Problém s baterkou

Co se jinam nevešlo - výfuk, kola, údržba, akumulátor, příslušenství, manuály/schémata atd.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
willy50
****
Příspěvky: 1135
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od willy50 »

Proboha, chlapi, to mi připadá jako když někteří věří těm šarlatánům, kterým se v ruce najednou objeví kus "nemocné" tkáně.
Myslím, že mech to vysvětlil dost polopaticky, ale asi to bylo moc dlouhé.
Takže to zkusím stručněji:
Je úplně jedno jak velký AKU v autě máš!
Howg.
Reklama
 

freehold
*
Příspěvky: 49
Registrován: 18 dub 2010, 09:13

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od freehold »

Uz jsem tady dlouho nebyl, ale jak jsem mel o Vanocich dovolenou, tak jsem prisel na to, proc se mi vybiji ta baterka.
Takze je to tim, ze prijedu domu, vypnu stroj a necham "zapnuta" svetla (to je funkce, kterou bych rad vyuzival, jak jezdim malo, tak to nemam zautomatizovane, abych zapnul svetla po startu)
Mam to overene, jelikoz ted v zime skoro nejezdim, tak jsem napich baterku na merak a kazdy den to padalo tak o 0,2V.
A pak mne jednou napadlo "vypnout" svetla a ono to prestalo. Dneska jsem si udelal vylet a pred odjezdem mela baterka 12V, nejel jsem nekolik tydnu, driv by to udelalo E-E-E-E a konec.
Uvazuji, ze pojedu jeste pred garanckou do servisu, aby se na to mrkli, protoze nevim, jestli na garancku vubec pojedu, pri mem minimalnim najezdu...

Jinak nemate nekdo nejake zkusenosti jak merit, co mi zari za vlneni do baraku? Dnes jsem odjel a kdyz jsem vecer prijel, tak jsem nedokazal dalkovym ovladanim otevrit garaz. Uz to znam, v takovem pripade doma nezamknu ani auto, resp. se musim hodne snazit, ovladani na celnim skle a hledani mista, taktez bezdratove zasuvky 230V se musi zapinat z 5 cm vzdalenosti.. Trva to vzdy tak 2 dny a pak to prejde, opakuje se to jednou za par mesicu. Musim se zeptat sousedu, jestli se s tim take nekdy setkali.. Jinak ode me to zareni nemuze byt, vypl jsem cely barak hlavnim jisticem a stejne se to nezmenilo.
Uživatelský avatar
oKo
**
Příspěvky: 400
Registrován: 05 kvě 2009, 18:33
Bydliště: 708 00

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od oKo »

freehold
*
Příspěvky: 49
Registrován: 18 dub 2010, 09:13

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od freehold »

No jo, je to divny.
Vecer v 11 uz sla dalkova zasuvka ovladat asi na metr, ale o patro niz v garazi vrata a auto ne.
Rano jsem se vzbudil a dalkova zasuvka uz sla zapnout z dalky, tak jsem sel zkusit na chodbu auto, uz se odemklo na par metru a vrata uz sly taky. Ted to bylo kratky,ale v lete to neslo snad 3 dny...
Uživatelský avatar
robotron
**
Příspěvky: 176
Registrován: 13 lis 2009, 20:15
Bydliště: Prievidza

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od robotron »

V stredu doobeda som normalne zaparkoval auto, okolo 15-tej som uz nemohol otvorit kufor - baterka zase uplne skapala !!! Toto snad uz nie je mozne. Autom jazdim denne, to mam kazdy vikend dat autobateriu na nabijacku ? Uz ma to fakt serie, so starym Accentom nebol ani zlomok problemov ako s i30. A to nespominam, ze interier vrzga ako sialeny a poriadne mi to lezie na nervy. Auto ma najazdene brutalnych 6500 km.
11/2009 Hyundai i30 1.4 COMFORT ESP Sport, vivid blue
04/2009 Hyundai i20 1.4. Comfort
05/1996 Hyundai Accent 1.5, dark green
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od severtom »

