Spotreba vs palubny pocitac
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Spotreba vs palubny pocitac
to: suah
Tak, tak 4,5 a ideš , pri 100 km vzdialenosti stratíš max. 10 min.
Tak, tak 4,5 a ideš , pri 100 km vzdialenosti stratíš max. 10 min.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Reklama
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Teoreticky 20 minut na kazdych 100km, v praxi to dost zavisi skor od naplnenosti dialnice, kolkokrat ta ostatni stihnu spomalit. Odkedy sa nepredbiehaju kamiony, tak sa to uz celkom da..
Na dlhodobe drzanie tohto tempa by som vsak potreboval tempomat. Ked mam drzat plyn ja, tak vzdy sklznem minimalne do tempa 110-120, proste pomalsie sa mi na suchej dialnici ist naozaj neda. Dufam, ze to nie je dovod na odobratie VP
Na dlhodobe drzanie tohto tempa by som vsak potreboval tempomat. Ked mam drzat plyn ja, tak vzdy sklznem minimalne do tempa 110-120, proste pomalsie sa mi na suchej dialnici ist naozaj neda. Dufam, ze to nie je dovod na odobratie VP
Re: Spotreba vs palubny pocitac
to: suah
Rozdiel medzi 100 km/ a 130 km/h je 14 minút na 100 km, v spotrebe sú to necelé 2 litre (5,7 pri 100 km/h a 7,5 pri 130 km/h podľa testov z auto.cz). Na niektorých úsekoch diaľnice sa nedá jazdiť plynulo 110 km/h, napr. D1 medzi Trnavou a Bratislavou.
i20 zvládne bez problémov 130 km/ na diaľnici, ale ten hluk mi už prekáža, optimálna rýchlosť je okolo 110 km/h. Ja sa však nechám zlákať spotrebov okolo 4,6 ako pri diesli a ešte keď tankujem benzín za cenu nafty
Rozdiel medzi 100 km/ a 130 km/h je 14 minút na 100 km, v spotrebe sú to necelé 2 litre (5,7 pri 100 km/h a 7,5 pri 130 km/h podľa testov z auto.cz). Na niektorých úsekoch diaľnice sa nedá jazdiť plynulo 110 km/h, napr. D1 medzi Trnavou a Bratislavou.
i20 zvládne bez problémov 130 km/ na diaľnici, ale ten hluk mi už prekáža, optimálna rýchlosť je okolo 110 km/h. Ja sa však nechám zlákať spotrebov okolo 4,6 ako pri diesli a ešte keď tankujem benzín za cenu nafty
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Minulý týden jsem si koupil Hyundai i20 1.2 inclusive plus. Mé názory na toto vozidlo jsou skvělé. Opravdu jsem velmi spokojený a doufám, že i nadále budu. Spotřeba se drží na 6l/100 km dle palubního počítače. Zatím se mi to zdá hodně. myslíte, že to klesne po zaběhání vozu. Ještě mě zajímá jak správně autíčko zaběhat. jestli se držet těch 2000-3000 otáček nebo méně či více.
i20 1.2/57kW Inclusive Plus - 10/2011, najeto 13000Km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
to: riemma
Zábeh máš v uživateľskej príručke a môžeš sa podľa nej riadiť. Mne spotreba po zábehu neklesla. Ak jazdíš krátke trasy a často po meste je spotreba 6 L OK. Dá sa jazdiť aj pod 5L aj nad 6L
Zábeh máš v uživateľskej príručke a môžeš sa podľa nej riadiť. Mne spotreba po zábehu neklesla. Ak jazdíš krátke trasy a často po meste je spotreba 6 L OK. Dá sa jazdiť aj pod 5L aj nad 6L
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Spotreba vs palubny pocitac
v meste pod 5l? Mozno tak v noci
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Nie po meste myslel som kombinovanú spotrebu. V meste má 1,2 dosť velkú spotrebu, trojvalce sú na tom lepšie
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Při poslední delší jízdě 334 km jsem měl dle PC průměrnou spotřebu 5,6 l/100km. Po dotankování do plna po přepočtu 5,72 l/100km, (220km po dálnici průměrem 100km/h a zbytek I,II,III tř.,město a prostoje s průměrem 61km/h).Nejpřesněji měří dlouhé nepřerušované trasy(+- 0,1 litru). V zimě ve městě na 100km udává až o 0,4 l/100km méně (100% opakovaných krátkých jízd po městě,s rozmrazováním a odmlžováním za více dnů). PC vůbec mlží a jeho reciproční výpočty, zejména dojezd je pro mne záhada. Po dotankování (vždy do plna), občas i o 4 a více litrů mi "mlžně" PC odhadne dojezd na 500km +- autobus. Po 300km zvýší dojezd o 50km, a tak to jde i na 500,600,700 ujetých km.Zlepšuje se jen opatrně. Vedu si přesnou statistiku o nepřesných číslech. Velikost nádrže je určitě víc než 45 litrů. Nikdy jsem nevydržel docmrdávat víc než 3 minuty.
Číslíčkama si prostě jen spestřuji kávičku. Přesná amatérská spotřeba se nedá dle amatérské metodiky spočítat. Rezerva se mi rosvítí při posledních cca 10,5 litrech a pak se dá dolít do nádrže i přes 39 litrů.Tak by to mohlo být 50 litrů v nádrži, fakt nevím. No a nelepší je samotný "bargraf" - páskový měřič okamžité spotřeby, tak ten je.... na.....
A vopravdu se poved. Ještě,že se dá přepnout.
Číslíčkama si prostě jen spestřuji kávičku. Přesná amatérská spotřeba se nedá dle amatérské metodiky spočítat. Rezerva se mi rosvítí při posledních cca 10,5 litrech a pak se dá dolít do nádrže i přes 39 litrů.Tak by to mohlo být 50 litrů v nádrži, fakt nevím. No a nelepší je samotný "bargraf" - páskový měřič okamžité spotřeby, tak ten je.... na.....
