Odskakování a hluk zadní nápravy.
Moderátoři: frawd, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Nejak nerozumim.Mne se vcelku vase reseni libi,proto i tohle tema sleduji.Co mne zarazi,jsou dva stejne prispevky od dvou uzivatelu s velmi podobnymi nicky a novymi registracemi.Kdyz se ozvu,tak jeden upravi svuj prispevek na "ix20".
To velmi smrdi a vypada to,ze se vam nedari rozjet byznys jak jste si predstavovali a potrebujete stastne a spokojene uzivatele noveho zazraku.Proto slova o reklame a pocinajici neduvere.
Edit:Ani nemluvim o tom,ze uz to nekdo zacina spamovat i na Kia-clubu...[/quote]
Ahoj,jak jsem zde již vícekrát uvedl,není práce mým základním zdrojem obživy. Těmito věcmi se na základě svých zkušeností bavím a chci pomoct. Nemám za zády ani továrnu,nebo zámečnickou dílnu a to co hodím na papír musím realizovat u externích dodavatelů. I proto je cena taková jaká je,pár kusů jsem udělal,abych pokryl náklady a mohlo si to ověřit i pár dalších,kteří takové možnosti nemají. Nic víc,o velkých sériích neuvažuji a kladné hodnocení je pro mne jen tím,že jsem odvedl dobrou práci. Jsi vedle )Franta
To velmi smrdi a vypada to,ze se vam nedari rozjet byznys jak jste si predstavovali a potrebujete stastne a spokojene uzivatele noveho zazraku.Proto slova o reklame a pocinajici neduvere.
Edit:Ani nemluvim o tom,ze uz to nekdo zacina spamovat i na Kia-clubu...[/quote]
Ahoj,jak jsem zde již vícekrát uvedl,není práce mým základním zdrojem obživy. Těmito věcmi se na základě svých zkušeností bavím a chci pomoct. Nemám za zády ani továrnu,nebo zámečnickou dílnu a to co hodím na papír musím realizovat u externích dodavatelů. I proto je cena taková jaká je,pár kusů jsem udělal,abych pokryl náklady a mohlo si to ověřit i pár dalších,kteří takové možnosti nemají. Nic víc,o velkých sériích neuvažuji a kladné hodnocení je pro mne jen tím,že jsem odvedl dobrou práci. Jsi vedle )Franta
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Ahoj,samozřejmě o této alternativě oslovit SM a stejného redaktora uvažuji a nespíš k tomu v případě jejich zájmu dojde. V tuto chvíli se ale pokouším prosadit za pomoci jedné silné organizace chybu v konstrukci a nechci odkrývat všechny karty. To víš,jedinec proti koncernu......bude to těžké. Frantaairwaves píše:Ten nápad s poskytnutím upraveného podvozku k testu panu redaktorovi do SM je super a hlasuji pro! V naskenovaném článku je jeho jméno i email.Tak mu napište mejla co on na to. Myslím že bude celá redakce SM nadšená, když se bude jednat o možnou chybu konkurenta škodofky. To je ale jedno, nám jde o nezávislé porovnání.
