Výsledky použiju pro nátlak na servis a výrobce.
Do hromadné akce se určitě zapojím.[/quote]
ahoj a díky za podporu. Původní vzdálenosti jsou 290/170,tedy tlumič 170 mm od osy kola. Po úpravě to je 380/80
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Testovací jízda byla, ale po krásné silnici. Stejně jsem byl rozhodnutej že do něj půjdu.acergto píše:udelal jsi testovací jizdu ?
Tohle vlákno sleduju a nepřijde mi, že by tu byl někdo, kdo pochybuje o tom, že tlumiče u ix20 jsou od výrobce blbě uložené a že má frantův adaptér pozitivní vliv na funkci tlumičů. To co se zde hlavně řešilo je to, zda by si člověk sám takhle zasáhl do konstrukce auta a jaké by to případně mohlo mít důsledky (pojišťovna, STK, záruka,...). Spíš se divím někomu, kdo tohle vlákno přečte, že si jde objednat ix20 a ještě než mu ho dodají řeší, jestli bude nebo nebude nějaká hromadná akce majitelů na automobilku.rokolo píše:...Reakce některých uživatelů zde, jsou naprosto stejné jako u new accent. Nevěřícně kroutí hlavou nad tím, že někdo chce od podvozku takové vlastnosti, které mu náleží a to třeba i za cenu nějaké úpravy či výměny...
frantaservis píše:Barevné tečky musí být tři,na dvou závitech nad sebou,třeba bílá vedle červené a pod nimi,nebo nad nimi další např.bílá atd. Bílá a červená je fakt máloacergto píše:nejen pro Frantu: ...jak jsem psal výše, právě jsem se vrátil z testovací jízdy ix20, která byla vyrobena v únoru 2012,byla to 1.4. Nejdříve jsem se podíval na všechny tlumiče a na všech byla bílá a kousek vedle červená tečka. Což nevím co znamená,to je sdělení pro Frantu. Po prvních kilometrech jsem věděl že toto vlákno má pravdu a to v tom že doopravdy po přejetí určitých nerovností,ale nejem jich, dále pak různých vyvýšených boulí ,spár,kanalů atd.....přenáší se vše do tlumičů které tvrdě reagují a absolutně nestihají propružení a to se pak přenáší do uložení a následně je vše v kabině od kol slyšet tzv. ťukání, bouchání podle toho jak to kdo nazve...... A další věc ....průměrně každých 5 km ,samozřejmě podle toho na jaké silnici jezdíte tak Vám odskočí zadek klidně uz při 40-50 km/h rychlosti...... Můj závěr je takový: Komu ťukání nevadí a neuvedomí si stav vozu po 20 tis.km nechť si auto koupí,je super prostorné,pěkně se ovládá je tiché. Ale mě to ťukání vadilo a neustále jsem ho vnímal .....já říkám...děkuji zatim nechci....uvidime co přinese facelift.....(( mrzí mě to. Franta
Řekl bych, že máš pravdu jen částečně, protože byly zde i takové názory, že když výrobce vložil do vývinu, projektu a zkoušek nemalé peníze, tak výrobek musí být přiměřeně kvalitní a nemůže tedy obsahovat takovouto "nedokonalost". Jde o to jenom přiznat si chybu a to umí jenom málokdo. Ono už velká tragedie jsou ty tlumiče Mando, do kterých také někdo investoval nemalé peníze..... Já když jsem jim ukázal, jak jsou moje nové pneumatiky Goodyear po 3000km zubaté, tak mi hned samy řekli, že je to tlumičema. Ale když zjistili, že je chci vyměnit, tak hned obrátili a tlumiče byly najednou kvalitní a mohly za to pneumatiky. Tak jsem vytáhnul jinou pneumatiku (zimní), jiné známé značky, též zubatou po 2000km. Na chvíli jim spadla brada, ale stejně jsem neuspěl, protože tlumiče jsou prostě kvalitní a jima to být nemůže. Prostě náš zákazník, náš pán, ale ten pán je tak malý a bezmocný, že sám nezmůže zhola nic.........Luboshak píše:Tohle vlákno sleduju a nepřijde mi, že by tu byl někdo, kdo pochybuje o tom, že tlumiče u ix20 jsou od výrobce blbě uložené a že má frantův adaptér pozitivní vliv na funkci tlumičů. To co se zde hlavně řešilo je to, zda by si člověk sám takhle zasáhl do konstrukce auta a jaké by to případně mohlo mít důsledky (pojišťovna, STK, záruka,...). Spíš se divím někomu, kdo tohle vlákno přečte, že si jde objednat ix20 a ještě než mu ho dodají řeší, jestli bude nebo nebude nějaká hromadná akce majitelů na automobilku.rokolo píše:...Reakce některých uživatelů zde, jsou naprosto stejné jako u new accent. Nevěřícně kroutí hlavou nad tím, že někdo chce od podvozku takové vlastnosti, které mu náleží a to třeba i za cenu nějaké úpravy či výměny...