A vopravdu se poved. Ještě,že se dá přepnout.
i 20 1.4 CVVT Comfort : 8/2010 (17000km)
Accent 1.3i Elegance : 5/2005 - 8/2010 (71000km)
Accent 1.3i Elegance : 5/2005 - 8/2010 (71000km)
Re: Spotreba vs palubny pocitac
to: boobika
Palubný PC dojazd naozaj zobrazuje podľa nálady. Pri tankovaní doplna mi zobrazí dojazd 720 km, ale po prejazdení tejto vzdialenosti je v nádrži benzín na ďalších 200 km. Prečo zmenili ukazovateľ okamžitej spotreby z číslic na graf?
Palubný PC dojazd naozaj zobrazuje podľa nálady. Pri tankovaní doplna mi zobrazí dojazd 720 km, ale po prejazdení tejto vzdialenosti je v nádrži benzín na ďalších 200 km. Prečo zmenili ukazovateľ okamžitej spotreby z číslic na graf?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
to: caruser
Kámo to fakt nevím.
Pc v i20 je vědátor se skrytými,často prakticky nevyužitelnýni funkcemi a ještě neprůhlednějšími algoritmy. Já využívám jen průměrnou spotřebu (orientačně).
V mém předchozím Accentu Mk-III. model 2005 byl PC jen v číslech, dojezd se nenuloval po
dotankování, když jsem bral do 7litrů benzínu, tak se ani nezvýšil dojezd. Funkce okamžité spotřeba chyběla a PC byl pravdivější, odchylka dlouhodobě (-+0,1L/100km). Vidím to tak,že starší věci byly lepší, kvalitnější, déle vydrželi a nesvítili všema barvama.
Pro představu: Fiesta MK II. r.1992 neměla ani žížnivé oko (kontrolka rezervy), ale ukazatel byl přesný na 1mm. 2mm nad ryskou nula - začátek rezervy, 2mm pod nulou - sucho v nádrži.
Každá čtvrtina rozsahu měřáku byla přesně 10,5 litru. Ověřeno lety provozu, nikdy nelhal.
Fiesta MK-III. už byl trochu lhář 1/1 - 1/2 tam trochu lhal. (Moje kousky co jsem nima jezdil).Octávia a Fábia MK-I. PC hafo funkcí a nelhal - odchylka PC +-0,1L/100km, ale nádrže byly o třetinu větší, praktická zkušenost s tankováním před dlouhými jízdami. Obsah 72L a 60L.
Kámo to fakt nevím.
Pc v i20 je vědátor se skrytými,často prakticky nevyužitelnýni funkcemi a ještě neprůhlednějšími algoritmy. Já využívám jen průměrnou spotřebu (orientačně).
V mém předchozím Accentu Mk-III. model 2005 byl PC jen v číslech, dojezd se nenuloval po
dotankování, když jsem bral do 7litrů benzínu, tak se ani nezvýšil dojezd. Funkce okamžité spotřeba chyběla a PC byl pravdivější, odchylka dlouhodobě (-+0,1L/100km). Vidím to tak,že starší věci byly lepší, kvalitnější, déle vydrželi a nesvítili všema barvama.
Pro představu: Fiesta MK II. r.1992 neměla ani žížnivé oko (kontrolka rezervy), ale ukazatel byl přesný na 1mm. 2mm nad ryskou nula - začátek rezervy, 2mm pod nulou - sucho v nádrži.
Každá čtvrtina rozsahu měřáku byla přesně 10,5 litru. Ověřeno lety provozu, nikdy nelhal.
Fiesta MK-III. už byl trochu lhář 1/1 - 1/2 tam trochu lhal. (Moje kousky co jsem nima jezdil).Octávia a Fábia MK-I. PC hafo funkcí a nelhal - odchylka PC +-0,1L/100km, ale nádrže byly o třetinu větší, praktická zkušenost s tankováním před dlouhými jízdami. Obsah 72L a 60L.
i 20 1.4 CVVT Comfort : 8/2010 (17000km)
Accent 1.3i Elegance : 5/2005 - 8/2010 (71000km)
Accent 1.3i Elegance : 5/2005 - 8/2010 (71000km)
Re: Spotreba vs palubny pocitac
No neviem , ten poítač zas až toľko funkcií nemá aby boli nevyužiteľné (možno len čas jazdy...) zato niektoré funkcie mi chýbajú - hlavne TRIP 1/ TRIP 2 čo je u palubných počítačov bežná funkcia. Na druhú stranu pri takomto ovládaní (jedno tlačítko - posun len jedným smerom) by viac funkcií asi viedlo k buračke.... Je fakt škoda, že tam nie sú tlačítka dve (alebo jedno výkyvné, rozdelené napoly) na posun funkciami tam a naspäť.
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Mne osobne by uplne stacilo, keby ukazoval prehladnejsie aktualnu spotrebu a keby vedel prepocitavat dojazd aj smerom hore..ten system jedneho tlacitka mi praveze celkom vyhovuje, je to jednoduche a rychle. Len keby to tlacitko nebolo az takmer u spolujazdca
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Tak s tym tlacitkom ja nemam ziaden problem. Nie je vobec daleko a je to len sila zvyku.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Zhyckany ovladanim autoradia na volante uz povazujem vsetko mimo volantu za daleko...ale je pravda, ze to nie je nic neprekonatelne..
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Ja mam presne opacny problem . Nemozem si zvyknut na tlacitka osadene do volantu. Aj ked ich nemam tak na firmenom aute stale stlacam tlacitka na palubovke o 106.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna