NOVÝ new accent 2011

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět

Líbí se vám NOVÝ accent?

ANO
45
88%
NE
4
8%
NEVÍM
2
4%
 
Celkem hlasů: 51

vichrus
Příspěvky: 9
Registrován: 04 bře 2009, 22:15
Bydliště: Havířov

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od vichrus »

vlado1979 píše: Isto sa bude argumentovať tým, že diesel má menšiu spotrebu, ale po 61 tisíc km jazdím za 6,1.



Předpokládám ale, že při Tebou udávané spotřebě si těch otáček a rychlostí, které uvádíš moc neužiješ :)
Hyundai Accent 1.5 CRDi Elegance
Barva: Black ebony
03/2009
Reklama
 

Uživatelský avatar
palčo
**
Příspěvky: 306
Registrován: 15 lis 2007, 17:41
Bydliště: RK

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od palčo »

tombas píše:Souhlasím, že pěkných, vyvážených a atraktivních sedanů je u nás jako šafránu, především v nižší střední třídě. Stávající generace accenta není žádná miss sedan, ale nový model působí hodně dynamicky a elegantně zároveň. Pokud by byla na vyšší úrovni kvalita použitých plastů + odhlučnění, výbava airbagy a hlavně lepší tlumiče a podvozek obecně, hodně by nový accent zahýbal trhem.

Vypíchnu jen jednu z výhod sedanu proti HB, hlavně teď v zimě, při otevření kufru neomrznou ostatním pasažérům zátylky.

A v lete nemusíš klímou chladiť okolie, keď potrebuješ niečo z kufra.
HYUNDAI Accent, 1,4 Dynamic-Gold beige
Uživatelský avatar
tombas
**
Příspěvky: 334
Registrován: 23 pro 2010, 09:14
Bydliště: Ostrava

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od tombas »

:) jo to taky.

Teď byl představený Chevrolet Cruze hatchback, ale nelíbí se mi tak jako sedan.
Seděl jsem ve Fluenci i v Czuzu a lepší pocit za volantem jsem měl v cruzu, v renaultu jsem nějak nemohl najít tu správnou pozici.
Palubka v Cruzu vás tak pěkně obejme, středový panel vypadá moc pěkně a je celkem přehledný.
Přesto si myslím, že nová C4, i když není sedan, mu docela zatopí. Cenově budou zhruba nastejno, ale citroen nasadil laťku designu a kvality interiéru hodně vysoko.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Byl jsem se na tu novou C4 podívat a u mě teda moc nezabodovala...
Měkčené plasty má akorát na polubní desce, dveře má z tvrdého plastu, pouze u madel a kliček je jakýsi měkký kus něčeho.
Středová konzola sice pěkná, ale pro mě nepřehledná...
Z venku pěkný, uvnitř nic moc :-k
A hlavně, když jsem viděl základní cenu v servisu (garanci) 820 Kč/hod, tak jsem celkem valil oči. :shock:
U mě by asi Citroen neměl (zatím) šanci.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
tombas
**
Příspěvky: 334
Registrován: 23 pro 2010, 09:14
Bydliště: Ostrava

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od tombas »

Naštěstí dneska už nemusíš do značkového ani na ty garančky, takže mě ta cena zase tak neděsí.
Přiznám se, že naživo jsem C4 ještě neviděl, nemám v okolí žádný citroen autosalon, ale až někdy pojedu kolem nějakého, tak to okouknu.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od vlado1979 »

Mexican píše:mam vyhliadnutu 1,6 od citroenu s 120k. Vyvinuta s BMW. Pocul som nato same chvaly. Nie som typ ktory jazdi okolo 4000 a vyssie. mne i30 a jej motorova ponuka proste nesedi a neexistuje jediny argument v com su lepsie ako 1,6 Vti u Citroenu
Tá užasná 1,6 vyvinutá s BMW nie je žiadne terno. Išiel som s ňou v peugeote 308 a motor bol dosť tragický.
Tabuľkovo má výkon 88 kW/6000 ot. (v i30 93 KW/6200) a kruťák 160 Nm/4250 (i30 157 Nm/4200). Mne tieto hodnoty pripadajú takmer identicky, hmotnosť je podobná. Aj motor v citroene budeš musieť točiť, len rozdiel oproti i30 je v tom, že sa mu nechce do otáčok a za plynom ide neochotne. V i30 je to lepšie.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od vlado1979 »

vichrus píše:Předpokládám ale, že při Tebou udávané spotřebě si těch otáček a rychlostí, které uvádíš moc neužiješ :)
Neboj, keď chcem a potrebujem, tak si užijem aj vysokých otáčok, ale besnenie za volantom nevyhľadávam. Chcem sa hlavne dostať bezpečne tam kam potrebujem. Predstava čakať na autobusovej zastávke na bus ráno o piatej pri -10 stupňoch nie je lákavá. Na to je auto k nezaplateniu, ale zážitky treba hľadať inde, nie za volantom v bežnej premávke. Na Slovensku stále platí, že v meste 50, mimo obce 90.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od vlado1979 »

