Jazda na diaľnici
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Jazda na diaľnici
Tak to hold ještě nemají inženýři domyšlený na to, že je prakticky i20tka vymýšlená v německu tak se divím že to nevychytali ale já si zvykl asi mi nic jinýho nezbývá a povězte mi kolikrát u nás na dálnici jezdíte víc jak 110km/h? Na D1 stačí 110km/h takže to člověk nepocítí. Jinak s autí spokojenost. Jen jsem tak nějak vzal poznatky z 600km jízdy po německých dálnicích nedá se srovnávat s našima silnicema a to je chtějí zase zpoplatňovat .... zaplatím jen pokud mi nebudou ničit auto
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
- Reklama
Re: Jazda na diaľnici
110km/h jsem snad jeste nejel... teda jooo, jel, v pripojovacim pruhu Staci nejezdit vpravo (Brno najezd na dalnici - Ostrava-Svinov sjezd bezne 1:15h)... A s volantem jsem nikdy problem nemel (asi to bude tim, ze je to prvni auto s posilovacem, takze neni co srovnavat).bartiik18 píše:povězte mi kolikrát u nás na dálnici jezdíte víc jak 110km/h?
EDIT: o vikendu jsem zjistil, ze cely usek Vyskov - Olomouc je omezen na 100km/h (aktualne platnost az do konce roku 2012, nevyhovujici stav - hlavne svodidla), takze uz jsem jel po dalnici i tech 110km/h (prece jen jet tady 150km a prijit o papiry nechci). Jinak jsem sledoval volant a ano, pri vyssi rychlosti je "volny" a neshledal jsem na tom nic spatneho - mit o vyhovuje.
Naposledy upravil(a) x-bat dne 01 srp 2011, 12:17, celkem upraveno 2 x.
Old: i20, 1.4 Style, Ice blue + modry interier (budiž mu země lehká)
New: Renault Megane Grandtour III GT220, 2.0 (162kW)
New: Renault Megane Grandtour III GT220, 2.0 (162kW)
Re: Jazda na diaľnici
Akurat som teraz v Chorvatsku cesta dialnicou v pohode.Išli sme v kolone prvá octavia 1,6benzin ja som bol druhy a zamnou ford fusion 1,4...Musim povedať že fusion mal značny problem sa udržat za nami hlavne v kopcoch.Myslim že sa mi ani nestalo aby som na dialnici radil štvorku...Od vjazdu na dialnicu v maďarsku až po makarsku stale 130až140km rýchlosť.Spotreba po nejakych 1200km 6l podľa palubaku.Som maximalne spokojny.Inak bol som aj v Mostare a benzin v Bosne a Hercegovine stoji 1,12e 1/L.
25.11.2014 i20 II- Hnedá metalíza. Výbava confort plus vyhrievaný volant a sedadlá, svetelný paket 16palcové disky.
18.3.2010 do 24.11.2014 i20 clasic plus ,červená farba
18.3.2010 do 24.11.2014 i20 clasic plus ,červená farba
Re: Jazda na diaľnici
Ta 1,2 má opravdu zajímavou spotřebu. S 1,4 při uvedené rychlosti to bere přes 7 litrů.northon píše:Od vjazdu na dialnicu v maďarsku až po makarsku stale 130až140km rýchlosť.Spotreba po nejakych 1200km 6l podľa palubaku.
Jinak k těm autům - záleží také na tom, co má naloženo a také na tom, jak je řidič ochoten přišlápnout pedál.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jazda na diaľnici
pri 130km/h (a nebodaj este nalozenych) ta 1,2 57kW 6l/100 mat fakt nebude. Za to dam krk.. videl by spm to na 7-7,3 9podla Fiesty s podobnym objemom, hmotnostou a vykonom
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Jazda na diaľnici
preco by nemohol mat ked ide prevazne dolu kopcom?
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Jazda na diaľnici
To dolu kopcom je pomerne silny vyraz na prevysenie asi 200m na stovkach kilometrov
Trosku mi to pripomina slavnu Fabiu HTP, ktora tiez chodila za 5l/100km po dialnici rychlostou 160 km/h. Kopec-nekopec.
Trosku mi to pripomina slavnu Fabiu HTP, ktora tiez chodila za 5l/100km po dialnici rychlostou 160 km/h. Kopec-nekopec.
Re: Jazda na diaľnici
Mexican píše:pri 130km/h (a nebodaj este nalozenych) ta 1,2 57kW 6l/100 mat fakt nebude. Za to dam krk.. videl by spm to na 7-7,3 9podla Fiesty s podobnym objemom, hmotnostou a vykonom
Nesouhlasím s vámi... Absolvoval jsem s i20tkou 1,2 57kw delší cestu po německých dálnicích cca 700km na sever německa. A jeli jsme ve 4+ plně naložený kufr. A jízda po okrskách u nás spotřeba dle palubního počítače 5,5l. Poté jízda cca 600km dálnice 120 - 140 km/h - 1/2 cesty zapnutá klima... chvílema i 150km/h a spotřeba podle palubního pc byla 6,5l... spomaloval jsem jen přes staveniště na 80km/h... a též mi vyšla tak pěkná spotřeba...
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jazda na diaľnici
tak to je potom i20 vyrazne uspornejsia. Merali sme to u Fiesty na dialnici Zilina - Trnava, suvisle 110km/h (ale skutocne suvisle az na vyjazd z pumpy na konci ZA a vjazd na pumpu pred TT - po dotankovani vysla spotreba 6.08. Takze to u te jedna dvojky vidim stale na tych cez 7 litrov. Mozno je i20 vynimka. Je ale fakt, ze vacsina maloobjemakov si pri vyssich rychlostiach zoberie dost paliva
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Jazda na diaľnici
to souhlasím, taky jsem byl mile překvapen opravdu se podle palubního pc spotřeba pohybovala kolem 6,5l... Pokud jsem to šlápl a jel 150 - 160 km/h tak mi chvílema počítač vyhodil 6,8l. Ale přes 7 litrů jsem se nedostal snad ani jednou za celou cestu.
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Jazda na diaľnici
Ak je to overene aj tankovanim, tak potom klobuk dolu, pretoze by to bol najuspornejsi benzin, ktory poznam..
Re: Jazda na diaľnici
tak tankováním to dosvědčit nemohu, ale co se tu píše tak palubní pc počítá o 0,2l méně... pořád by ale vycházela hezká spotřeba
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Jazda na diaľnici
to: Mexican
Motor 1,25 vo Fieste nepatrí medzi veľmi úsporné motory. Pozri si testy novej fiesty.
Motor 1,25 vo Fieste nepatrí medzi veľmi úsporné motory. Pozri si testy novej fiesty.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jazda na diaľnici
to je Euro5 motor.. My tam mame Euro4 55kW z 2006. Priemerna spotreba za 48 000km podla dotankovania je 6,03l. A to minimalne polovicu km stravilo auto jazdenim v sumesti Martin-Vrutkycaruser píše:to: Mexican
Motor 1,25 vo Fieste nepatrí medzi veľmi úsporné motory. Pozri si testy novej fiesty.
V kazdom pripade tu fiestu som spomenul preto, ze ide o hmostnostne, rozmerovo a vykonovo prakticky rovnake auto a na tej dialnici ked sa to blizi k ustalenej rychlosti kde to toci 4000 otacok, tak spotreba je fakt vysoka
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Jazda na diaľnici
Fiesta má myslím kombinovanú spotrebu 5,9 a Hyundai 5,1, tak tam rozdiel určite bude. Hyundai bude úspornejší.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km