PROBLEM MOTOR 1.5 93

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Odpovědět
lukan
*
Příspěvky: 39
Registrován: 02 srp 2006, 23:27
Bydliště: Severní Čechy
Kontaktovat uživatele:

PROBLEM MOTOR 1.5 93

Příspěvek od lukan »

pomoz te prosim,motor je zbrklý občas padají otáčky a sytič má spožděný nástup.????
Hyundai Lantra 15glsi 63kw G4DJ r.v.1993 ted´ Hyundai Accent 1.3 12v r.v.1996
Reklama
 

Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

zkus to popsat lip...pri volnobehu, nebo i pri rozjezdu, chcipa to a tak...
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
lukan
*
Příspěvky: 39
Registrován: 02 srp 2006, 23:27
Bydliště: Severní Čechy
Kontaktovat uživatele:

odpověd

Příspěvek od lukan »

ahoj diky za ochotu pomoci. Motor kolísá na volnoběh a když pri jízdě vyšlápnu spojku třeba na křizovatce , motor má tendenci jakoby chcípmout. Ta zbrklost , při rozjezdu spíš chcípá a hned zase by se rozerval (spojkou to není) . Ten sytič , za studena nastartuju a musím podržet plyn aby nechcíp , někdy dýl , někdy mín.Nemůžou to být špatně nastavené rozvody . Měnil jsem je ale nenašel jsem rysku na vačce.nastavil jsem to podle ucha.Jinak jezdí jako d´as.
Hyundai Lantra 15glsi 63kw G4DJ r.v.1993 ted´ Hyundai Accent 1.3 12v r.v.1996
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Re: odpověd

Příspěvek od ryba »

lukan píše:ahoj diky za ochotu pomoci. Motor kolísá na volnoběh a když pri jízdě vyšlápnu spojku třeba na křizovatce , motor má tendenci jakoby chcípmout. Ta zbrklost , při rozjezdu spíš chcípá a hned zase by se rozerval (spojkou to není) . Ten sytič , za studena nastartuju a musím podržet plyn aby nechcíp , někdy dýl , někdy mín.Nemůžou to být špatně nastavené rozvody . Měnil jsem je ale nenašel jsem rysku na vačce.nastavil jsem to podle ucha.Jinak jezdí jako d´as.
logicky, delalo to i pred rozvodama? Jestli ne, mas v tom prsty a nech to predelat v servisu. Pokud je to stejny, volnobeh kolisa vlivem spatneho nastaveni volnobeznyho ventilu nebo motorku, to se da opet nastavit nejlepe na VAGu. To skubani pri rozjezdu muze byt v zapalovani, takze svicky, kabely. Zkontrolovat svicky. Nejlepsi je ale vzit litr a nechat si udelat radnou diagnostiku.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Uživatelský avatar
Lukino
Moderátor
Příspěvky: 457
Registrován: 30 bře 2006, 10:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukino »

pokud Ti to nedělalo před výměnou rozvodů, tak jsi přesadil rozvodový řemen, taky se mi to na Sonatě povedlo ... Jinak bych to viděl na tradiční pro Hyundai typický krokový motorek ...
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
lukan
*
Příspěvky: 39
Registrován: 02 srp 2006, 23:27
Bydliště: Severní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukan »

pred rozvodama to bylo v jakš takš a nevíte někdo kde přesně je ryska na vačce na kole je tečka ale na hlavě nic??Svíčky a kabely jsou noví. Díky za radu zkusím diagnostiku a uvidím. napíšu vysledek dík moc
Hyundai Lantra 15glsi 63kw G4DJ r.v.1993 ted´ Hyundai Accent 1.3 12v r.v.1996
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“