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Tak vyřiď tomu Tvému spokojenému zákazníkovi,že je vůl,protože Ti udělal medvědí službu
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Ahoj,moc mne potěšilo,že se našel někdo další,kdo se nebojí popsat jízdní vlastnosti ix20 pravdivě. Ano,takové to opravdu je,taky jsem málem poprvé skončil na chodníku v jedné vesnici. A to jsem jel max 60. Následná cesta po D1 na Slovensko pak byla taková jako popisuješ,chvílemi jsem jel raději pravými koly v odstavném pruhu,protože jsem si do levého s nezajetým motorem netroufal. Snížení tlaku v pneumatikách sice pomohlo,ale každá desetina směrem dolů se u mého vozu 1.4 Diesel projevila zvýšení spotřeby o 0.1 směrem nahoru. To jsem jel na 16" kolech. Po snížení tlaku na nejnižší hodnotu uvedenou v tabulce bylo znát jak se zvýšil valivý odpor. V servisu dělali mrtvého brouka,tak jsem to vyřeši po svém jak zde uvádím. Jéééje,to se zase najde pár těch co to budou považovat za reklamu )) A já opravdu nemám potřebu něco obhajovat,napsal jsem Ti proto,že si Tvého otevřeného názoru vážím. Děkuji FrantaTommy28 píše:Odskakování vs IX20 - je hezké, jak máme všichni podobné zkušenosti. Mám 1.4CRDi a když mě zadní náprava poprvé překvapila, málem jsem skončil ve svodidlech. Na D1 při cca 140km/h v mírné pravé zatáčce byla příčná nerovnost ( jezdím tuto trasu už léta a se žádným jiným autem jsem tohle nezažil), kdy si IX20 poskočila takovým způsobem, že jsem málem havaroval. Od té doby tímto místem jezdím max 110 Km/h a podvozku absolutně nevěřím. Obecně je pro mě Ix20 velkým smutným zklamáním. Před tím jsem měl Fabii 1.2HTP a v té jsem se citíl mnohem jistěji.
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Ahoj,trochu se bojím,aby z toho nebyla Venga,kde se nejspíš cestou tvrdších pružin už dříve vydali. Pokud bude tumení takové jak má být,náprava se nerozkmitá a k dosedání nedojde,protože to tlumič včas podrží. Po úpravě jsem jezdil v pěti lidech s nakřídovanými dorazy po všech možných dírách a NIC. Vůbec se to k sobě nedostalo. (Již jsem to zde psal) Případná zhoupnutí jsou tak krátká,že to lépe situovaný tlumič ten zlomek vteřiny udrží. Přitom se při zvedání kola zvedákem v místě osy kola k sobě dorazy v pohodě dostanou,ale to jen proto,že zvedání je pomalé a tlumič na to má časvtlait píše:Ahojte,zdravím najmä Frantu, dnes som mal konečne čas isť k super kamošovi-automechanikovi a potešil ma, keď dal Frantovi za pravdu v celom rozsahu. Keď sme pozreli na mojej iX 20 diesel, 20 tis.km dorazy, tak jasné, že sú otlačené... Tlmiče sú čierne bez názvu a naozaj majú veľmi malý chod. Navrhol mi ešte jedno riešenie, čo na to povieš Franto: Dať pružiny s vyššou záťažou, tieto sa mu zdajú mäkké na tú nosnosť, ako má auto predpísané. No a čo sa týka tlmičov, tak odporúča KYB, ale posledne, ktoré dostal od dodávateľa sú už Made in Czech rep.,nie Japan. Dúfame, že kvalitu dodržia. A ešte jeden poznatok, na zimu so dal miesto 205/55/16 gumy 195/65/15 a auto menej drnčí a menej skáče, viac však pláva, ale celkove mám lepší dojem,či pocit. Takže ešte zvážim, čo urobím, ale poteší ma Tvoj názor.
Inak jazdím už 24 rokov a mám za sebou cez 3 miliony km a 12 áut, okrem Feldy a tohto boli všetky veľké, no tento Hyundai mi sedí a vyhovuje na cesty SK a CZ, len ma štve, že importér sa nezaujíma o spokojnosť s autom, ale s predajom a servisom v tých dotazníkoch. Kedysi, či Peugeot, či Fiat,aleboVW to mali..Asi je kríza naozaj a krízové autá budú na zárobok,alebo...ale zatiaľ stále by som nemenil,určite nie za VW,alebo Škodovku...
