LPG
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: LPG v ix20
Tak u nas v okoli (50metrov) maju dlhorocne LPG hned traja ludia: Skoda Felicia 1.2 + BRC, Skoda Fabia 1.0 + LOVATO, Ford Galaxy ? + ??? - vsetky maju na plyne najazdene 50-100+ tkm. Ziadne problemy s motorom niesu. Najvyznamnejsi problem ma Fabia na lovatu - kolisanie otacok na volnobehu, obcasne zdochnutia pri stati na krizovatke, tie dve jazdia spolahlivo. Jasne ze LPG ma problemy ale myslim ze ak sa vybera s rozumom, da sa im vyhnut a najlepsi argument je podla mna zaruka 5rokov bez obmedzenia kilometrov .
K poskodeniu sediel ventilov a celeho motora - ano su motory ktore maju s tymto VELKY problem - preto treba hladat:
- auta, ktorych motor ma tvrdene sedla ventilov - vyrobcovia kt priamo davaju LPG do niektorych svojich motorov bez straty ci skratenia zaruky (hyundai, opel, skoda, subaru, ...) maju toto 100pro podchytene, a myslim ze sa nemusis nicoho obavat. Inac je tento udaj pomerne problem zistit, skor ide vydedukovat z for - je jasne ze niektorym motorom to nevadi inym ano (napr. do mazdy jedine s primazavanim )
- v pripade montaze do "nevhodneho" motora je nutne pouzit primazavanie - flashlube - samozrejme zvysuje naklady ale zas ochrani motor
Moj sukromny nazor je, ze na LPG kydaju ludia co ho nikdy nemali a ludia ktory ho sice mali, ale pre svoju nevedomost sa popalili (nemali tu spravnu kombinaciu motor + system LPG), ale nech mi nikto nehovori ze SUBARU roky montuje do aut LPG s vedomim ze po 100-150tkm odijde motor
K poskodeniu sediel ventilov a celeho motora - ano su motory ktore maju s tymto VELKY problem - preto treba hladat:
- auta, ktorych motor ma tvrdene sedla ventilov - vyrobcovia kt priamo davaju LPG do niektorych svojich motorov bez straty ci skratenia zaruky (hyundai, opel, skoda, subaru, ...) maju toto 100pro podchytene, a myslim ze sa nemusis nicoho obavat. Inac je tento udaj pomerne problem zistit, skor ide vydedukovat z for - je jasne ze niektorym motorom to nevadi inym ano (napr. do mazdy jedine s primazavanim )
- v pripade montaze do "nevhodneho" motora je nutne pouzit primazavanie - flashlube - samozrejme zvysuje naklady ale zas ochrani motor
Moj sukromny nazor je, ze na LPG kydaju ludia co ho nikdy nemali a ludia ktory ho sice mali, ale pre svoju nevedomost sa popalili (nemali tu spravnu kombinaciu motor + system LPG), ale nech mi nikto nehovori ze SUBARU roky montuje do aut LPG s vedomim ze po 100-150tkm odijde motor
- Reklama
Re: LPG v ix20
Díky za odpovědi a názory. Uvidíme jak to celé dopadne každopádně se toho plynu opravdu nechci vzdát...bez něj by totiž asi padla i celá IX20..autíčko jako takový se mi libí ale ta spotřeba mi opravdu nedělá radost..mám teď na tři dny od prodejce půjčenou IX20 s motorem 1.4 66kw, který taky zvažujeme, aktuálně má najeto cca 4000km a spotřeba je tam 8,4.. s takovou spotřebou jezdit na benzín to by teda opravdu mrzelo...když tak už za 9,0L LPG to už je pak jiná písnička...je fakt,že auto je ještě v záběhu, ale sedne si to nějak razantně ? Počítám tak max půl litra dolů...dneska jsem s tím jel po dálnici (cca 60km) a jel jsem tak 130-140 a při této rychlosti mě překvapilo,že točí motor opravdu již docela dost, 4000ot/min, a spotřeba se při této rychlosti ustálila na 8,8...a to auto bylo prázdné a jel jsem v něm pouze já.. No zkrátka plyn je u tohoto auto jasná volba..dneska jsem si ještě psal s hlavním technikem a tahal z něj další informace...
