Škubání motoru
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Škubání motoru
Prosím o radu. Accent rv. 96 1.5 12V. Při rozjezdech a v nízkých otáčkách motor škube, při sešlápnutí plynu začne trhaně zrychlovat, prostě hrůza. Auto jsem měl už 2x u známého mechanika, poprvé mi vyměnil kabely, prý byli na hadry + svíčky. Cca 1.5 měsíce vše v pořádku a po druhé mi vyměnil palivový filtr a celé to prý pročistil nějakým sprejem. Zase cca měsíc vše OK ale teď to znovu zlobí.
Díky
Díky
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
- Reklama
mne robilo presne toto iste v malich otackach to vyslovene zatrhavalo ale ked som siel rychlo tak nic proste v rozbiehani to bolo ja som siel do servisu dali mi to na pocitac a hned mi povedali ze je to snimac klepania vymenili mi to a hned som mal naspet svoj vykon uz to odvtedy nerobilo raz mi to spravilo ale to bolo asi tzm ye som na aute nejazdil mesiac ale ked sa potom yohrial motor tak to uy bolo v pohode skus mozno budes presne to iste ale najprv to daj na pocitac
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Diky vsem, jinak filtry jsou pry vymene ale nejsem si jisty co mi tam dal za svicky a kabely? Muze to byt i tim? Jak se nejlepe zbavit nakondenzovane vody v nadrzi popr. v motoru? Jsem v autoopravach opravdu laik, takze sorry za mozna blbe otazky
Jinak asi budu muset zajet nekam do servisu na pocitac. Doporucite mi kam? Jsem z Prahy.
Dik
Jinak asi budu muset zajet nekam do servisu na pocitac. Doporucite mi kam? Jsem z Prahy.
Dik
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Tak, přihodím taky jednu osobní zkušenost. Poslední 4 dny se mi motor při prudkém prošlápnutí na neutrál jako kdyby zadusil a do otáček se dostal až po 2-3 vteřinách. Což bylo bezvadné hlavně při rozjezdech na křižovatce, kdy mi to 2 x chcíplo jako začátečníkovi.... To samé při prudším pokusu o zrychlení z nízkých otáček - dušení, cukání, a záběr až po chvíli. Při plynulé jízdě nebo pomalém přidávání plynu vše O.K.
Takže jsem začal hledat závadu. Jako první kontrola kabelů - ty byly O.K a vzhledem k ceně nových jsem je tam zatím nechal. Jako další byly na řadě svíčky. Místo starých (tipnul bych že možná ještě originálních - sice pravidelně čištěných, ale to tu svíčku taky moc nezachrání) NGK dostalo autíčko BERU Ultra-X se čtyřbodovým jiskřištěm (Auto Kelly - sada 4 ks - 582,- Kč, jinak kus po 178,- ) - čili tyhle:
No a na základě jednoho zdejšího příspěvku (tuším že ze sekce S-Coupe), kde uživateli začal dělat motor něco podobného, jsem resetoval ŘJ. Jemu totiž při dojíždění na křižovatku se zařazenou rychlostí, při čemž díky zavřeným vstřikům vzroste tlak paliva a regulátor by ho měl vyrovnat, regulátor tenhle tlak nevyrovnal a ŘJ si to zapamatovala - následnem čehož měla trošku chybné informace o tlaku paliva. Mě se stalo nejspíš něco podobného při sjíždění Bludovického kopce (dobrej padák - havířováci znají), takže proto výmaz jednotky.
A výsledek - motor teď jde do otáček jako splašená kobyla. Nevím, jestli to bylo těma svíčkama nebo se na mě chystá výměna regulátoru tlaku paliva či co to tam má na starosti správný tlak v palivové soustavě , ale každopádně je to teď O.K.
Uvidíme, co to vyrobí po dalším dlooouhém sjezdu z kopce pod rychlostí.
