Harde, jednalo se o přetlačování BMV se 100 t mašinou na přejezdu. Mělo by se omezit řízení upravených aut do 21 let. Škoda na zabezpečovacím zařízení je cca 3 mil. ( domek je rozmlácený a na fotce je vidět jak je posunutý na koso) auto na odpis a spoustu lidí se tomu muselo věnovat a spoustu lidí mělo zpožděné vlaky. Najednou je pak času dost.
Na přejezdech je třeba být opatrný, tvrdit, že světla neblikala (to může tvrdit jen ten, kdo nezná zabezpečení přejezdů) se dá jednoduše dokázat. na všech nově budovaných PZZ je to několikrát pojištěno, jen na okraj, nejenže se snímá proud žárovkou, le i optočidlo musí zaznamenat rozsvícení, naopak nesmí svítit světlo, co nemá svítit. Protože je dnes na železnici vše ovládáno přes PC je i archiv všech činností. Archiv na samotném PZZ, v tech. počítačích (jsou dva, každý běží na jiném oper. systému, aby se vyloučila systémová chyba) pro povel uzavřít PZZ stačí aby povel vydal jen jeden, naopak pro otevření MUSÍ vydat povel oba. Dále je archiv v ovládacím PC u výpravčího atd. Vše je koncipováno na bezpečnost, když se vyskytne nesoulad, je zvolena bezpečnější varianta a to je spuštění PZZ.
Na starších které jsou ještě releové je osazena "černá skřínka" pro ukládání stavů, co kdy se seplo, nebo neseplo.
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne. Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist. Odvaž se používat vlastní rozum! i30cw CRDi 85 kW i30 MPI
A to bolo určite aj viac ako tých 100 ton. Len lokomotíva sama možno toľko váži, kde sú ešte vozne a to celé v pohybe? V podstate ešte celkom dobre vyviazol.