Jazda na diaľnici

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Uživatelský avatar
bartiik18
**
Příspěvky: 212
Registrován: 12 dub 2011, 21:03
Bydliště: U České Lípy

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od bartiik18 »

Tak to hold ještě nemají inženýři domyšlený :-) na to, že je prakticky i20tka vymýšlená v německu tak se divím že to nevychytali :-) ale já si zvykl asi mi nic jinýho nezbývá a povězte mi kolikrát u nás na dálnici jezdíte víc jak 110km/h? Na D1 stačí 110km/h takže to člověk nepocítí. Jinak s autí spokojenost. :-) Jen jsem tak nějak vzal poznatky z 600km jízdy po německých dálnicích :-) nedá se srovnávat s našima silnicema a to je chtějí zase zpoplatňovat .... zaplatím jen pokud mi nebudou ničit auto ;-) :-D
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Reklama
 

x-bat
*
Příspěvky: 81
Registrován: 11 dub 2009, 14:14
Bydliště: Brno

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od x-bat »

bartiik18 píše:povězte mi kolikrát u nás na dálnici jezdíte víc jak 110km/h?
110km/h jsem snad jeste nejel... teda jooo, jel, v pripojovacim pruhu :) Staci nejezdit vpravo (Brno najezd na dalnici - Ostrava-Svinov sjezd bezne 1:15h)... A s volantem jsem nikdy problem nemel (asi to bude tim, ze je to prvni auto s posilovacem, takze neni co srovnavat).

EDIT: o vikendu jsem zjistil, ze cely usek Vyskov - Olomouc je omezen na 100km/h (aktualne platnost az do konce roku 2012, nevyhovujici stav - hlavne svodidla), takze uz jsem jel po dalnici i tech 110km/h (prece jen jet tady 150km a prijit o papiry nechci). Jinak jsem sledoval volant a ano, pri vyssi rychlosti je "volny" a neshledal jsem na tom nic spatneho - mit o vyhovuje.
Naposledy upravil(a) x-bat dne 01 srp 2011, 12:17, celkem upraveno 2 x.
Old: i20, 1.4 Style, Ice blue + modry interier (budiž mu země lehká)
New: Renault Megane Grandtour III GT220, 2.0 (162kW)
Uživatelský avatar
northon
*
Příspěvky: 36
Registrován: 30 led 2010, 08:44

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od northon »

Akurat som teraz v Chorvatsku cesta dialnicou v pohode.Išli sme v kolone prvá octavia 1,6benzin ja som bol druhy a zamnou ford fusion 1,4...Musim povedať že fusion mal značny problem sa udržat za nami hlavne v kopcoch.Myslim že sa mi ani nestalo aby som na dialnici radil štvorku...Od vjazdu na dialnicu v maďarsku až po makarsku stale 130až140km rýchlosť.Spotreba po nejakych 1200km 6l podľa palubaku.Som maximalne spokojny.Inak bol som aj v Mostare a benzin v Bosne a Hercegovine stoji 1,12e 1/L.
25.11.2014 i20 II- Hnedá metalíza. Výbava confort plus vyhrievaný volant a sedadlá, svetelný paket 16palcové disky.
18.3.2010 do 24.11.2014 i20 clasic plus ,červená farba
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od jirikstbk »

northon píše:Od vjazdu na dialnicu v maďarsku až po makarsku stale 130až140km rýchlosť.Spotreba po nejakych 1200km 6l podľa palubaku.
Ta 1,2 má opravdu zajímavou spotřebu. S 1,4 při uvedené rychlosti to bere přes 7 litrů.