Mexičan, už si sa povozil s chválihodným motorom od BMW u C4 ? Ja áno a jedným slovom ostuda. THP je iná liga. Nič výnimočné oproti 1,6 v i30, ale motory v i30 ti nevyhovujú. Točiť a ešte raz točiť motor. Je to poctivá vysokootáčková atmosféra, nie turbo.
Popravde, tiež by som si i30 odkedy sa vyrába v Nošoviciach nekúpil.
Prajem veľa šťastia pri výberu nástupcu accenta.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od Mexican »

na take srandy teraz nie je cas. Beriem to racionalne - nepojde to, nekupim. Pozriem sa po niecom inom. Teraz musim bohuzial vyberat zadne dosticky na accenta. A zrejme to zoberiem rovno a vymenim aj kotuce nech je pokoj. Dufam ze sa vemstim do 170 USD aj s postovnym (zadne kotuce + dosticky) z eBay
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1476
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od JoKo »

tak podla predajcu na autosalone sa do europy nepochopitelne nebude dovazat accent, ale ako "nahrada" bude hyunda avante {hyundai elantra}. predaj na svk trhu by mal zacat niekedy v polovicke roka a cena za 1.6gdi by mala byt 16 000€.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Tak za cca 400 000Kč ať si ho nechají :lol:
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od Vilda »

Zdendo, že by láska k ix20ce ?? :D ale sedánek je to pěknej i vnitřek se mi líbí ...
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
zulyk
**
Příspěvky: 329
Registrován: 31 srp 2010, 07:57
Bydliště: VT

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od zulyk »

sedan je to pekny, to je bez debaty, ale pochybujem, zeby sa tento model, prioritne predavany na US trhoch dovazal do EU, mimochodom, namiesto elantry tu mame i30 a ta v sedane nikdy nebola

od accenta je tento model o dost vacsi (dlzka 4530 mm, razvor 2700 mm)

predajca sa pravdepodobne pomylil s modelom i40, ktory ma prist najprv ako kombi verzia, oficialne snimky su uz vonku, a neskor priblizne koncom roka ma prist aj verzia i40 sedan, ktory nahradi staru sonatu, ale tento model i40 sedan bude pravdepodobne este vacsi ako model avante (i40 kombi: dlzka 4770 mm, razvor 2730 mm), sedan i40 bude pravdepodobne o par centimetrov kratsi
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od vlado1979 »

16 000 € je nonsens. O triedu väčší i30 (elantra) stojí u nás 9 999 v špeciálnej edícii. Kde sú tie časy, keď classic začínal na 419 900 Sk a comfort 499 900. Za moje auto som dal viac ako 450 tisíc a dnes stojí 300. Neklesla cena len nového, ale tým pádom aj ojazdenky. A rapídne. 3-ročné 150-180 tisíc. Za takú sumu predala sestra ibizu 2008, 1,2 HTP (51 kW) bez výbavy (6 tisíc € - AAAauto). Je to koncern no ... :x

Dnes za tie prachy by bol výber až až. Jetta, golf, C4 ...

Pravdu ? Vôbec neľutujem. i30 ma uchvátil pri kúpe a čím dlhšie ho vlastním, tým viac ho mám rád. Po manželke je to 2.miláčik. Ťažko to vysvetľovať, ale je ako "člen rodiny". Maximálna spoľahlivosť. Šťastie na dobrý kus ? Neviem, ale rebríčky kvality, spoľahlivosti áut vo svete dávajú :hyu: za pravdu.

Plánujem najazdiť 200 tisíc km a potom sa uvidí. Hoci i40 je veľmi lákavá :lol:, ale kde na to zobrať :(
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: NOVÝ new accent 2011

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Vilda píše:Zdendo, že by láska k ix20ce ?? :D ale sedánek je to pěknej i vnitřek se mi líbí ...
Jo, Vildo, dneska jsem jel po týdnu s accentem a byla to hrůza :lol:
Autu se nechtělo zatáčet, šlo to oproti benzínu hůř :) Brzdy se mi taky zdály mizerné a hlavně ten mlátící podvozek....no hrůza.
Nevěřil bych, jak si člověk rychle zvykne na lepší. :roll: :D
Ale po cca 20 km jsem měl ácu zpátky v ruce a už je to zase mazel, když jsem však dneska do něj sedl, tak první myšlenka byla...Bože, v čem to sedím :P
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pokec“