No vidím, že poměry se změnily. Vzhledem k ceně např. i30 se nějak nedivím, že prodejce-servis nechce poskytovat náhradní vozidlo, ale jestli PetrB má od nich Santíka 2.2 CRDi, k tomu ítřícu a ještě jedno auto, a oni mu nepůjčí po dobu opravy jiné, tak to je fakt síla!!
Když jsme ještě měli Hondu, tak v Liberci neexistovalo, že bychom po dobu opravy nedostali náhradní auto. Nebyly to žádné zázraky, třeba Accord 1.8, najeto 180 tkm, ale na to, aby se člověk pohyboval, když svoje nemá k dispozici, to zlatě stačilo. Když jsme od nich koupili druhé, tak už jsme si ta auta předávali na Černém Mostě. My přijeli tam, oni z LBC taky, předali náhradní auto a za dva dny jsme si tam dali spicha zase, vyměnili auta, předali nám fakturu a my jsme odjížděli.
Dotaz na cenu servisu? Garančka na benzín 2.0 byla za 2,5 - 3,5 tis, diesel byl drahý jak prase, 10 - 13 tis. (no jo, byli jsme hloupí a nechali je, ať si tam dávají vlastní Helix Ultra 5W-30, za který fakturovali 950 Kč za litr
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
)