
N2DRFT-red devil inside
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: N2DRFT-red devil inside
asi už to vyšlo z módy, ale mně se to líbí asi syndrom z Need for speed underground 

Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW

- Reklama
Re: N2DRFT-red devil inside
hehe, dobre
proc ne nakonec


i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
Re: N2DRFT-red devil inside
tak včera jsem byl s přítulkou na jednom parkovišti, puštěná hudba a neony a vyfotil si mě profi fotograf, fotky jsem od něj ještě nedostal, jen tuhle jednu co měl na svých stránkách
- Přílohy
-
- 208533_210379968981889_134822206537666_862904_3467086_n.jpg (33.69 KiB) Zobrazeno 2380 x
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW

Re: N2DRFT-red devil inside
nuže o víkendu už snad budou třmeny na červeno a přibude bílý křidýlko
budou následovat tmavý okna a časem možná nějakej polep střechy. A kdyby bylo hodně zbytečných financí, tak chip

Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW

- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: N2DRFT-red devil inside
s chipom si skratis zivotnost motora. Radsej nejaky kit sania a prerobit vyfukove potrubie kompletne.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8405
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: N2DRFT-red devil inside
chip na atmosfeicku 1,4? mno neviem, neviem. Konikov to prida pomalo (uprimne by ma zaujimal vysledok pred a po na brzde).. tych 80kW je uz horna hranica 1,4. Jedine ak by ten chip posunul vykon a krutak trochu nizsie (nie cca 5000 ako je teraz)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: N2DRFT-red devil inside
Niektoré firmy sľubujú zvýšenie výkonu z 80 na 88 kW a moment zo 137 na 158 Nm.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: N2DRFT-red devil inside
no řekl bych, že sliby chyby... pro zajímavost jdu za pár dnů na brzdu tak pak hodím křivky auta v serii... jinak těm 8kW bych nevěřil, ale 20Nm je úplná hov....
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: N2DRFT-red devil inside
nějaký novinky zde: http://imageshack.us/g/844/p9231578.jpg/
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW

Re: N2DRFT-red devil inside
ten vyfuk se mi vubec nelibi a ta bedna jakbysmet
samo, ze je hlavni tva spokojenost

i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: N2DRFT-red devil inside
Bedna neni na vzhled, ale pro poslech. Naopak, diky tomu, ze neni zastavena, se da kdykoliv vyndat a kufr plnohodnotne pouzit.
Ale ten vyfuk na japonsky dvoulitry videt na korejsky ctvrnactce, z toho neusnu
Ale ten vyfuk na japonsky dvoulitry videt na korejsky ctvrnactce, z toho neusnu

Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: N2DRFT-red devil inside
sak ne na vzhled, ale neobetoval bych vozeni takove pixly za trochu tucani
sterace nic?

sterace nic?

i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: N2DRFT-red devil inside
ta bedna neni zapojená ještě a v reálu vypádá a hlavně hraje neskutečně, dokonce je tam ten subwoofer nasvícenej. Původně mělo být to 12-ti palcové monstrum co je za sklem zabudovaný do pravýho boku, ale zaprvé by bylo hodně drahé dělat ozvučnici a za druhé by to ani nehrálo tak dobře jako když je to v bedně. Takhle to má neskutečnej zvuk. Má to 500W RMS a asi 1000 nebo 1200 max. Vlevo bude ještě zesilovač asi za sklem, modře svítí. Subwoofer je nasvícenej taky modře a světýlko v kufru bude taky modré. A výfuk se mně na tom autě prostě líbí. Možná kdybys to viděl v reálu, změnil bys názor, ale to auto to dost změnilo.
Ono to bude ještě maličko začištěný, ale jinak jsem s nim spokojenej
A fakt mi přijde, že to jezdí líp, nemůžu si pomoct.
Navíc 1.4 no a co? Jakej objem maj třeba formule? Nebo jakej objem má třeba rx-8? Ale jo no, na 2 litru by to asi bylo příhodnější
Každopádně to se na pohled moc nepozná.
Ono to bude ještě maličko začištěný, ale jinak jsem s nim spokojenej

Navíc 1.4 no a co? Jakej objem maj třeba formule? Nebo jakej objem má třeba rx-8? Ale jo no, na 2 litru by to asi bylo příhodnější

Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW

Re: N2DRFT-red devil inside
jo zapomněl jsem to dopsat s tou bednou, auto využívám taky na nějakou přepravu, takže kufr potřebuju, takže nakonec padlo rozhodnutí jí moct vyndat. Stejně tak v případě koupě jinýho auta časem si bednu můžu vzít.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW

Re: N2DRFT-red devil inside
stěrače cože?:Dlaufas píše:sak ne na vzhled, ale neobetoval bych vozeni takove pixly za trochu tucani![]()
sterace nic?
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
