Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
Ahoj , mám problém se startovánim motoru. Při sepnutí klíčku na druhou pozici mi naběhnou normálně kontrolky. Při pokusu o nastartování se nic nestane. (normálně by se roztočil starter) Starter jsem vyndal a normálně funguje. Tak jsem ho dal zpátky a na konektorech jsem zjistil že tam nejde proud. Neví někdo kde myže být chyba? Jestli je špatná kostra, relé, ŘJ? Nevím si rady.
Hyundai Accent 12V, 62 kW, rv. 96
- Reklama
Re: Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
No pokud si vyndal starter z auta a napojil na baterku a vysouvá a točí se tak je v cajku, a máš problém v kabelech na připojení - přímo z baterije vede kabl na starter to je jednoduchý
Re: Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
Mínus je celý obal štartra.Prepojit skušačkou.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Re: Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
Buďto je někde rozpojenej drát od spínačky (označení 50, ale nevím zda i u korejců) nebo odešla spínačka.
Pokud po snaze startovat nejde na cívku proud (50 - ten slabý drát) tak projít celej drát až k spínačce, popřípadě ho prosvítit. Pak už je jen spínačka.
Pokud po snaze startovat nejde na cívku proud (50 - ten slabý drát) tak projít celej drát až k spínačce, popřípadě ho prosvítit. Pak už je jen spínačka.
.........
Re: Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
Ak je po otočení klučika štart je ticho,tak je chyba je v tom prívode na cievku.Ale ak cievka ticho cvaká ,chyba je v cievke.Tá má pod prudom vysunut kotvu a následne roztočit štartér. Prívodný kábel musí byt dobre dotiahnutý na štartri,aby nebol vytvorený studený spoj.Ide tam o velký odber prudu v dobe štartovania.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Re: Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
nevim jak to je u techto aut ale jeste nektere auta mely zapojeni aby nehorela spinacka tak tam je vlozene spinaci rele, do spinacky je priveden proud ktery po otoceni klicku pusti spinacka proud do rele a rele sepne. rele je klasicky zapojene na privod proudu a pri sepnuti rele pusti proud na civku starteru,pokud je civka dobra jak je psane v predeslem prispevku tak civka vtahne rotor starteru a pritom dojde k sepnuti kontaktu uvnitr starteru a roztoci se starter. takze zkontroluj zda do spinacky na pozici kdy otocis klickem na pozici start jde proud(skouseckou ) pokud ne tak je v haji spinacka,pokud ano tak pote zkontroluj civku zda po sepnuti klicku do pozice start jde proud na civku-ten tenky drat (vyzkousej skouseckou),pokud tady proud nedojde tak je tam vlozene pomocne rele a to budes muset najit,pokud do civky proud prijde tak je v haji starter-bud samotna civka nebo jsou opalene kontakty ktere spinaji aby se roztocil starter.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
Tak jsem to dneska odpoledne vyřešil tak, že jsem od + na baterce zavedl drát na přez pojistku na tlačítko a z tlačítka na kontakt na startéru. Z auta je tak Kid . druhá pozice klíčku zapne benzinové čerpadlo a pak zmáčknu tlačítko a voalá! motor naskočí
Hyundai Accent 12V, 62 kW, rv. 96
Re: Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
takze starter ti funguje,problem budes mit bud primo ve spinacce kdy pozice start nepousti proud dale nebo budes mit spalene rele, u nasich v novejsich modelech jsou rele dva,jeden je rele starteru+spinac zapalovani a druhe spinac zapalovani, takze u starsich modelu to bude podobne, umisteni je v motorovem prostoru,jak jsou relatka a pojistky,oznaceni relatek by to melo byt IGN#1 a IGN#2
jinak palivove cerpadlo musi jit i na prvni pozici jak sviti kontrolky oleje,dobijeni
jinak palivove cerpadlo musi jit i na prvni pozici jak sviti kontrolky oleje,dobijeni
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
To jsem z toho blázen, dnes jsem opět zkusil nastartovat klíčkem a normálně nastartoval.
Hyundai Accent 12V, 62 kW, rv. 96
Re: Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
Na rozlúštenie záhady by som postupoval nasledovne:
na drôt, ktorý ide zo spínačky v polohe štart by som pripojil diodu a do série odpor okolo 1k ohm, a umiestnil by som diodu do zorného pola.Pri štarte klúčikom by som sledoval, či po otočení do štartu svieti. Ak svieti a auto naštartuje, vylúčim chybu v spínačke a idem na relé, ako písal pavel.
Spínacie rele:
odpojil by som štartér, aby bolo ticho a otáčal klúčikom-našiel by som relé (ak cvaká), a diodu by som premiestnil za relé a znovu pri štartoch sledoval.
Ak aj to bude v poriadku, nevylúčil by som ani štartovaciu cievku na štartéri. Ak si totiž vybral štartér a na stole točil, nemusel byť v montážnej polohe, a ak si s ním niekde klepol, to môže spôsobiť funkčnosť na stole.
Štartovaciu cievku vyskúšaš na aute tak, že jeden točí klúčikom a ty prepojíš vidličákom tie dve veľké skrutky na cievke.Ak počas štartovania dôjde k zmene otáčok, je opálená cievka (jej kontakty).Myslím, ale, že sa nesmie štartovať klúčom, lebo naštartuješ auto, čo nechceš..takže treba priviesť + na kolík štartovacej cievky
na drôt, ktorý ide zo spínačky v polohe štart by som pripojil diodu a do série odpor okolo 1k ohm, a umiestnil by som diodu do zorného pola.Pri štarte klúčikom by som sledoval, či po otočení do štartu svieti. Ak svieti a auto naštartuje, vylúčim chybu v spínačke a idem na relé, ako písal pavel.
Spínacie rele:
odpojil by som štartér, aby bolo ticho a otáčal klúčikom-našiel by som relé (ak cvaká), a diodu by som premiestnil za relé a znovu pri štartoch sledoval.
Ak aj to bude v poriadku, nevylúčil by som ani štartovaciu cievku na štartéri. Ak si totiž vybral štartér a na stole točil, nemusel byť v montážnej polohe, a ak si s ním niekde klepol, to môže spôsobiť funkčnosť na stole.
Štartovaciu cievku vyskúšaš na aute tak, že jeden točí klúčikom a ty prepojíš vidličákom tie dve veľké skrutky na cievke.Ak počas štartovania dôjde k zmene otáčok, je opálená cievka (jej kontakty).Myslím, ale, že sa nesmie štartovať klúčom, lebo naštartuješ auto, čo nechceš..takže treba priviesť + na kolík štartovacej cievky
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
K tomu palivovému čerpdlu.Teda pri zapnutom zapalovaní,rozsvietia sa kontrolky pal.čerpadlo sa zapne zhruba na 3 sekundy,dotlačí tlak do sustavy a nasledne sa vypne. Rozbehne sa až naštartovaní motora cez relátko.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Re: Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
Mě to příjde, že mi to čerpadlo dávkuje stále, protože hučí a hučí dokud nenastartuju.
Hyundai Accent 12V, 62 kW, rv. 96
Re: Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
Pokial ti to čerpadlo beží stále pri zapnutom zapalovaní a po krátkom čase nenaštartuješ poškodíš si vyrovnávač tlaku paliva.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netočí starter hyundai accent 1.3i 1G 62kW 1996
Hele taková blbá poznámka Co takhle zkontrolovat spínač pod spojkou popřípadě při startování na tu spojku šlápnout
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)