Signalizace nezapnutých pásů
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Kdyz jsme kupovali Accenta LC (tenkrat jeste v Koline), byli jsme ujisteni, ze to zatezove cidlo v sedacce, ktere se tam kdysi v airbagovych pocatcich nedavalo, slouzi k tomu, aby airbag nevystrelil, pokud nebudete pripoutani. Nevim, z jakeho jineho duvodu by tam bylo, kdyz pipani pasu ani kontrolka zapnuti tam nebyla.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Hardcam
Podle mě zátěžové čidlo slouží jenom k tomu, aby se neaktivoval zbytečně airbag na sedačce, kde nikdo nesedí
Podle mě zátěžové čidlo slouží jenom k tomu, aby se neaktivoval zbytečně airbag na sedačce, kde nikdo nesedí
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Kazdopadne jestli airbag nepripoutanemu vystreli, pak je rovnou KO. To mi moc fajn neprijde...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Bohužel ale je to tak
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Možná se mýlím, ale když se před lety vymastil Hlinka tak podle fotek mu pytle nevyletěly, ve zprávě bylo uvedeno že nebyl připoután. Tak nevím
Accent LC CF1 1.3 2006
Re: Signalizace nezapnutých pásů
OMG to je plodná diskuze. Myslím, že jste mu to už rozmluvili
Ja bych to vyřešil asi proklemováním káblu ála čokoláda. Normálně ucvaknout kablík co vede k tomu kontaktu a natrvalo spojit a schovat někde pod koberec nebo podobně.
T.
Ja bych to vyřešil asi proklemováním káblu ála čokoláda. Normálně ucvaknout kablík co vede k tomu kontaktu a natrvalo spojit a schovat někde pod koberec nebo podobně.
T.
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Já bych to vyřešil tím, že bych se naučil pásat Chápu, že to někomu vadí, ale je to o zvyku. Ježdění bez pásů je hazard v každé rychlosti. I když pojedu 30 a čelně se srazím s jiným autem, které pojede stejnou rychlostí, tak je to prda jak blázen, kterou v ruce nikdo neudrží.
Zažil jsem simulaci při akci BESIPU (simulováno 30 s pásem) i v technickém muzeu v Luzernu (2 upravené Mini proti sobě, rychostí 8 km/h, i to stačilo).
A pásy na zadních sedačkách, to je kapitola sama o sobě. Je přece úplně jasné, co se stane, když narazí tvrdé čelo na měkké temeno. Pro ty, co neví, tak správná odpověď je - mozek na čelním skle. Stačí jen trochu googlit a youtubovat...
Vím, že se tady budu zase opakovat, ale opět konstatuju: FYZIKU NEOJEBETE!
Zažil jsem simulaci při akci BESIPU (simulováno 30 s pásem) i v technickém muzeu v Luzernu (2 upravené Mini proti sobě, rychostí 8 km/h, i to stačilo).
A pásy na zadních sedačkách, to je kapitola sama o sobě. Je přece úplně jasné, co se stane, když narazí tvrdé čelo na měkké temeno. Pro ty, co neví, tak správná odpověď je - mozek na čelním skle. Stačí jen trochu googlit a youtubovat...
Vím, že se tady budu zase opakovat, ale opět konstatuju: FYZIKU NEOJEBETE!
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Signalizace nezapnutých pásů
za ten cas cos nas poucil jsi mohl projit téma a zjistil bys ze je tohle uz nekolikrat receno a ze je to porad dokola
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Signalizace nezapnutých pásů
mozna by to potom napsal tak, aby me to nenastvalo
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Signalizace nezapnutých pásů
u Renaultu to de vypnout v ŘJ anebo jestli jezdíš sám tak tam dej pas od spolujezdce mam to tak u dodávky sice je to hazard ale mam to tak pořád nastupuju vystupuju po Praze když jedu dál tak si ho samo zapnu
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Re: Signalizace nezapnutých pásů
laufas: A co tě tak naštvalo? To by mně fakt zajímalo... Téma jsem si přečetl, ale některé věci je potřeba připomínat neustále.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Signalizace nezapnutých pásů
fakt nebudu jezdit po dvore se zapnutym pasem. a kdyz nekdo vysedne ze zadnich sedacek nebo se nedejboze pripouta vzadu do jine dirky a pak se prepouta do sve spravne... nechci se hadat nebo bojovat kdo s koho, jen mi tato funkce vic leze na nervy nez slouzi. stacilo by zapojit oznamovaci panacky na pristrojovce a nechat je blikat/svitit
Naposledy upravil(a) laufas dne 03 lis 2013, 12:25, celkem upraveno 1 x.
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Signalizace nezapnutých pásů
chlapi,mne je jedno kto preferuje pasy a kto nie...ked niekto nechce pozivat pasy nech si kupi na benzinke za cca 3eura 2 take cierne "cudliky" zastrci si to do zasuvky a problem z pipanim je vyrieseny...
Hyundai i30 1,4 VVTI 82kW 109HP, r.v.2010,
LPG system BRC + dochladzovanie ventilov JLM
LPG system BRC + dochladzovanie ventilov JLM
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Příklad (jeden z mnoha): Když přijíždím k zastávce, jen abych vyhodil spolujezdce, který se začne už automaticky odepínat před úplným zastavením (aby nezdržoval), tak samozřejmě auto začne opravdu nepříjemně pípat do doby, než spolujezdec za sebou zacvakne dveře. Pomalu se už ani nemůžeme pozdravit, protože vozítko nás jednoduše přehluší Je to fakt nepříjemný PS: myslím, že pointou prvního dotazu bylo, jak zrušit pípání a né, jestli někdo doporučuje pásat se i na deseti metrech, anebo ne