Škubání motoru

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Ossi
Příspěvky: 3
Registrován: 17 bře 2008, 23:33
Bydliště: Praha 4

Škubání motoru

Příspěvek od Ossi »

Prosím o radu. Accent rv. 96 1.5 12V. Při rozjezdech a v nízkých otáčkách motor škube, při sešlápnutí plynu začne trhaně zrychlovat, prostě hrůza. Auto jsem měl už 2x u známého mechanika, poprvé mi vyměnil kabely, prý byli na hadry + svíčky. Cca 1.5 měsíce vše v pořádku a po druhé mi vyměnil palivový filtr a celé to prý pročistil nějakým sprejem. Zase cca měsíc vše OK ale teď to znovu zlobí.
Díky
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Reklama
 

Burža
**
Příspěvky: 174
Registrován: 08 srp 2005, 21:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Burža »

Pokud skube jen v nizkych otackach, tak znovu projet zapalovani - kabely, svicky. Snad jeste ze bys natankoval nejaky humus. Zajed na poradnou benzinku a uvidis.
Accent 1,3 63kw 2004
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

možna se ti tam drži ještě někde voda v motoru taky to muže dělat....co vzduchovy filtr nedival jses jak je na tom???naftu si tam ale nelil že???
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil »

Nakondenzovaná voda v nádrži,to je prevít,to jsem taky zjistil i špinavý palivový filtr.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

on psal že filtr měnil ale typuji to ještě na vodu kondenzace je sranda v zimě no:-)
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

mne robilo presne toto iste v malich otackach to vyslovene zatrhavalo ale ked som siel rychlo tak nic proste v rozbiehani to bolo ja som siel do servisu dali mi to na pocitac a hned mi povedali ze je to snimac klepania vymenili mi to a hned som mal naspet svoj vykon uz to odvtedy nerobilo raz mi to spravilo ale to bolo asi tzm ye som na aute nejazdil mesiac ale ked sa potom yohrial motor tak to uy bolo v pohode skus mozno budes presne to iste ale najprv to daj na pocitac
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

snimač čeho??klepani??
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

hej hej tak sa to vola u nas ale ma to aj nejaky iny nazov snimac polohy ale teray neviem akeho hriadela myslim ale vravia tomu snimac klepania
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Ossi
Příspěvky: 3
Registrován: 17 bře 2008, 23:33
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Ossi »

Diky vsem, jinak filtry jsou pry vymene ale nejsem si jisty co mi tam dal za svicky a kabely? Muze to byt i tim? Jak se nejlepe zbavit nakondenzovane vody v nadrzi popr. v motoru? Jsem v autoopravach opravdu laik, takze sorry za mozna blbe otazky :)
Jinak asi budu muset zajet nekam do servisu na pocitac. Doporucite mi kam? Jsem z Prahy.
Dik
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Ossi
Příspěvky: 3
Registrován: 17 bře 2008, 23:33
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Ossi »

Jeste dodatek, vetsinou tankuju u Shellu ale clovek nikdy nevi? Co je poradna pumpa? :D
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

Tak, přihodím taky jednu osobní zkušenost. Poslední 4 dny se mi motor při prudkém prošlápnutí na neutrál jako kdyby zadusil a do otáček se dostal až po 2-3 vteřinách. Což bylo bezvadné hlavně při rozjezdech na křižovatce, kdy mi to 2 x chcíplo jako začátečníkovi.... :twisted: To samé při prudším pokusu o zrychlení z nízkých otáček - dušení, cukání, a záběr až po chvíli. Při plynulé jízdě nebo pomalém přidávání plynu vše O.K.