se zasunout. O jiných tlumičích uvažuji,ale není to jen tak.Auto je poměrně vysoké a komfortní tlumiče by mohly znamenat zhoršení stability. Kdyby byly k dispozici Monroe Reflex,dal bych jim přednost,protože mění svou účinnost. Umí být komfortní a zároveň reagovat zvýšením útlumu na rychlé kmity. Mám s nimi dobré zkušenosti a třeba Octávii II posunou o třídu výš. Myslím,že to není tak jednoduché jak si zde mnozí představují. Na 15" kolech je opravdu situace o něco příznivější,jezdím přední i zadní 2.3 baru,pneu Michelin Alpin A4. Jsou hlučné na betonovém povrchu,ale stabilita je dobrá.Franta
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Ahoj,díky za příspěvek,je to jak píšeš. Jednou,když jsem byl ještě kluk mi jeden o mnoho starší pán řekl: Frantíku,představ si,smíchal jsem 90% znamenitého tabáku s 10% špatného a ono to celé nejde kouřit (( Často si na něj vzpomenui,když jsem tenkrát hloubku toho sdělení nedocenil. Někdo odvede hezký kus práce a pak to nakonec něčím tak zabije,že je to celé na nic. Třeba jako v případě těch špatných tlumičů. Stejně jako Ty si jinak také svoje auto chválím a vadí mi,že se na dobré práci jiných někdo tak podepsal. I,když vezmu v úvahu,že ceny mezi velkododavateli a továrnou jsou někde úplně jinde,činí pole mého rozdíl mezi dobrým a špatným tlumičem zanedbatelnou položku v ceně vozu a výsledek by byl pro všechny příznivý. Vzpomeň na tu prokletou zelenou hadičku co znepojízdnila stovky Škodovek. Stačilo dát za 80 korun (maloobchodních) hadičku Contitech a bylo na věky po problému. Frantacert píše:Sleduju tohle vlákno od začátku - sice nemám ix20, mám Accenta MC, ale nemůžu než než potvrdit mizernou kvalitu tlumičů z výroby. Byl jsem po 25t km (a dvou a půl roku od koupě auta) na testu a zadní byly na výměnu hned, jeden přední jakš takš a druhý přední těsně před výměnou. Samo sebou importér mě poslal s reklamací do háje. Koupil jsem (naštěstí už byly k sehnání) tlumiče Kayaba a auto bylo rázem v pohodě (lepší jízdní vlastnosti jak když bylo nové). Ke stavu dokonalosti v rámci Accentího podvozku se auto dostalo až po tom, co mi ještě měsíc před koncem záruky vyměnili levý kulový čep a následně při 3. a poslední záruční garančce vyměnili i ten pravý. motory jsou v dobré (mám 1,6i CVVT), ale podvozky se ještě asi musí naučit. Po přesednutí z 13 let starého Golfu III Variant do fungl nového Accenta jsem byl z podvozku poměrně dost zděšenej - no, zvykl jsem si a dobrý to je opravdu až po těch Kayabách.
