Na rozlúštenie záhady by som postupoval nasledovne:
na drôt, ktorý ide zo spínačky v polohe štart by som pripojil diodu a do série odpor okolo 1k ohm, a umiestnil by som diodu do zorného pola.Pri štarte klúčikom by som sledoval, či po otočení do štartu svieti. Ak svieti a auto naštartuje, vylúčim chybu v spínačke a idem na relé, ako písal pavel.
Spínacie rele:
odpojil by som štartér, aby bolo ticho a otáčal klúčikom-našiel by som relé (ak cvaká), a diodu by som premiestnil za relé a znovu pri štartoch sledoval.
Ak aj to bude v poriadku, nevylúčil by som ani štartovaciu cievku na štartéri. Ak si totiž vybral štartér a na stole točil, nemusel byť v montážnej polohe, a ak si s ním niekde klepol, to môže spôsobiť funkčnosť na stole.
Štartovaciu cievku vyskúšaš na aute tak, že jeden točí klúčikom a ty prepojíš vidličákom tie dve veľké skrutky na cievke.Ak počas štartovania dôjde k zmene otáčok, je opálená cievka (jej kontakty).Myslím, ale, že sa nesmie štartovať klúčom, lebo naštartuješ auto, čo nechceš..takže treba priviesť + na kolík štartovacej cievky

Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com