Nános popílku na svíčce
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Melkor
- **
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 led 2007, 16:45
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
Nános popílku na svíčce
Po výměně svíček za original NGK a ujetí 4000km mám problém s popílkem na svíčce na třetím válci. Závada se projevuje o 3 vteřiny delším startováním auta než chytne a po nastartování cca 30 vteřin jede občas na 3 válce. Poté vše v pořádku. Když je auto zahřáté tak startuje bez problémů a jede také bez problémů.
Auto: Accent 2003 1.3 LPG. Olej bere cca 0,5l na 8000km a za studena jede na benzín, na LPG přepíná až po zahřátí.
Předpoklad: Nejspíš jde do 3. válce olej a ten po zapálení za studena způsobí nános popílku.
Otázka: Je v čudu stírací kroužek, nebo je v čudu gufero na ventilu/ventilech, nebo snad něco úplně jiného?
http://www.uloz.to/8875583/p1060158-jpg
Auto: Accent 2003 1.3 LPG. Olej bere cca 0,5l na 8000km a za studena jede na benzín, na LPG přepíná až po zahřátí.
Předpoklad: Nejspíš jde do 3. válce olej a ten po zapálení za studena způsobí nános popílku.
Otázka: Je v čudu stírací kroužek, nebo je v čudu gufero na ventilu/ventilech, nebo snad něco úplně jiného?
http://www.uloz.to/8875583/p1060158-jpg
Lantra Combi 1.8 16V 94KW rv.1996
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
- Reklama
- Melkor
- **
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 led 2007, 16:45
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nános popílku na svíčce
Další poznatek je, že když studené auto jednou protočím startérem a vyndám svíčku, tak ta na 3. válci je celá od oleje. To by opět ukazovalo na gufero ventilu...
Lantra Combi 1.8 16V 94KW rv.1996
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Nános popílku na svíčce
spotřebu oleje cca 0,5l na 8000km, tj. 1 litr na 16 000 km (více jak výměna) bych vůůůůbec neřešil.
tohle dělá coupé od začátku a svíčky krásný, komprese super. ještě nikdy mě teda nenapadlo je vytáhnout hned po prvím otočení.
s tím startováním;
změř si teda studený komprese, já měl na scoupu vadné gufera a točilo to také déle, ne o 3 vteřiny, ale tak o jedno otočení navíc žralo to ale víc oleje.
tohle dělá coupé od začátku a svíčky krásný, komprese super. ještě nikdy mě teda nenapadlo je vytáhnout hned po prvím otočení.
s tím startováním;
změř si teda studený komprese, já měl na scoupu vadné gufera a točilo to také déle, ne o 3 vteřiny, ale tak o jedno otočení navíc žralo to ale víc oleje.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Melkor
- **
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 led 2007, 16:45
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nános popílku na svíčce
Další zajímavý poznatek. Když studené auto nastartuju nouzově na plyn (normálně to startuje na benzín a po zahřátí nad 25 stupňů přepne na plyn) tak je vše v pořádku a auto nemá tendenci cukat a střílet do sání. Když to startuju na benzin, tak to cca na 5 vteřin střílí a škube přesně ve chvíli, kdy lehce sešlápnu plynový pedál. Po uvolnění pedálu a pěti vteřinách to přestane a situace se opakuje opět po sešlápnutí plynu. Jen co se auto trochu zahřeje je vše naprosto v pořádku jak na plyn tak na benzin...
Svíčky nové, kabely nové, oleje to žere málo, takže to nemusí být nutně olejem ve válci. Jak jsem psal že po vyndání je svíčka od oleje, tak to možná není olej ale nespálený benzin.
Nějakej nápad? Proč se dycky znečistí svíčka jen na třetím válci? Proč to za studena takhle škube?
Svíčky nové, kabely nové, oleje to žere málo, takže to nemusí být nutně olejem ve válci. Jak jsem psal že po vyndání je svíčka od oleje, tak to možná není olej ale nespálený benzin.
Nějakej nápad? Proč se dycky znečistí svíčka jen na třetím válci? Proč to za studena takhle škube?
Lantra Combi 1.8 16V 94KW rv.1996
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nános popílku na svíčce
a jak vypadaj ty komprese?
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
- Melkor
- **
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 led 2007, 16:45
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nános popílku na svíčce
Ke kompresím jsem se ještě nedostal, ale zahřátý motor jede jak má a na plyn jede jak má i za studena, takže problém hledám někde v benzinové soustavě, popřípadě v rozdílu benzín / plyn.
Lantra Combi 1.8 16V 94KW rv.1996
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
- Melkor
- **
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 led 2007, 16:45
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nános popílku na svíčce
Další poznatek. I když už je motor ohřátý, tak při prudké akceleraci (plný plyn na dvojku až k 4,500rpm) a prychlém přeřazení na trojku (tak rychle že se nestačí srovnat otáčky a díky prudce puštěné spojce otáčky klesnou rychlejí než klesají na volnoběh se závada opět projeví škubáním na cca 1 sec. Pak se auto chytne a akceleruje dál. Ovšem asi 10 sec bliká check engine a pak zhasne. (Asi díky lambdasondě zjistí že motor vynechal) Může tohle způsobovat čidlo klepání? nebo snad čidlo otáček?
Mimochodem poradí mi někdo, kde tyhle čidla jsou?
Díky.
Mimochodem poradí mi někdo, kde tyhle čidla jsou?
Díky.
Lantra Combi 1.8 16V 94KW rv.1996
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Nános popílku na svíčce
vyblikat závady jsi zkusil? hlavně po tom zablikání checku? čidlo klepání je někde zezadu a čidlo otáček kliky je zepředu, dole na převodoce zašroubovaný (černý s jedním kabelem) a kouká tam na setrvačník.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Nános popílku na svíčce
Zkoušel jsi to napojit na diagnostiku?
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
- Melkor
- **
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 led 2007, 16:45
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nános popílku na svíčce
Diagnostika mě čeká, vyblikání mi asi nepůjde, protože na diag. konektoru nemám osazený pin 15. mám osazené jsou 14, 16 ale v 15 je díra...
Lantra Combi 1.8 16V 94KW rv.1996
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Nános popílku na svíčce
no v tom případě ti nepujde ani diagnostika pres hi-scan
není možné, že koukáš obráceně?
není možné, že koukáš obráceně?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Melkor
- **
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 led 2007, 16:45
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nános popílku na svíčce
Teď na to koukám a mám osazené:4,5,7,12,14,16... Nechápu
Lantra Combi 1.8 16V 94KW rv.1996
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Re: Nános popílku na svíčce
no mě na coupe diagnostika taky nejela. V sobotu budu ve svojeticích, tj cca 15 km od Poppovic, kdybys chtěl můžu vzít diagnostiku.
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: Nános popílku na svíčce
Nevyblikává se náhodou přes 7?
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
- Lhoty
- Moderátor
- Příspěvky: 1197
- Registrován: 02 říj 2007, 10:32
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nános popílku na svíčce
nene, bliká se přes 15
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
4 x Trabant 601 1970 - 1991