Takže systém LPG je BRC a plnící hrdlo je bohužel dole v nárazníku...už jsem totiž viděl i hrdlo (Octavia) vedle hrdla na plnění benzínu. Dále jsem se ještě dotazoval ohledně záruky s kterou si nebyli až tak úplně jistí a tak dotaz putoval až k hyundai čr kde prodejci potvrdili,že se 5-ti letá záruka vztahuje i na přestavbu LPG. Takže původní informace 5let auto a 2 roky LPG byla špatná. Takže nyní 5let na celé auto, což je rozhodně informace potěšující Když jsem se ale ptal na ochranu motoru jak jste zde zmiňovali například flashlube, nebo přidávání trochu benzínu v vysokých otáčkách...nic takové systém LPG v IX20 nemá....bylo mi jen řečeno,že kdyby Hyundai naznal,že je takovýto systém potřeba určitě by jej do auta přidal...no tak nezbývá mi nic víc než věřit...dneska jsem se ale například byl poptat i u OPLA kteří prodávají přímo z fabriky Corsu LPG a zde mají hned varianty. Příprava na LPG a rovnou auto s LPG. Opel totiž do aut kde předpokládá, nebo rovnou už od nich LPG montuje, dodává do těchto aut jiné ventily a posiluje sedla ventilů...
toť vše co jsem se za poslední dny dověděl
Takže systém LPG je BRC a plnící hrdlo je bohužel dole v nárazníku...už jsem totiž viděl i hrdlo (Octavia) vedle hrdla na plnění benzínu. Dále jsem se ještě dotazoval ohledně záruky s kterou si nebyli až tak úplně jistí a tak dotaz putoval až k hyundai čr kde prodejci potvrdili,že se 5-ti letá záruka vztahuje i na přestavbu LPG. Takže původní informace 5let auto a 2 roky LPG byla špatná. Takže nyní 5let na celé auto, což je rozhodně informace potěšující Když jsem se ale ptal na ochranu motoru jak jste zde zmiňovali například flashlube, nebo přidávání trochu benzínu v vysokých otáčkách...nic takové systém LPG v IX20 nemá....bylo mi jen řečeno,že kdyby Hyundai naznal,že je takovýto systém potřeba určitě by jej do auta přidal...no tak nezbývá mi nic víc než věřit...dneska jsem se ale například byl poptat i u OPLA kteří prodávají přímo z fabriky Corsu LPG a zde mají hned varianty. Příprava na LPG a rovnou auto s LPG. Opel totiž do aut kde předpokládá, nebo rovnou už od nich LPG montuje, dodává do těchto aut jiné ventily a posiluje sedla ventilů...
toť vše co jsem se za poslední dny dověděl
Re: LPG v ix20
ak jazdis moc dialnice, zober 1,6i - ma 6 stupnovu prevodovku - tipujem ze po dialnici bude mat nizsiu spotrebu ako 1,4i s 5 stupnovou .
Re: LPG v ix20
o tom jsem taky už přemýšlel...ale v oficiálním ceníku výbavy je v kolonce napsáno: "alternativní pohon na LPG (jen pro motor 1.4i) pro jistotu jsem napsal dotaz..ale co je psaný to daný, nevidím to moc růžově..
Re: LPG v ix20
Niekde v predchadzajucom prispevku som pisal - beriem nove 1,6i na LPG - predajcovia (dvaja) v tom problem nevideli - montuju to aj do 1,6i bez straty zaruky - o tyzden by som mal ist pon
Re: LPG v ix20
aha..už to vidím no super...jsem zvědav co prodejce napíše
Re: LPG v ix20
pořád mi nedá spát ta ochrana motoru...když u Oplu speciálně připravuji motor na LPG a u Hyundaie nic? A odpoveď servisu,že pokud by byla nutná nějaká opatření pro ochranu jako flashlube nebo vsr,že by to tam Hyundai určitě dal mě opravdu moc neuspokojila, tak jsme začal hledat na fóru firmy Auto Gas Centrum která dělá LPG zástavby pro Hyundai a dočetl jsem se teda opravdu zajímavý věci a získal pocit,že v servisu Hyundai teda nejsou moc informovaní neb firma AutoGas Centrum každému tazateli výslovně doporučuje systém buď flash lube nebo VSR neb údajně má Hyundai "měkké sedla ventilu".... a zpráva od jednoho uživatele mě dostala úplně...přesně to koresponduje s tím co mi tehdy říkal onen "zlý jazyk" ...
Dotaz: P.P. Předmět: kdo je vinen?