Děkuji tomuto uživateli za vstřícný přístup a příkladnou ochotu při řešení naší stížnosti. Bohužel však přichází se svým vyjádřením tak trochu "s křížkem po funuse",protože stejně odborné a věcné vyjádření k závadě mi poslal už technický ředitel HMMC pan Antonín Jedlička i pan Miloš Adámek Senior PR Manager.airwaves píše:Kadarka je blyštivé víno tmavě rubínové barvy. Buket s nádechem třešní s rumem na pozadí doplňuje skořice a tamvá čokoláda. Chuť Kadarky je velmi plná, ovšem bez nádechu kyselin a tříslovin. Dozvuk chuti je střední s nádechem sušených višní. Celkově je tato Kadarka excelentní víno vhodné i k dlouhodobé archivaci, je zde použit tradiční dubový korek. V chuti můžteme najít vůni tabáku a někteří vinaři říkají, že i vůni koňského sedla po jízdě. Hutné víno vhodné ke zvěřině se sladkými omáčkami, nebo k tmavým masům a hořké čokoládě, nejlépe s feferonkami.
No nejak som nepochopil ten príklad s toyotou, to akože naznačuješ, že toyota je v prdeli, že je v našich krajoch nepredajná? Nedaj sa vysmiať, stačí si pozrieť reporty TUV o (ne)poruchovosti áut podľa ich veku. V každej vekovej kategórii je minimálne jeden model toyoty v prvej desiatke a tebou zmieňovaná corolla dokonca v každej jednej. To už o niečom svedčí, ak však nepodozrievaš aj v tomto nemcov z nejakej kartelovej dohody s japoncami alebo čo.frantaservis píše:Před ix20 jsem měl Toyotu Corollu 1.4 D4-D. To jsem si užilNafoukanci od Toyoty považovali auto za dokonalé a mým požadavkům a připomínkám se jen posmívali. Všechno bylo dobře a správně a blbec jsem byl pokaždé já. Při každé reklamaci hráli jen o čas s vědomím,že oni se mnou polemizují a běží jim plat,kdežto já jsem musel přerušit svoji práci a to mi nemůže vydržet donekonečna. Po několika hodinách,hnán mnoha telefony a dotazy,kde jsem celý den,jsem vyměkl a přesně tak jak to oni plánovali odejel s nepořízenou. Nikdy se mi ani nepodařilo dosáhnout toho,aby mi závadu zapsali do servisní knížky,takže o nějaké opakované reklamaci nemohla být ani řeč. No a jen slušné vychování mi brání napsat,kde je Toyota dnes
A dnes jsou stejní nebojsové u
a ještě nevědí,že svým jednáním značce jen uškodí. Hlavně,že se nově nastoupivší prezident HMMC pan Kang Ho-don ve svém nástupním projevu dne 3.1.2011 holedbal těmito slovy,cituji: "Zaměřme se na zvyšování kvality všeobecně,zlepšování vzájemné spolupráce a komunikace,zdokonalení našich pracovních dovedností,dodržování stanovených pracovních postupů atd. protože jen tak se náš závod stane špičkovou světovou automobilkou,jak z hlediska objemu výroby,tak i kvality produktů" konec citátu. Můžete si to všichni najít na http://www.hyundai-motor.cz. Je to lež jako věž a pouhé plácnutí do vody! Dopadnou stejně jako Toyota a přilezou s prosíkem - škoda,našlápnuto měli dobře. Franta
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |