C.
Inak vcera ta ista krizovatka a ten isty problem
Stojim na cervenej, motor zohriaty a pripraveny prepnut na LPG. Hovorim si, zvysim jemne otacky, nech sa mi to prepne na LPG teraz, ked je na semafore cervena ako potom, ked sa budem rozbiehat a motor bude v zabere....tukol som do plynu, otacky na cca 2500, prepnutie na LPG a motor zhasol.
OK....nastartujem a samozrejme, ze pri starte na malu chvilu vybehnu otacky hore aj bez stalecenuho plynoveho pedalu , takze podmienky pre prepnutie na LPG su splnene, riadiaca jednotka prepina na LPG a motor zhasina ....tak som to skusil este raz, ved mam cas, lebo medzi tym uz znova naskocila na semafore cervena a znova ten isty vysledok.
Dalej som uz nic neskusal, prepol som rucne na benzin a ked som bol uz za krizovatkou a isiel som 40-50 kmh, tak opat rucne som prepol na LPG....trochu auto poskocilo a dalej som isiel na LPG.
Dufam, ze bude treba riadiacu jednotku na LPG iba trocha doladit.
...dnes som vymenil zapalovacie kable a aj sviecky(...vsetko BOSCH), takze budem vecer zase skusat.
To fakt nikto nemate podobne spravanie sa auto s LPG a neskusali ste si robit podobne testy ako ja???
Inak vcera ta ista krizovatka a ten isty problem
Stojim na cervenej, motor zohriaty a pripraveny prepnut na LPG. Hovorim si, zvysim jemne otacky, nech sa mi to prepne na LPG teraz, ked je na semafore cervena ako potom, ked sa budem rozbiehat a motor bude v zabere....tukol som do plynu, otacky na cca 2500, prepnutie na LPG a motor zhasol.
OK....nastartujem a samozrejme, ze pri starte na malu chvilu vybehnu otacky hore aj bez stalecenuho plynoveho pedalu , takze podmienky pre prepnutie na LPG su splnene, riadiaca jednotka prepina na LPG a motor zhasina ....tak som to skusil este raz, ved mam cas, lebo medzi tym uz znova naskocila na semafore cervena a znova ten isty vysledok.
Dalej som uz nic neskusal, prepol som rucne na benzin a ked som bol uz za krizovatkou a isiel som 40-50 kmh, tak opat rucne som prepol na LPG....trochu auto poskocilo a dalej som isiel na LPG.
Dufam, ze bude treba riadiacu jednotku na LPG iba trocha doladit.
...dnes som vymenil zapalovacie kable a aj sviecky(...vsetko BOSCH), takze budem vecer zase skusat.
To fakt nikto nemate podobne spravanie sa auto s LPG a neskusali ste si robit podobne testy ako ja???
2001, 4x4, 2351cm3, benzin a od 20110221 LPG GASTECH 600S + flashlube
spotreba 11.8l/100km benzin, LPG 13.5l/100km
spotreba 11.8l/100km benzin, LPG 13.5l/100km
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Montáž LPG
Nikdy jsem neměl potřebu na neutrál trochu přišlápnout plyn, aby se to přeplo na lpg. Přepínací teplotu mám nastavenou na 35°C a je úplně jedno jestli té teploty dosáhnu v záběru, nebo když stojím na křižovatce ne? Jak to vyjde, tak to přepne...
k tomu že přidáš, vyskočí otáčky a motor zdechne. To dělá pouze u prvotního přepnutí, nebo kdykoli během jízdy? Pokud je to stálý jev, tak bych to typoval na RJ a nebo nějaký problém se splynovačem, který takhle v nárazu pošle motoru co má a než je připravena další směs, motor zdechne? Ale to je čistě moje úvaha...
Pokud to dělá pouze zastudena na první přepnutí, tak to na 90% budou vadný/špinavý vstřikovače. Ani plyn není čistý, vždy ho tankuješ s nějakým svinstvem. Filtry případně vyklepeš, ale vstřikovače se zalepí takovýma jakoby kapičkama tuhýho oleje(vypadá jak ropa) a zastudena mají problém se pohybovat a dávkovat, po zahřátí jak klesne hustota tý sračky tak to nepoznáš. Tenhle problém začínám mít taky, stojím na volnoběh (za studena) a zlehka přidám - otáčky nevyskočí, ale klesnou na 800, 500 a nula... je to otázka cca 7km než se dostatečně zahřejou a pak šlapou jak má, ale jsem línej zajet zase na výměnu, holt mají nahovno životnost. Zlatý holandský Prins, tam jsou ocelový Keihin a ty jsou doživotní > můžu potvrdit
k tomu že přidáš, vyskočí otáčky a motor zdechne. To dělá pouze u prvotního přepnutí, nebo kdykoli během jízdy? Pokud je to stálý jev, tak bych to typoval na RJ a nebo nějaký problém se splynovačem, který takhle v nárazu pošle motoru co má a než je připravena další směs, motor zdechne? Ale to je čistě moje úvaha...
