Což mi připomíná, zapomněl jsem to opsat, u automatické převodovky uvádí o drobet lepší kombinovanou spotřebu, právě díky osmi stupňům.megaladon píše: nadhera, jen ta prevodovka neni 8 stupnu uz nejak moc? zvedne se s tim i maximalka nebo bude jak u predchozi verze?
Genesis Coupé facelift 2012
Moderátor: Moderátoři
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genesis Coupé facelift 2012
- Reklama
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Předek se mě konečně po té nudě a prapodivném předním nárazníku,líbí.Konečně trochu dravosti-to je tvář sporťáku. Zadní světla mě nevadila ani u starší verze.I tohle není nic extra,ale v pohodě.Co vidím s radostí-konečně odpovídající výkon 2,0T a nový materiál,zpracování palubky.Ta současná vrzající už na novém autě je hnus(materiálově i na pohled ).V byla o 1000% lepší a i po tisících km nevrže,neskřípe....Opět se také vrací k 3 budíkům na palubce(toč.moment,olej,ten třetí jsem nepřečet ).
Naopak volant tedy není nic moc.Veloster má rozhodně hezčí.Také mě zaráží,že to vypadá jen na displej rádia-kde je nějaké dotykové multicentrum??????Vždyť to není auto za 300t.,tak nic jiného jako samozřejmost,tam ani nečekám.Neškodilo by také trochu rozbít tu černou palubku nějakým stříbrným panelem(jako mají současné am.verze).Také zadní křídlo stále zůstává-ala univerzální garážnický laminát (v době,kdy už dávno i lacinější auta jako třeba Peugeot RCZ,používají pěkná výsuvná křídla)-škoda .
No jsem na něho zvědavý,jako malý kluk(po zklamání ze současného).Doufám,že i ostatní věci,jako ovládání sedadla řidiče(nastupování/vystupování ze zadu)....vyřešili lépe,než ti předcházející hňupové.
Naopak volant tedy není nic moc.Veloster má rozhodně hezčí.Také mě zaráží,že to vypadá jen na displej rádia-kde je nějaké dotykové multicentrum??????Vždyť to není auto za 300t.,tak nic jiného jako samozřejmost,tam ani nečekám.Neškodilo by také trochu rozbít tu černou palubku nějakým stříbrným panelem(jako mají současné am.verze).Také zadní křídlo stále zůstává-ala univerzální garážnický laminát (v době,kdy už dávno i lacinější auta jako třeba Peugeot RCZ,používají pěkná výsuvná křídla)-škoda .
No jsem na něho zvědavý,jako malý kluk(po zklamání ze současného).Doufám,že i ostatní věci,jako ovládání sedadla řidiče(nastupování/vystupování ze zadu)....vyřešili lépe,než ti předcházející hňupové.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Ten třetí je teplota oleje, asi. Na této fotce jsou ty budíky jinak než na těch předchozích, takže asi jiný motor, nebo jiné značení.
Displej uprostřed se mi taky nelíbí, ale věřím že je to buď špatná fotka, nebo nějaká americká osekaná verze.
Volant mi přijde taky minimálně divný.
Displej uprostřed se mi taky nelíbí, ale věřím že je to buď špatná fotka, nebo nějaká americká osekaná verze.
Volant mi přijde taky minimálně divný.
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Trigni paráda Sleduj a dávej sem další novinky. Já furt hledám něco nového o Genesisu Coupé. A nevím kde na ty novinky chodíš jsi vždy první kdo tu něco přidá.
Mě se facelift moc líbí a začínam být do něj blázen . Je pravda že tomu volantu absolutně chybí sportovní šmrnc!! Zajímá mě jestli bude volitelná barva kůže. Viděl jsem i hňedou kůži a ta se mi strašně líbila
Jinak jsem četl že se spekuluje i nadále o pohonu všech kol, upraveném čtyřválci 2,0 turbo a ve hře je ale i šestiválec 3,3 turbo s 395 koňmi, který se ukázal i pod kapotou jedné z frankfurtských novinek jménem Kia GT. Pokud by tam byli tento motor tak nečekám ani na osmiválec. S turbem jsem to dá poladit a dostatneč více jak 430koní
Pro mě by motorizace 3.3 V6 Turbo (395k) v Genesisu Coupé byla naprosta užasná!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mě se facelift moc líbí a začínam být do něj blázen . Je pravda že tomu volantu absolutně chybí sportovní šmrnc!! Zajímá mě jestli bude volitelná barva kůže. Viděl jsem i hňedou kůži a ta se mi strašně líbila
Jinak jsem četl že se spekuluje i nadále o pohonu všech kol, upraveném čtyřválci 2,0 turbo a ve hře je ale i šestiválec 3,3 turbo s 395 koňmi, který se ukázal i pod kapotou jedné z frankfurtských novinek jménem Kia GT. Pokud by tam byli tento motor tak nečekám ani na osmiválec. S turbem jsem to dá poladit a dostatneč více jak 430koní
Pro mě by motorizace 3.3 V6 Turbo (395k) v Genesisu Coupé byla naprosta užasná!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Genesis Coupé facelift 2012
me se libila ta 2,0i oturbena ale pokud by se fakt delalo s 3,3 s turbem tak to by byla pecka... jen nejak porad neverim tem 8 stupnum, jo spotrebu to snizi ale kdyz pojedes agresivne tak budes furt radit pac tam bude rozdil asi jen 1,5k otacek spis min... ale libi se mi ty padla u automatu jen by bylo fajn aby zpresnili razeni a zrychlili ho, podobne jako v TT RS...