Takže jsem začal hledat závadu. Jako první kontrola kabelů - ty byly O.K a vzhledem k ceně nových jsem je tam zatím nechal. Jako další byly na řadě svíčky. Místo starých (tipnul bych že možná ještě originálních - sice pravidelně čištěných, ale to tu svíčku taky moc nezachrání) NGK dostalo autíčko BERU Ultra-X se čtyřbodovým jiskřištěm (Auto Kelly - sada 4 ks - 582,- Kč, jinak kus po 178,- ) - čili tyhle:
No a na základě jednoho zdejšího příspěvku (tuším že ze sekce S-Coupe), kde uživateli začal dělat motor něco podobného, jsem resetoval ŘJ. Jemu totiž při dojíždění na křižovatku se zařazenou rychlostí, při čemž díky zavřeným vstřikům vzroste tlak paliva a regulátor by ho měl vyrovnat, regulátor tenhle tlak nevyrovnal a ŘJ si to zapamatovala - následnem čehož měla trošku chybné informace o tlaku paliva. Mě se stalo nejspíš něco podobného při sjíždění Bludovického kopce (dobrej padák - havířováci znají), takže proto výmaz jednotky.
A výsledek - motor teď jde do otáček jako splašená kobyla. Nevím, jestli to bylo těma svíčkama nebo se na mě chystá výměna regulátoru tlaku paliva či co to tam má na starosti správný tlak v palivové soustavě , ale každopádně je to teď O.K.
Uvidíme, co to vyrobí po dalším dlooouhém sjezdu z kopce pod rychlostí.
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Novy poznatek. Po prozrani nejdelsiho kabelu (nejspis kuna) jsem jej prohodil ze sady koupene v autokelly tusim STARLINE. Pri vymene jsem si vsiml, ze kontaktni cast kabelu na strane civky je kratsi nez u originalu (cca o 1,5 cm). Uz pri vymene jsem mel podezreni ze by to nemuselo byt dobre, ale jezdilo to na prvni pocit dobre, akorat se v nizkych otackach (kolem 1500 ot/min) projevovalo mirne cukani pri vetsim pridani plynu (zprvu jsem to prisuzoval palivu). Ted mi to nedalo a kabel jsem vymenil - cukani zmizelo - muzu dat plny kotel a nic. Takze pokud bys takhle vymenil vsechny kabely za tyhle co jsem mel ja, tak bych se nedivil kdyby ti to nechtelo odspodu jet.
Accent 1,3 63kw 2004
Re: Škubání motoru
zdravim,
mam problem s cukanim za studena.
cuka i na volnobeho i pri rozjizdeni.
vzduch. filtr vymeneny, po vymene svicek to na chvili ustalo ale po tydnu znova cuka.
kabely ke svickam vymeneny 2 roky zpatky ( najeto na nich asi 8 tkm)
pri zahratem motoru je vse ok.
nejake napady ?
pal. filtr ? krokovy motorek volnobehu ? rozdelovac ?
kde zacit ? pripadne kde najdu pal. filtr, krkovy motorek ?
dik
mam problem s cukanim za studena.
cuka i na volnobeho i pri rozjizdeni.
vzduch. filtr vymeneny, po vymene svicek to na chvili ustalo ale po tydnu znova cuka.
kabely ke svickam vymeneny 2 roky zpatky ( najeto na nich asi 8 tkm)
pri zahratem motoru je vse ok.
nejake napady ?
pal. filtr ? krokovy motorek volnobehu ? rozdelovac ?
kde zacit ? pripadne kde najdu pal. filtr, krkovy motorek ?
dik
Hyundai Accent 1.5 GSI AUTOMATIC rok 1995.
najeto - 143 t km
najeto - 143 t km
Re: Škubání motoru
Záleží jaký svíčky a kabely.
Z vlastní skušenosti vím že Starline z Autokelly nebrat,hroznej sráč,vydržejí tak 12.000km.
Buďto originální Hyundai nebo ještě NGK.
Svíčky jedině NGK ostatní motoru nechutnají
Já je po 3 letech budu muset opět vyměnit,oni taky mají omezenou životnost tuším 60.000km.
Z vlastní skušenosti vím že Starline z Autokelly nebrat,hroznej sráč,vydržejí tak 12.000km.
Buďto originální Hyundai nebo ještě NGK.
Svíčky jedině NGK ostatní motoru nechutnají
Já je po 3 letech budu muset opět vyměnit,oni taky mají omezenou životnost tuším 60.000km.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003