Dne: 27.01.2012, 18:29:59
DD.chtěl bych jen krátce popsat novou zkušenost s Lpg.Mám 1rok,tedy v lednu 2011 zakoupený Hyundai i30 1,4.Stav km dnes je 32000km. Od 1.5 2011 pracuji v Německu,najedu asi 3200 km měsíčně,no a abych ušetřil,tak jsem si nechal v červenci namontovat Lpg.To mělo auto naj.asi 8000km.V listopadu začal ráno špatně startovat,příznaky jako když nejde sytič (který tam není) pak při studeném startu šel na dva tři válce,pak bez přidání plynu nestartoval vůbec.Byl jsem několikrát na seřízení,a hledali jsme možnou závadu.Nic jsme nenašli,takže jsem jel do autor.servisu Hyundai ( auto Dorda,Č.Lípa) kde zjistili malé tlaky na 1. a 2. válci,a nižší tlaky na 3. a 4. Zaklepané ventily,takže údajně ne-garanční závada protože to prý udělal Lpg.(neměl jsem přimazávání ventilů) dlouhým cestováním po dálnici s vytočeným motorem.i 30 má při 140km/4200 otáček,strop (červené pole)je ale až na 6500.Takže jsem dnes zaplatil celou opravu (25300) a k tomu nechal namontovat od Flash Lube přimazávání.(6200 s montáží)No,a teď otázka: kdo je na vině? Hyundai který má ventily z plastelíny,pán co mi montoval Lpg do auta a neřekl že je nutné přimazávání,nebo málo informované JÁ...? díky moc za odpověď
Dotaz: P.P. Předmět: kdo je vinen?
Dne: 27.01.2012, 18:29:59
DD.chtěl bych jen krátce popsat novou zkušenost s Lpg.Mám 1rok,tedy v lednu 2011 zakoupený Hyundai i30 1,4.Stav km dnes je 32000km. Od 1.5 2011 pracuji v Německu,najedu asi 3200 km měsíčně,no a abych ušetřil,tak jsem si nechal v červenci namontovat Lpg.To mělo auto naj.asi 8000km.V listopadu začal ráno špatně startovat,příznaky jako když nejde sytič (který tam není) pak při studeném startu šel na dva tři válce,pak bez přidání plynu nestartoval vůbec.Byl jsem několikrát na seřízení,a hledali jsme možnou závadu.Nic jsme nenašli,takže jsem jel do autor.servisu Hyundai ( auto Dorda,Č.Lípa) kde zjistili malé tlaky na 1. a 2. válci,a nižší tlaky na 3. a 4. Zaklepané ventily,takže údajně ne-garanční závada protože to prý udělal Lpg.(neměl jsem přimazávání ventilů) dlouhým cestováním po dálnici s vytočeným motorem.i 30 má při 140km/4200 otáček,strop (červené pole)je ale až na 6500.Takže jsem dnes zaplatil celou opravu (25300) a k tomu nechal namontovat od Flash Lube přimazávání.(6200 s montáží)No,a teď otázka: kdo je na vině? Hyundai který má ventily z plastelíny,pán co mi montoval Lpg do auta a neřekl že je nutné přimazávání,nebo málo informované JÁ...? díky moc za odpověď
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18 zář 2011, 07:04
Re: LPG v ix20
Nazdar Janooo,uvažujem nad montážou LPG do mojej ix20 motor 1,4 66kW ale ma odrádza že stratím záruku,kde sa montuje LPG bez straty záruky,u nás na Slovensku.
Re: LPG v ix20
Lugo: Kedze na to dava zaruku priamo hyundai, v nasom pripade by to mala byt zarucna oprava. Myslim si vsak ze k takemu niecomu nedojde - nepredpokladam ze su v hyundai az take ****** aby to tam montovali ak sa to kazi co 25tkm. Hyundai montuje LPG pomerne kratko - tusim zacali 12/2011 az 1/2012, je mozne ze medzitym najprv upravili ventily/sedla ventilov - ale to nemam potvrdene... inac aj tu na fore ma LPG dorabane externou firmou niekolko uzivatelov (i30, i20, ...) a ak sa nemylim tu sa nikto nestazoval...
Roberto 70: ahoj, ja kupujem ix20 v cechach - prave koli tomu, ze slovensky dodavatel LPG uplne ignoruje, dokonca tvrdili ze nevedia nic o tom ze hyundai v cechach dava LPG ako priplatkovu vybavu priamo v cenniku . Kedze najblizsi Hyundai servis mam v CR - do servisu budem chodit do tam .
Roberto 70: ahoj, ja kupujem ix20 v cechach - prave koli tomu, ze slovensky dodavatel LPG uplne ignoruje, dokonca tvrdili ze nevedia nic o tom ze hyundai v cechach dava LPG ako priplatkovu vybavu priamo v cenniku . Kedze najblizsi Hyundai servis mam v CR - do servisu budem chodit do tam .
