frantaservis píše:black_sheep píše:ještě mi to nedalo abych se nepodíval na meze kluzu (a tahu) a mezi 8.8 (ještě navíc pro M < 16) je o hodně nižší než u 12.96. možná tam je prd namáhání - těžko říct; nedokážu si to dynamicky představit co se děje když v ostré zatáčce vymeteš 10x díru a 10x jinou vymeteš při odlehčení (zatáčka na druhou stranu). pro sichr bych to ale raději výrazně předimenzoval - o výrobní cenu tady zase tak moc nejde nebo ne?
Takový trochu kočkopes,tak ano....nebo ne?
Taky umím takhle psát: Tedy nejenom,že Hyundai,ale i člověk.Na druhé straně je jistě nutno říct,že ono se nedá.Tento problém je esteticko komunikačně koordinovaný a zakládá domněnky o rotační a elevační secesi skrze požitky diluviálně ultrafialové hi hi
Doufám,že jsem to napsal za nás za všechny.Franta
ale tohle, tve, františku.... to mi připomíná děti na základní škole. bla bla bla pokud nemám žádné argumenty. kdybys byl tak hrozně nad věcí tak řekneš hele - mám ověřený nějak (nevím jak) že ty sváry vydrží cyklické namáhání po dobu 15 let a 250 000 km tak mi do toho nekecej. šrouby pevnostní třídy 8.8 stačí protože a protože, takže neměj obavy. pak bych zklapnul a řekl tak velice dobré, jen to má pořád jeden důležitej háček.
psal jsi o techickejch listech. to je zajímavá úvaha, ale ty máš tyto dokumenty abys toho mohl tvrdit? "c) osvědčeními o homologaci typu systémů vozidla, konstrukčních částí a samostatných technických celků, které tvoří silniční vozidlo,.."
pravděpodobně to vozidlo schvalovali nějak hromadně pro celou unii, ale takový dokument musí podle 51/2001 Sb. existovat bez výjimek.
všechny podvozkový díly by měli být schváleny a pokud ten tvůj díl, který se nedá právně považovat za náhradní díl, protože není "určen k náhradě původního dílu", by měl projít nějakou zkouškou a být schválen. pokud to máš tak vychytaný jak tvrdíš, pak proč si to nenecháš schválit? nepodepíšeš se pod to veřejně, neuděláš webový stránky kde to nabídneš k prodeji? pokud chceš mluvit o právu tak dle § 37 výše uvedeného zákona je takto upravené vozidlo technicky nezpůsobilé, protože:
"d)
byly na vozidle provedeny neschválené změny anebo zásahy do identifikátorů vozidla, například VIN."
podle stejného zákona musí výrobce kdykoliv předložit osvědčení o homologaci i fyzicky konstrukční prvek vozidla. takže kdyby na to někdo poukázal na to, že to tam nemá co dělat - pak by se rozjel takovej kolotoč, kde bys to rozhodně neukecal. prostuduj si 56/2001 Sb. o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. právník nejsem ale tys to tady vytáhl tak jsem si udělal ten čas se na to podívat a hned po přečtění pár odstavců mi to zase tak neprůstřelné jak ty říkáš, rozhodně nepřijde.