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Ahoj,jak jsem zde již vícekrát uvedl,není práce mým základním zdrojem obživy. Těmito věcmi se na základě svých zkušeností bavím a chci pomoct. Nemám za zády ani továrnu,nebo zámečnickou dílnu a to co hodím na papír musím realizovat u externích dodavatelů. I proto je cena taková jaká je,pár kusů jsem udělal,abych pokryl náklady a mohlo si to ověřit i pár dalších,kteří takové možnosti nemají. Nic víc,o velkých sériích neuvažuji a kladné hodnocení je pro mne jen tím,že jsem odvedl dobrou práci. Jsi vedle )Frantamatysekul píše:Tak vyřiď tomu Tvému spokojenému zákazníkovi,že je vůl,protože Ti udělal medvědí službu
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Nemusíš to znovu kopírovat,umím číst hned napoprvé.A zajisté i dost dalších lidí
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Sanca,ze tommy28 niekedy vobec sedel v ix20 je asi omnoho mensia,nez ix20ka naozaj odskoci...uprimne mi to tu pride utiahnute za gule...frantaservis píše:Ahoj,moc mne potěšilo,že se našel někdo další,kdo se nebojí popsat jízdní vlastnosti ix20 pravdivě. Ano,takové to opravdu je,taky jsem málem poprvé skončil na chodníku v jedné vesnici. A to jsem jel max 60. Následná cesta po D1 na Slovensko pak byla taková jako popisuješ,chvílemi jsem jel raději pravými koly v odstavném pruhu,protože jsem si do levého s nezajetým motorem netroufal. Snížení tlaku v pneumatikách sice pomohlo,ale každá desetina směrem dolů se u mého vozu 1.4 Diesel projevila zvýšení spotřeby o 0.1 směrem nahoru. To jsem jel na 16" kolech. Po snížení tlaku na nejnižší hodnotu uvedenou v tabulce bylo znát jak se zvýšil valivý odpor. V servisu dělali mrtvého brouka,tak jsem to vyřeši po svém jak zde uvádím. Jéééje,to se zase najde pár těch co to budou považovat za reklamu )) A já opravdu nemám potřebu něco obhajovat,napsal jsem Ti proto,že si Tvého otevřeného názoru vážím. Děkuji FrantaTommy28 píše:Odskakování vs IX20 - je hezké, jak máme všichni podobné zkušenosti. Mám 1.4CRDi a když mě zadní náprava poprvé překvapila, málem jsem skončil ve svodidlech. Na D1 při cca 140km/h v mírné pravé zatáčce byla příčná nerovnost ( jezdím tuto trasu už léta a se žádným jiným autem jsem tohle nezažil), kdy si IX20 poskočila takovým způsobem, že jsem málem havaroval. Od té doby tímto místem jezdím max 110 Km/h a podvozku absolutně nevěřím. Obecně je pro mě Ix20 velkým smutným zklamáním. Před tím jsem měl Fabii 1.2HTP a v té jsem se citíl mnohem jistěji.
1,6 AT
40500km
40500km
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Franta,ďakujem, opýtam sa na tie tlmiče a najbližšie, keď pojdem do servisu, tak s nimi dám reč. No a štve ma, keď niekto len kritizuje a ani nevie čo. Do Tvojho servisu by som šiel určite a s veľkou dôverou. Pod mojim som ležal vyše hodiny a študoval, čo by mu pomohlo. A je super, že sú ešte manici,ako TY...
Hyundai iX 20 1,4 CRDi Style, RED
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Děkuji,snad se nám společně podaří dosáhnout nějakého výsledku Bohužel je ale spousta těch co zapomněli jak má auto fungovat a tlak na HMMC je zatím příliš roztříštěný.Nejsmutnější je to,že s tím právě výrobce kalkuluje. Úplně vidím jak se Ti v servisu budou divit,vždyť si nikdo jiný nestěžuje,že Frantavtlait píše:Franta,ďakujem, opýtam sa na tie tlmiče a najbližšie, keď pojdem do servisu, tak s nimi dám reč. No a štve ma, keď niekto len kritizuje a ani nevie čo. Do Tvojho servisu by som šiel určite a s veľkou dôverou. Pod mojim som ležal vyše hodiny a študoval, čo by mu pomohlo. A je super, že sú ešte manici,ako TY...