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Chlapi neblázněte-400koní a víc......kdo si má s takovým autem jezdit pro rohlíky po městě.
Velký výkon OK(ta současná 2,0T prdlavka s 157kw je leda dobrá tak pro prskavku Golfa a ne pro více než 1600kg těžký sporťák Genesis).Já jsem spokojený s dosavadní 3,8lV6 a pokud bude v ještě lepší faceliftové úpravě s 350 koníky,tak je to víc než dostačující a i použitelný pro denní provoz.S více než 400k auty to ve městech a na přecpaných silnicích moc radostné není(bát se při každém rozjezdu dotknout plynu ).
Navíc moc zájemců o s cenou,která má 6 nul a hodně omezenou denní použitelností auta(sporťák,zbyt.výkon do města a vůbec do našeho provozu)asi moc nebude.Stačí se podívat na prodeje současného Genesisu v řádu pár kousků a to za období,kdy je to novinka a zájem je logicky větší. Raději než nesmyslné megavýkony,ať dodělají vnitřek na útulnější a kvalitnější,ať se člověk nemusí cítit při přesednutí z do Genesisu,že sedí v i30 za pár šupů.
Tady je vidět,že ta současná podivná přední část,zadní favoritolamino křídlo,sedadla,palubní deska,ošklivá změť hadic+drátů v motoru bez krytu......není lhostejná i úpravcům.Nejen že to lepši jede,ale hlavně to lepši vypadá z venku,uvnitř i u motoru
http://www.autorevue.cz/hyundai-genesis ... sor-pro-la
Velký výkon OK(ta současná 2,0T prdlavka s 157kw je leda dobrá tak pro prskavku Golfa a ne pro více než 1600kg těžký sporťák Genesis).Já jsem spokojený s dosavadní 3,8lV6 a pokud bude v ještě lepší faceliftové úpravě s 350 koníky,tak je to víc než dostačující a i použitelný pro denní provoz.S více než 400k auty to ve městech a na přecpaných silnicích moc radostné není(bát se při každém rozjezdu dotknout plynu ).
Navíc moc zájemců o s cenou,která má 6 nul a hodně omezenou denní použitelností auta(sporťák,zbyt.výkon do města a vůbec do našeho provozu)asi moc nebude.Stačí se podívat na prodeje současného Genesisu v řádu pár kousků a to za období,kdy je to novinka a zájem je logicky větší. Raději než nesmyslné megavýkony,ať dodělají vnitřek na útulnější a kvalitnější,ať se člověk nemusí cítit při přesednutí z do Genesisu,že sedí v i30 za pár šupů.
Tady je vidět,že ta současná podivná přední část,zadní favoritolamino křídlo,sedadla,palubní deska,ošklivá změť hadic+drátů v motoru bez krytu......není lhostejná i úpravcům.Nejen že to lepši jede,ale hlavně to lepši vypadá z venku,uvnitř i u motoru
http://www.autorevue.cz/hyundai-genesis ... sor-pro-la
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Nejsem vždycky první, obě reálné fotky přinesl vždy někdo jiný (odkazem na nějaký motoristický server), koukám na to tak každé tři/čtyři dny, a něco se objeví vždycky když na to zrovna nemám čas Sleduju www.gencoupe.com, www.newtiburon.com, zkouším google a google images, detailní velké fotky nacházím pomocí tineye a podobných služeb ...no a to je v zásadě všeViki píše:Tringi paráda Sleduj a dávej sem další novinky. Já furt hledám něco nového o Genesisu Coupé. A nevím kde na ty novinky chodíš jsi vždy první kdo tu něco přidá.
8 rychlostí je jen u automatu, manuály budou mít stále stávajících 6 stupňů.megaladon píše:jen nejak porad neverim tem 8 stupnum, jo spotrebu to snizi ale kdyz pojedes agresivne tak budes furt radit pac tam bude rozdil asi jen 1,5k otacek spis min
Re: Genesis Coupé facelift 2012
me se na automatu libi to razeni padly, v zatackach je to fajn, zkousel jsem to u kamosova BMW.... uvidima jek to vsecko dopadne.. hlavne na ty ceny se tesim jak to s nimi zahyba...
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Tak zrovna řazení pádlama pod volantem mi moc šťastný nepřijde mám je u služebního ML a stačí pár serpentin, kde několikrát otočíš volantem a už nevíš který je který .... mnohem lepší mi přijde klasický tip tronic na šaltpáce. Pádla jsou dobrý tak na rovinku ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genesis Coupé facelift 2012
mě přijde lepší mít pádla pod volantem delší ale pozičně napevno na sloupku řízení...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Vilda:hadam ze to sluzebni ML ma zlutou barvu a modry majaky?
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Genesis Coupé facelift 2012
yes
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Genesis Coupé facelift 2012
sice ne face, ale úprava není špatná... http://www.autorevue.cz/hyundai-genesis ... sor-pro-la
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Další foto mobilem:
- Přílohy
-
- scooped-2013-genesis-coupe.jpg (177.4 KiB) Zobrazeno 1445 x
-
- scooped-2013-genesis-coupe-2.jpg (103.72 KiB) Zobrazeno 1445 x
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Hodně mě mrzí že zadní svítilny nejsou z led diod. Ale u aut pod milion se to vidí málo
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)