Pokud to dělá pouze zastudena na první přepnutí, tak to na 90% budou vadný/špinavý vstřikovače. Ani plyn není čistý, vždy ho tankuješ s nějakým svinstvem. Filtry případně vyklepeš, ale vstřikovače se zalepí takovýma jakoby kapičkama tuhýho oleje(vypadá jak ropa) a zastudena mají problém se pohybovat a dávkovat, po zahřátí jak klesne hustota tý sračky tak to nepoznáš. Tenhle problém začínám mít taky, stojím na volnoběh (za studena) a zlehka přidám - otáčky nevyskočí, ale klesnou na 800, 500 a nula... je to otázka cca 7km než se dostatečně zahřejou a pak šlapou jak má, ale jsem línej zajet zase na výměnu, holt mají nahovno životnost. Zlatý holandský Prins, tam jsou ocelový Keihin a ty jsou doživotní > můžu potvrdit
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Montáž LPG
Motor zdochne len za studena a teda pri prvom prepnuti a to iba na neutrali pripadne na prvom prevodovom stupni.
Na dvojke a trojke si auto trocha "poskoci", ale prepnutie na LPG a ako tak prezije a potom sa zda byt OK.
Na stvroke je poznat prenutie na LPG najmenej, ale stale citit to "poskocenie"
Na patke to sice prepne, ale ako keby netaha (pridavam plyn a nezrychluje) a je citim jemne poskakakovanie.
Dnes som na dialnici musel preradit spat na styrku (120kmh) ,na cca. 2-3 minuty a potom som preradil spat na patku a vsetko bolo OK a v pohode som isel 160kmh.
Tie vstrekovace...no neviem....LPG mam namontovany cca. 1 tyzden a este som nevyjazdil nadrz, ktoru mi natankovali v servise Beron.sk.
Schalne som zvedavy ako sa bude LPG spravat na ceste z prace....stalo 8.5 hodiny (takze motor je dufam dokonale studeny).
Inak auto mam cely cas vonku pred domom (aj v noci ) a na mraze (chuda ), tak neviem ci to ma na to vplyv....viem, ze teplota ma vlyv na plyn a teda na tlak v nadrazi LPG a mozno ukazovatel mnozstva LPG v nadrzi bude ukazovat nieco ine ak je -20C a nieco ine ak je +30C..ale...???
Vidim to tak, ze jedna cesta do Trencina a spat ma neminie .....musim sa objednat.
Na dvojke a trojke si auto trocha "poskoci", ale prepnutie na LPG a ako tak prezije a potom sa zda byt OK.
Na stvroke je poznat prenutie na LPG najmenej, ale stale citit to "poskocenie"
Na patke to sice prepne, ale ako keby netaha (pridavam plyn a nezrychluje) a je citim jemne poskakakovanie.
Dnes som na dialnici musel preradit spat na styrku (120kmh) ,na cca. 2-3 minuty a potom som preradil spat na patku a vsetko bolo OK a v pohode som isel 160kmh.
Tie vstrekovace...no neviem....LPG mam namontovany cca. 1 tyzden a este som nevyjazdil nadrz, ktoru mi natankovali v servise Beron.sk.
Schalne som zvedavy ako sa bude LPG spravat na ceste z prace....stalo 8.5 hodiny (takze motor je dufam dokonale studeny).
Inak auto mam cely cas vonku pred domom (aj v noci ) a na mraze (chuda ), tak neviem ci to ma na to vplyv....viem, ze teplota ma vlyv na plyn a teda na tlak v nadrazi LPG a mozno ukazovatel mnozstva LPG v nadrzi bude ukazovat nieco ine ak je -20C a nieco ine ak je +30C..ale...???
Vidim to tak, ze jedna cesta do Trencina a spat ma neminie .....musim sa objednat.
2001, 4x4, 2351cm3, benzin a od 20110221 LPG GASTECH 600S + flashlube
spotreba 11.8l/100km benzin, LPG 13.5l/100km
spotreba 11.8l/100km benzin, LPG 13.5l/100km
Re: Montáž LPG
Landi-Renzo objednané. Doplatil som aj za Flash-Lube.... Som to mohol urobiť už dávno
mx5/swiftsport/santafe/accent
Re: Montáž LPG
...tak od dnes jazdím na LPG. Sekvencia Landi Renzo + Flashlube. Úspora na jednej nádrži je 40€.
mx5/swiftsport/santafe/accent