Takže jsem začal hledat závadu. Jako první kontrola kabelů - ty byly O.K a vzhledem k ceně nových jsem je tam zatím nechal. Jako další byly na řadě svíčky. Místo starých (tipnul bych že možná ještě originálních :oops: :oops: - sice pravidelně čištěných, ale to tu svíčku taky moc nezachrání) NGK dostalo autíčko BERU Ultra-X se čtyřbodovým jiskřištěm (Auto Kelly - sada 4 ks - 582,- Kč, jinak kus po 178,- :twisted: ) - čili tyhle:

Obrázek

No a na základě jednoho zdejšího příspěvku (tuším že ze sekce S-Coupe), kde uživateli začal dělat motor něco podobného, jsem resetoval ŘJ. Jemu totiž při dojíždění na křižovatku se zařazenou rychlostí, při čemž díky zavřeným vstřikům vzroste tlak paliva a regulátor by ho měl vyrovnat, regulátor tenhle tlak nevyrovnal a ŘJ si to zapamatovala - následnem čehož měla trošku chybné informace o tlaku paliva. Mě se stalo nejspíš něco podobného při sjíždění Bludovického kopce (dobrej padák - havířováci znají), takže proto výmaz jednotky.

A výsledek - motor teď jde do otáček jako splašená kobyla. Nevím, jestli to bylo těma svíčkama nebo se na mě chystá výměna regulátoru tlaku paliva či co to tam má na starosti správný tlak v palivové soustavě :cry: :? , ale každopádně je to teď O.K.
Uvidíme, co to vyrobí po dalším dlooouhém sjezdu z kopce pod rychlostí.
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

nooo lidicky momentalne mam kupeny palivovy filter a sviecky BOSCH platinum...........v sobotu idem na to.........resetnem RJ.........dufam ze nebude uz trhat........dam vediet ako som dopadol :wink:
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
Burža
**
Příspěvky: 174
Registrován: 08 srp 2005, 21:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Burža »

Novy poznatek. Po prozrani nejdelsiho kabelu (nejspis kuna) jsem jej prohodil ze sady koupene v autokelly tusim STARLINE. Pri vymene jsem si vsiml, ze kontaktni cast kabelu na strane civky je kratsi nez u originalu (cca o 1,5 cm). Uz pri vymene jsem mel podezreni ze by to nemuselo byt dobre, ale jezdilo to na prvni pocit dobre, akorat se v nizkych otackach (kolem 1500 ot/min) projevovalo mirne cukani pri vetsim pridani plynu (zprvu jsem to prisuzoval palivu). Ted mi to nedalo a kabel jsem vymenil - cukani zmizelo - muzu dat plny kotel a nic. Takze pokud bys takhle vymenil vsechny kabely za tyhle co jsem mel ja, tak bych se nedivil kdyby ti to nechtelo odspodu jet.
Accent 1,3 63kw 2004
AccentUK
*
Příspěvky: 31
Registrován: 21 dub 2009, 11:18

Re: Škubání motoru

Příspěvek od AccentUK »

zdravim,
mam problem s cukanim za studena.
cuka i na volnobeho i pri rozjizdeni.
vzduch. filtr vymeneny, po vymene svicek to na chvili ustalo ale po tydnu znova cuka.
kabely ke svickam vymeneny 2 roky zpatky ( najeto na nich asi 8 tkm)
pri zahratem motoru je vse ok.
nejake napady ?
pal. filtr ? krokovy motorek volnobehu ? rozdelovac ?
kde zacit ? pripadne kde najdu pal. filtr, krkovy motorek ?
dik
Hyundai Accent 1.5 GSI AUTOMATIC rok 1995.
najeto - 143 t km
Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Re: Škubání motoru

Příspěvek od Korálek »

Záleží jaký svíčky a kabely.
Z vlastní skušenosti vím že Starline z Autokelly nebrat,hroznej sráč,vydržejí tak 12.000km.
Buďto originální Hyundai nebo ještě NGK.
Svíčky jedině NGK ostatní motoru nechutnají :)
Já je po 3 letech budu muset opět vyměnit,oni taky mají omezenou životnost tuším 60.000km.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Odpovědět

Zpět na „Accent - Motor a převodovka“