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Tak jsem provedl pozorný test podvozku ix20 při cestě z Vysočiny na Slovensko a zpět. Snažil jsem se být pozorný a kritický . Velmi stručně. Na kvalitním hladkém asfaltu je ix2O schopná se v zatáčkách držet aut hodně prestižních značek. Pokud X5 řídí momentálně manželka tak ji můžete i předjet . Předjíždět na krásném hladkém asfaltu v Buchlovských kopcích v zatáčkách Felicie je opravdu hračka. Odladěno v Německu na kvalitním povrchu. Pak, jedna díra nebo jeden hrb nic nezmění. Stále sedíme jako na lepidle. Až cestou zpět, někde mezi Žilinou a Rožnovem jsem konečně našel tu naši zatáčku. Musí tam být zvlněný asfalt asi od brzdění kamionů. Série vlnek těsně na sobě s výškou pár cm. A tam to pěkně zaplavalo. Nádherně a bez mé korekce volantem v mírné pravé zatáčce nejdříve dovnitř a pak hned plynule ven. Není to nic co by mě mělo vyhodit na chodník ale bylo to tam. Jako by zadní kola bez jakéhokoliv smyku začala řídit . Asi ten tlumič nepobere ty malé vrcholky a pružina se rozkmitá a kolo se pohne do strany. Určitě odzkouším Frantův zlepšovák! Tlumič bude při stejném pohybu kola a ramena chodit po témeř dvojnásobné dráze a tím pádem asi zafunguje.
Naposledy upravil(a) airwaves dne 16 led 2012, 16:11, celkem upraveno 2 x.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
to jsem zvědavej na zhodnocení někoho nezávislého auto je mi tak nějak jedno, ale spíš mě to zajímá jako příběh
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Ahoj,také už sleduji toto téma jen ze zájmu. Sám jsem nečekal,že různé laické spekulace zvítězí nad podloženými argumenty, postřehy a v praxi ověřenými výsledky. Franta.black_sheep píše:to jsem zvědavej na zhodnocení někoho nezávislého auto je mi tak nějak jedno, ale spíš mě to zajímá jako příběh
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Ahoj,teprve teď jsem zaznamenal,že jezdíš na LPG. Předpokládám tedy,že máš vzadu navíc také poměrně těžkou nádrž a k tomu jste jeli z dovolené,tudíž pravděpodobně s nějakými věcmi v kufru. To je v souladu s tím co zde již někdo napsal,zatížený vůz se chová lépe. Velkou roli také hraje tlak v pneu,vyzkoušel jsem,že při huštění podle doporučení a zatížení skákalo auto i naložené a ve čtyřech lidech. Jen to dunění nebylo tak citelné. V každém případě Ti ale za všechny děkuji za přínosnou recenzi. Franta.airwaves píše:Tak jsem provedl pozorný test podvozku ix20 při cestě z Vysočiny na Slovensko a zpět. Snažil jsem se být pozorný a kritcký . Velmi stručně. Na kvalitním hladkém asfaltu je ix2O schopná se v zatáčkách držet aut hodně prestižních značek. Pokud X5 řídí momentálně manželka tak ji můžete i předjet . Předjíždět na krásném hladkém asfaltu v buchlovských kopcích v zatáčkách felicie je opravdu hračka. Takže asi opravdu odladěno v německu na kvalitním povrchu. Pak, jedna díra nebo jeden hrb nic nezmění. Stále sedíme jako na lepidle. Až cestou zpět, někde mezi Žilinou a Rožnovem jsem konečně našel tu naši zatáčku. Musí tam být zvlněný asfalt asi od brzdění kamionů. Série vlnek těsně na sobě s výškou pár cm. A tam to pěkně zaplavalo. Nádherně a bez mé korekce volantem v mírné pravé zatáčce nejdříve dovnitř a pak hned plynule ven. Není to nic co by mě mělo vyhodit na chodník ale bylo to tam. Jako by zadní kola bez jakéhokoliv smyku začala řídit . Asi ten tlumič nepobere ty malé vrcholky a pružina se rozkmitá a kolo jede kam chce. Jenže co s tím? Na vině není auto ale ta silnice. To je ten bordel, tam platíme daně ta má být rovná!!!!! Vlastně slováci! Nechci být skeptik, ale to na žádnou reklamaci není. To auto je bezvadné a není to SUV . Jediná odpověď bude, tak na těch vašich polňačkách uberte ne ? No a určitě odzkouším Frantův zlepšovák! Tlumič bude při stejném pohybu kola a ramena chodit po témeř dvounásobné dráze a tím pádem asi zafunguje lépe, uvidíme.