Jinak k těm autům - záleží také na tom, co má naloženo a také na tom, jak je řidič ochoten přišlápnout pedál.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od Mexican »

pri 130km/h (a nebodaj este nalozenych) ta 1,2 57kW 6l/100 mat fakt nebude. Za to dam krk.. videl by spm to na 7-7,3 9podla Fiesty s podobnym objemom, hmotnostou a vykonom
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
koloman.brutus
**
Příspěvky: 358
Registrován: 24 dub 2009, 16:39
Bydliště: Prešov

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od koloman.brutus »

preco by nemohol mat ked ide prevazne dolu kopcom?
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od suah »

To dolu kopcom je pomerne silny vyraz na prevysenie asi 200m na stovkach kilometrov :lol:
Trosku mi to pripomina slavnu Fabiu HTP, ktora tiez chodila za 5l/100km po dialnici rychlostou 160 km/h. Kopec-nekopec.
Uživatelský avatar
bartiik18
**
Příspěvky: 212
Registrován: 12 dub 2011, 21:03
Bydliště: U České Lípy

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od bartiik18 »

Mexican píše:pri 130km/h (a nebodaj este nalozenych) ta 1,2 57kW 6l/100 mat fakt nebude. Za to dam krk.. videl by spm to na 7-7,3 9podla Fiesty s podobnym objemom, hmotnostou a vykonom

Nesouhlasím s vámi... Absolvoval jsem s i20tkou 1,2 57kw delší cestu po německých dálnicích cca 700km na sever německa. A jeli jsme ve 4+ plně naložený kufr. A jízda po okrskách u nás spotřeba dle palubního počítače 5,5l. Poté jízda cca 600km dálnice 120 - 140 km/h - 1/2 cesty zapnutá klima... chvílema i 150km/h a spotřeba podle palubního pc byla 6,5l... spomaloval jsem jen přes staveniště na 80km/h... a též mi vyšla tak pěkná spotřeba... :-)
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od Mexican »

tak to je potom i20 vyrazne uspornejsia. Merali sme to u Fiesty na dialnici Zilina - Trnava, suvisle 110km/h (ale skutocne suvisle az na vyjazd z pumpy na konci ZA a vjazd na pumpu pred TT - po dotankovani vysla spotreba 6.08. Takze to u te jedna dvojky vidim stale na tych cez 7 litrov. Mozno je i20 vynimka. Je ale fakt, ze vacsina maloobjemakov si pri vyssich rychlostiach zoberie dost paliva
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
bartiik18
**
Příspěvky: 212
Registrován: 12 dub 2011, 21:03
Bydliště: U České Lípy

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od bartiik18 »

to souhlasím, taky jsem byl mile překvapen :-) opravdu se podle palubního pc spotřeba pohybovala kolem 6,5l... Pokud jsem to šlápl a jel 150 - 160 km/h tak mi chvílema počítač vyhodil 6,8l. Ale přes 7 litrů jsem se nedostal snad ani jednou za celou cestu.
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od suah »

Ak je to overene aj tankovanim, tak potom klobuk dolu, pretoze by to bol najuspornejsi benzin, ktory poznam..
Uživatelský avatar
bartiik18
**
Příspěvky: 212
Registrován: 12 dub 2011, 21:03
Bydliště: U České Lípy

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od bartiik18 »

tak tankováním to dosvědčit nemohu, ale co se tu píše tak palubní pc počítá o 0,2l méně... pořád by ale vycházela hezká spotřeba ;-)
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od caruser »

to: Mexican

Motor 1,25 vo Fieste nepatrí medzi veľmi úsporné motory. Pozri si testy novej fiesty.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od Mexican »

caruser píše:to: Mexican

Motor 1,25 vo Fieste nepatrí medzi veľmi úsporné motory. Pozri si testy novej fiesty.
to je Euro5 motor.. My tam mame Euro4 55kW z 2006. Priemerna spotreba za 48 000km podla dotankovania je 6,03l. A to minimalne polovicu km stravilo auto jazdenim v sumesti Martin-Vrutky

V kazdom pripade tu fiestu som spomenul preto, ze ide o hmostnostne, rozmerovo a vykonovo prakticky rovnake auto a na tej dialnici ked sa to blizi k ustalenej rychlosti kde to toci 4000 otacok, tak spotreba je fakt vysoka
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Jazda na diaľnici

Příspěvek od caruser »

Fiesta má myslím kombinovanú spotrebu 5,9 a Hyundai 5,1, tak tam rozdiel určite bude. Hyundai bude úspornejší.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Odpovědět

Zpět na „i20 Pokec“