Re: LPG v ix20
Táák už mám konečně definitivní vyjádření prodejce Jak zde bylo zmíněno ani v mém případě nemá prodejce problém s dodáním zástavby LPG i do IX20 s motorem 1.6i. Takže ještě budem rozhodovat zda-li nepřiplatit a nevzít přeci jen tu 1.6..větší výkon 6st převodovka..no uvidíme Jinak co se týče systému samotného....třikrát hurá je tam standardně systém VSR !!
zde celá zpráva co mi poslali
V jednotce je nastaven přístřik benzínu, který lze aktivovat nebo deaktivovat. Zákazníkům tuto informaci nadáváme, jelikož necheme zákazíka znepokojovat ohledně spotřeby benzínu. Nelze s přesností určit, kolik benzínu vozidlo přímazem spotřebuje. Pohybuje se to někde kolem 10%- 20% spotřeby plynu. Je potřeba brát v potaz fakt, že Importér podporuje přestavbu LPG cca 3 měsíce. Aby předešel problémů, kdo je na vině LPG nebo měká sedla ventilů je na zástavbu LPG a vozidlo 5 letá záruka. Importér se snaží minimalizovat jakýkoliv dopad problémů s přestavbou LPG na zákazníka. Už z toho důvodu dojednal 5 letou záruku na přestavbu LPG.
Můj osobní názor je, že pokud je na vše 5 letá záruka, nemáte se čeho obávat.
Ještě mě tak napadlo..jak se měří u IX20 spotřeba? Když pojedu na LPG tak co bude palubní počítač ukazovat ? Spotřebu nula ? Nebo v případě VSR nějaký 1,5L na sto kilometrů? Spotřebu LPG pak zjistím jen propočtem plná-plná vs. ujetý km,že ? díky pánové
zde celá zpráva co mi poslali
V jednotce je nastaven přístřik benzínu, který lze aktivovat nebo deaktivovat. Zákazníkům tuto informaci nadáváme, jelikož necheme zákazíka znepokojovat ohledně spotřeby benzínu. Nelze s přesností určit, kolik benzínu vozidlo přímazem spotřebuje. Pohybuje se to někde kolem 10%- 20% spotřeby plynu. Je potřeba brát v potaz fakt, že Importér podporuje přestavbu LPG cca 3 měsíce. Aby předešel problémů, kdo je na vině LPG nebo měká sedla ventilů je na zástavbu LPG a vozidlo 5 letá záruka. Importér se snaží minimalizovat jakýkoliv dopad problémů s přestavbou LPG na zákazníka. Už z toho důvodu dojednal 5 letou záruku na přestavbu LPG.
Můj osobní názor je, že pokud je na vše 5 letá záruka, nemáte se čeho obávat.
Ještě mě tak napadlo..jak se měří u IX20 spotřeba? Když pojedu na LPG tak co bude palubní počítač ukazovat ? Spotřebu nula ? Nebo v případě VSR nějaký 1,5L na sto kilometrů? Spotřebu LPG pak zjistím jen propočtem plná-plná vs. ujetý km,že ? díky pánové
Re: LPG v ix20
No měl bych dotaz. Co vlastně myslíme tím měká sedla? Jak moc měká, jaká hodnota už jsou tvrdá? Já vím je to provokace, ale když už to tady používáme stejně jako na jiných forech. Mě to totiž přijde celý jako blábol. Pár dovezeným Focusům se podpálily ventily a tím to všechno před x roky začalo. A to byl začátek ochrany ventilů??? Dál už to byl podle mě jen šikovnej obchod. Flasch lube a podobné, nikde jsem nečetl seriozní zprávu o tom, jak to funguje a test s a bez toho na stejným motoru. Když se začnete moc ptát tak dostanete pouze odkaz na stránky výrobce FL kde je jakejsi obrázek a nic víc. Když se ptáte dál nekomunikují. Pár kapek mazadla které nasává motor vemte rychlost kapání počet otáček to prostě nejde namazat všechny válce stejně. Plastová flaška s hadičkou za 1500 - 2500 kč plus náplň za 500,.. Kdo by se bránil zájmu klietů že. No a pak přišlo VSR. Reduktor na plnej výkon nestíhá tak se vypomůže benzínem. Stará věc. Zákazník nic netuší léta běží. Benzín ubývá jako jen na starty. A najednou poptávka po ochraně ventilů? OK! Umíme máme VSR! Zase výhoda, stejná řídící jednotka a prodá se za více peněz.
