Tak dneska jsem si taky vyčistil pylové filtry, ale neměl jsem tu kompresor na pořádné vyfoukání, takže jsem jenom vyklepal semínka, kousky listí a čeká mě to ještě jednou. Sice sem Brutus dával již fotky, ale zřejmě jen z mobilu, tak přiložím i já nějaké. Ohledně AirFlow, pokud se budete řídit dle manuálu k autu, tak filtr nasadíte opačně. Nevím jak vy, ale já mám na straně 7-35 manuálu obrázek, kde je to AirFlow uvedené opačně, tj. po směru jízdy a správně má být proti směru jízdy.
Zde je celkový pohled na kryt pylového filtru u spolujezdcových nohou. Dolní pojistku stačí zmáčknout a vyklopit.
Detail uchycení horní pojistky, která je ve formě "jazýčku", který stačí jenom vsunout při zpětné montáži na správné místo.
Po sundání krytky, na vás koukne bok filtru s vyraženým AirFlow šipkou a výstupkem pro vyjmutí. Zde je právě vidět rozdíl oproti originálnímu obrázku v manuálu. AirFlow šipka má směřovat proti směru auta.
Filtr pro vyčištění stačí vytáhnout ven. Jelikož jsou tam filtry dva na sobě, tak mě horní filtr po vytažení spodního spadnul a já se lekl
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, tak buďte připravení. Spodní filtr byl čistčí než horní, takže jsem při zpětné montáži filtry prohodil. Jsou zcela identické, takže se nemusíte bát. Horní filtr stačí zasunout a rukou zvednout na příslušné místo a pod něj zasunout spodní. Umístit jazýček krytky na své místo a zaklapnout.
![Obrázek](http://img263.imageshack.us/img263/5125/dsc05117n.th.jpg)