Ale pomůže, jde nastartovat i bez druhého auta a kabelů, stačí nebát se roztlačit.
Situace letošní leden, Split, spaní v trajektovém přístavu, večer práce na NTB, o půlnoci vypnout NTB, vytáhnout zdroj z 12 V zásuvky, ok, ale zapomněl jsem vypnout klíček z polohy ACC do 0 (na Feldě jsem měl zásuvku stále pod napětím, takže tohle jsem ještě neměl zautomatizované).
Ráno kontrolky jen slabě žhnuly, startér ani necvakl. Za 6 hodin se baterka úplně vybila, displej rádia jsem měl zhasnutý, ale samozřejmě celé rádio bylo pod proudem a nejen ono.
Stačilo vystrkat auto o 10 m zpět po parkovišti a kolemjdoucího námořníka poprosit o strčení. Auto chytlo na drc, a to ho mám zplynované /LPG, startuje na benzín/ .
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od Mexican »

mne sa to nexce ani verit a je mi fakt majitelov luto. Ono tam bude fakt niekde poriadna diera v elektroistalacii. Mam 4 roky staru bateriu, pred dlhymi cestami ju zvyknem vybyjat tak ze pustim radio na cely den (12 hodin). nikdy som problem nemal (a to startovaci prud pre CRDi je dost vyskoky)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od S0T0 »

robotron: nemáš tam dodělávané něco z v elektru, jaký je klidový odběr?
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Uživatelský avatar
robotron
**
Příspěvky: 176
Registrován: 13 lis 2009, 20:15
Bydliště: Prievidza

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od robotron »

Navyse mam akurat autoalarm Magicar s polohovym a mikrovlnnym snimacom. Vyrobcom udavany prikon alarmu v pohotovostnom stave s mojimi cidlami je cca 37 mA, ja som nameral pri zapnutom alarme celkovy odber auta nejakych 65 mA. Akurat sa mi nepozdava napatie nabijackou uplne nabitej autobaterie, iba 12.81 V. V piatok bolo napatie baterie spominanych 12.81 V, cez vikend som najazdil 400 km (2*200 km v kuse) a dnes mam napatie baterie 12.62 V.
11/2009 Hyundai i30 1.4 COMFORT ESP Sport, vivid blue
04/2009 Hyundai i20 1.4. Comfort
05/1996 Hyundai Accent 1.5, dark green
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od S0T0 »

robotron: hmm to napětí je docela na hraně, zkus změřit klidové napětí a potom o kolik klesne když zapneš potkávací světla (bez zapnutí motoru) a potom na kolik vzroste napětí když zapneš motor. ten odběr 65mA je v cajku, když vezmeš, že baterka má mít 40Ah..
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od severtom »

65 mAh je brutálně moc, za 7 dnů je půlka kapacity baterky v tahu, takže za 10 dnů nenastartuješ, a hlavně, životnost baterky je dána nábojem (I*t), který do ní "naleješ a vyleješ", takže tipuju, že do 3 let máš po baterce.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Straggler1984
*
Příspěvky: 21
Registrován: 10 srp 2010, 11:43
Bydliště: Nové Město na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od Straggler1984 »

Zdravím, tak už jsem taky zažil, že po 10 dnech byla baterie uplně mrtvá. Půl hodiny trvalo, něž se to dalo nastartovat přes kabely a proto mi to nedalo a zajel jsem s tím do prodejny Hyundai, ať to zkontrolují!! Mechanik mi řekl, že to se prostě stává, aby se auto vybilo. Tak jsem se trochu rozčílil, že to se samozřejmě stává, ale ne novému autu :-D po kontrole vozu mi sdělili, že tam chybí jakýsi kabel za rádiem a uto se samo vybíjí. Prý je na to teď už vyhlášená svolávací akce, takže kabel objednali, namontovali a spokojenost :-)
Hyundai i30 1,4i 7/2010
Obrázek
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od pietro32i »

A tá zvolávacia akcia sa týka všetkých i30, alebo len nejakej konkrétnej série?
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od Hardcam »

Ted uz to tajny neni, tak to neni problem zverejnit. Nejkritictejsi pro auto byla teplota 3-6stupnu (ted si nejsem jisty, ale snad to bylo +), pri teto teplote se vam auta vybijela. Bohuzel se na to prislo docela pozde a resi se to vymenou budiku. Nekolik i30 tak skoncilo na odtahu a nektere to jeste ceka tuto zimu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Problém s baterkou

Příspěvek od adam221 »

S mojou I30 som zazil iba 0 + 5 ked som bol tento rok v Polsku... Harde, nevies nahodou ktorych modelov, presnejsie VIN sa to jedna?
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Odpovědět

Zpět na „i30 Ostatní“