Ventily se podpálí i na benzín, jaká ochrana benzínem??? Pro podpálení ventilu je potřeba příliš chudá směs a nebo LPG = vysoká teplota a k tomu problém s ventilovou vůlí ať už zanedbaná udržba nebo porucha. Pak nám to hoří pod ventilem, uhne sedlo praskne ventil. Při běžném provozu na LPG se nemůže nic stát. Co myslíte. Zajímám se o toto téme několik let ale dál jsem se nepohnul. Ještě jsem neviděl foto podpálených ventilů a fakturu za opravu hlavy kvůli LPG.
Dělají si znás legraci, ale je to naše vina.
Ventily se podpálí i na benzín, jaká ochrana benzínem??? Pro podpálení ventilu je potřeba příliš chudá směs a nebo LPG = vysoká teplota a k tomu problém s ventilovou vůlí ať už zanedbaná udržba nebo porucha. Pak nám to hoří pod ventilem, uhne sedlo praskne ventil. Při běžném provozu na LPG se nemůže nic stát. Co myslíte. Zajímám se o toto téme několik let ale dál jsem se nepohnul. Ještě jsem neviděl foto podpálených ventilů a fakturu za opravu hlavy kvůli LPG.
Dělají si znás legraci, ale je to naše vina.
Naposledy upravil(a) airwaves dne 31 bře 2012, 07:40, celkem upraveno 6 x.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: LPG v ix20
Spotreba sa dá odmerať iba systémom plná- plná aj benzín, aj LPG. PP ukazuje spotrebu "normálne" mne ukazuje aktuálne priemer 6,3, okamžitá tiež naskakuje "normálne". Spotrebu plynu počítam pri každom tankovaní, spotrebu benzínu som počítal iba raz- cca po 3500km mi vyšlo 0,6l/100km. Na zimu aká bola to nie je až take zlé. Teplotu prepínania mám nastavenú na 35st.Lugo píše: Ještě mě tak napadlo..jak se měří u IX20 spotřeba? Když pojedu na LPG tak co bude palubní počítač ukazovat ? Spotřebu nula ? Nebo v případě VSR nějaký 1,5L na sto kilometrů? Spotřebu LPG pak zjistím jen propočtem plná-plná vs. ujetý km,že ? díky pánové
Čoskoro pôjdem na kontrolu LPG po 10 tis. km, mal by som mať aj primazávanie ventilov, takže by ho mali naplniť. VSR nemám, ale nad 5000 ot. sa mi to prepínalo samé na benzín- to som dal vypnúť.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
-
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 31 bře 2012, 00:02
Re: LPG v ix20
ahoj,
dnes jsem objednal LPG do svého ix20 1,4. S plynem mám docela dost zkušeností ještě z dob škodovek, kde jsem neměl prakticky žádné problémy. Ale to už je 8 let zpátky. Proto bych chtěl ty zkušenější požádat o pár věcí na vysvětlení.
1/ Přístřik benzínu ve vysokých otáčkách.
Proč tam vlastně je? Kvůli mazání? kolik benzínu si zhruba ten přístřik bere? Od jakých otáček si ho nastavit? Dá se to nastavit i ručně? Nebo musí servis? Běžně jezdím jen po okreskách a do 90 km, po dálnici spíš nárazově a do 100 km v kuse. Dlouhodobě tedy motor ve vysokách otáčkách není, ale chystám se např. v létě na dovolenou do Chorvatska a to bude po dálnici poměrně dost a tudíž motor bude ve vysokých otáčkách. bude ten přístřik stačit.
2/ přimazávání
v servise mi ho u objednávky nabídli s tím, že je to lepší pro životnost motoru, aby se nepodpálily ventily. To mě zaskočilo, protože u své Feldy jsem dřív nic takového neměl a s ventily nebyl sebemenší problém, když jsem je pravidlěně nechával seřizovat. Opět se ptám - má to smysl, když běžně nejezdním ve vysokých otáčkách?
3/ v autě budu mít toroidní nádrž a dojezdovou rezervu dám do meziprostoru mezi dno kufru a horní polohu. Máte nějak vyřešený úchyt té dojezdovky, aby necestovala? Nějakou přihrádku, přichycení k plastům apod.. Pokud ano, dejte radu nebo pošlete prosím foto, rád se nechám inspirovat.
dík
dnes jsem objednal LPG do svého ix20 1,4. S plynem mám docela dost zkušeností ještě z dob škodovek, kde jsem neměl prakticky žádné problémy. Ale to už je 8 let zpátky. Proto bych chtěl ty zkušenější požádat o pár věcí na vysvětlení.
1/ Přístřik benzínu ve vysokých otáčkách.
Proč tam vlastně je? Kvůli mazání? kolik benzínu si zhruba ten přístřik bere? Od jakých otáček si ho nastavit? Dá se to nastavit i ručně? Nebo musí servis? Běžně jezdím jen po okreskách a do 90 km, po dálnici spíš nárazově a do 100 km v kuse. Dlouhodobě tedy motor ve vysokách otáčkách není, ale chystám se např. v létě na dovolenou do Chorvatska a to bude po dálnici poměrně dost a tudíž motor bude ve vysokých otáčkách. bude ten přístřik stačit.
2/ přimazávání
v servise mi ho u objednávky nabídli s tím, že je to lepší pro životnost motoru, aby se nepodpálily ventily. To mě zaskočilo, protože u své Feldy jsem dřív nic takového neměl a s ventily nebyl sebemenší problém, když jsem je pravidlěně nechával seřizovat. Opět se ptám - má to smysl, když běžně nejezdním ve vysokých otáčkách?
3/ v autě budu mít toroidní nádrž a dojezdovou rezervu dám do meziprostoru mezi dno kufru a horní polohu. Máte nějak vyřešený úchyt té dojezdovky, aby necestovala? Nějakou přihrádku, přichycení k plastům apod.. Pokud ano, dejte radu nebo pošlete prosím foto, rád se nechám inspirovat.
dík
Re: LPG v ix20
Ahoj, pokusím se stručně. Přístřik benzínu vznikl již dávno. Používal se na doladění chodu motoru když třeba nestíhá reduktor při vyšším odběru. Lze nastavit na ŘJ LPG uplně všechno. Kdy, kolik... prostě všechno. Můžeš ladit i sám není problém http://aukro.cz/lpg-interface-com-pro-s ... 61978.html. Zda to chrání ventily a jak je otázka pro toho kdo ti to nabízí. Podpálit ventil můžeš i na benzín . Přimazávání pro ochranu ventilů. Nikde na netu nenajdeš o tomto seriozní informace. Na stránkách výrobce toho sajrajtu obecné kecy. Pak najdeš takováto fora a tam pochybnosti a spoustu takovýchto otázek (ford forum dobré čtení o lpg). Zjednodušeně si představ kolik kapek za minutu to dá jak rychle se točí motor a jak to rozdělíš pro jednotlivé válce a pak ventily. Kdyby to vypouštělo třeba z tlakové nádobky aerosol pak snad uvěřím. Podle mě placebo. To už raději ten přístřik a do benzínu aditivum. Mám nastaveno od 3700 otáček a pak nějaké milisekundy otevření benzínového vstřiku. Za jízdy nic nepoznáš jestli to vůbec funguje??? Pro uchycení dojezdovky jsem zvolil prostor napravo při pohledu do kufru, naležato. Demontoval jsem poslední díl výfuku provrtal podlahu a namontoval držáček do kterého pasuje původní plastový šroub. Dojezdovka z části leží na toroidu a dlouho mě trvalo než jsem zjistil, že mě ve vyšších rychlostech bouchá. Pak jsem psal Františkovi že adaptéry nefungují a byla to dojezdovka s heverem .Chce to ji trošku vypodložit molitanem a pak dotáhnout. Všechno co bude v ní také vypodložit a zatlumit jinak je to slyšet!
- Přílohy
-
- DSC00439.JPG (144.53 KiB) Zobrazeno 4671 x
-
- DSC00438.JPG (160.6 KiB) Zobrazeno 4671 x
-
- DSC00437.JPG (187.29 KiB) Zobrazeno 4671 x
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: LPG v ix20
Chci se zeptat, máte na dojezdové rezervě nějaký obal, dal vám ho někomu dodavatel LPG systému nebo dokonce přímo v servisu po přestavbě na LPG nebo jste si ho někde sehnali, kde a za kolik? Na rozměr dojezdovky se mi nedaří nic sehnat a než bude v kufru toroidní nádrž, tak se na to chci připravit. I když se asi dá něco doma šikovnýma ručičkama spíchnout...
ix20 Premium, 1.6 CVVT (92 kW), LPG BRC od 4/2012
Cashmere Brown, 1/2011
Cashmere Brown, 1/2011