LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
Tak mam od patku trinactyho nainstalovanej plyn
Zatim najeto cca 100km, prepnuti neni vubec poznat, rekl bych ze motor je o fous tissi a pokles vykonu sem nepozoroval.
Uvidim jak to bude se spotrebou az natankuju.
Zatim najeto cca 100km, prepnuti neni vubec poznat, rekl bych ze motor je o fous tissi a pokles vykonu sem nepozoroval.
Uvidim jak to bude se spotrebou az natankuju.
i30 III 1.5 DPi, Engine Red, Family Comfort
i30 1.4 CVVT, Glowing Red, Trikolor Plus, LPG
i30 1.4 CVVT, Glowing Red, Trikolor Plus, LPG
- Reklama
Re: LPG
Aha. spýtam sa na to v servise pri kontrole LPG systému.severtom píše: Snížíš napětí na výstupu zapalovací cívky. Na motor to nemá žádný vliv, jen snížíš pravděpodobnost, že se cívka prošlehne s nutností nákupu nové.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
-
- *
- Příspěvky: 28
- Registrován: 18 říj 2009, 21:58
- Kontaktovat uživatele:
LPG
Nazdárek zajímá mě vlastnosti jízdy s LPG ve voze Hyun I30
Jak startuje za mrazivého rána či noci
jak jede při přejíždění, při vyšších rychlostech na dálnici - změna o proto benzínu
kdy ,když byli staré skody 120 na plyn (individuálně namontované) tak byl problém vyjetí velkého kopce s velkým skonem
problém při startu za - 20 30 stupňů
Nabuduce sa pozri ake temy uz existuiuju, presunul som ti to do temy LPG
Jak startuje za mrazivého rána či noci
jak jede při přejíždění, při vyšších rychlostech na dálnici - změna o proto benzínu
kdy ,když byli staré skody 120 na plyn (individuálně namontované) tak byl problém vyjetí velkého kopce s velkým skonem
problém při startu za - 20 30 stupňů
Nabuduce sa pozri ake temy uz existuiuju, presunul som ti to do temy LPG
-
- *
- Příspěvky: 28
- Registrován: 18 říj 2009, 21:58
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Děkuji za přesunutí tématu někam pryč, Díky Vám jsem se už o tom LPG nic nedozvěděl , nebot v tom přesunutém tématu nejsou žádné podobné odpovědi na mé otázky. Celý systém je my k ničemu, když vždy někdo přijde a přemístí téma někam pryč a já se odpovědi nedozvím.S0T0 píše:je tu téma přímo LPG v sekci i30 motor...většinu odpovědí najdeš už tam...
Re: LPG
petansoudce:
nemáš pravdu...ale abych shrnul co už bylo napsáno...
ad1: startování u systému LPG je vždy na benzín, takže žádný problém
ad2: většina uživatelů nepozoruje změnu výkonu k horšímu, někteří spíše naopak, dobře nastavené LPG by mělo znamenat pokles max. 5%, u mě konkrétně na brzdě -2Ps...v běžném provozu nepoznám
nemáš pravdu...ale abych shrnul co už bylo napsáno...
ad1: startování u systému LPG je vždy na benzín, takže žádný problém
ad2: většina uživatelů nepozoruje změnu výkonu k horšímu, někteří spíše naopak, dobře nastavené LPG by mělo znamenat pokles max. 5%, u mě konkrétně na brzdě -2Ps...v běžném provozu nepoznám
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Petansoudce na takychto clenov ako si ty som alergicky Ak si nenasiel odpoved na tvoje otazky tak pockaj, niekto kto vie odpoved tak odpovie, pokial to nevie nikto tak sa to nedozvies ani ked zalozis 10 novych tem. A navyse nechapem preco si zalozil novu temu o LPG ked tu uz taka je a je logicke mat informacie napriklad o LPG v jednej teme a nie hladat 10 veci v desiatich rozlycnych temach, ale asi zmyslas inak ako vacsina populacie.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: LPG
Ja ti odpoviem.petansoudce píše:Nazdárek zajímá mě vlastnosti jízdy s LPG ve voze Hyun I30
Jak startuje za mrazivého rána či noci
jak jede při přejíždění, při vyšších rychlostech na dálnici - změna o proto benzínu
kdy ,když byli staré skody 120 na plyn (individuálně namontované) tak byl problém vyjetí velkého kopce s velkým skonem
problém při startu za - 20 30 stupňů
1, Jazdné vlastnosti rovnaké
2, Za mrazivého rána mi to štartuje takto: do -17 OK, -18 - -30 štartujem na 2 - 3 krát (neviem čím to je, možno kvalita plynu)
3, Vysoké rýchlosti- žiadny problém, predbiehanie tiež nie (ak si nemal predtým turbodiesel)
4, kopce- žiadny problém (keď dochádza plyn, tak sa prepne na benzín a ideš ďalej- a to je len dobre)
5, problém pri štarte, viď bod 2.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
LPG vždy startuje na benál, i v parném létě, tj. pokud má někdo špatné starty, není problém v LPG instalaci.
Jinak viz výše, mám najeto skoro 37 tkm a vše bez problémů (z toho 30 na plyn).
Jinak viz výše, mám najeto skoro 37 tkm a vše bez problémů (z toho 30 na plyn).
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Tak s tvrzením že za špatné starty nemůže LPG si dovolím nesouhlasit...
Při špatném nastavení LPG jednotky nebo nějakém problému má při jízdě na LPG benzínová jednotka snahu tyto špatné hodnoty eliminovat přenastavením benzínové mapy, takže potom jede auto na LPG vcelku normálně. (např. při špatných gumičkách ve vstřikovačích LPG)
Benzínová jednotka tuto chybu dožene např. prodloužení doby vstřiku a podobně, zkrátka aby auto v plynu jelo normálně a mělo dobré emise.
Problém potom nastane při startu, kdy auto má jet na benzín a jednotka mu pošle tyto prodloužené časy vstřiků...
Prostě všechno souvisí se vším a aby se opět regenerovala benzínová jednotka na správné hodnoty, je potřeba její reset a nebo nájezd min.500km na benál.
Při špatném nastavení LPG jednotky nebo nějakém problému má při jízdě na LPG benzínová jednotka snahu tyto špatné hodnoty eliminovat přenastavením benzínové mapy, takže potom jede auto na LPG vcelku normálně. (např. při špatných gumičkách ve vstřikovačích LPG)
Benzínová jednotka tuto chybu dožene např. prodloužení doby vstřiku a podobně, zkrátka aby auto v plynu jelo normálně a mělo dobré emise.
Problém potom nastane při startu, kdy auto má jet na benzín a jednotka mu pošle tyto prodloužené časy vstřiků...
Prostě všechno souvisí se vším a aby se opět regenerovala benzínová jednotka na správné hodnoty, je potřeba její reset a nebo nájezd min.500km na benál.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
-
- *
- Příspěvky: 28
- Registrován: 18 říj 2009, 21:58
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Teprve uvažuji o Hyn s LPG, kde nyní lze koupit přímo s novým modelem. Ve výbavě je položka LPG . Takže spoléhám na to, že když nejde o dodatečnou montáž, ale o prvomontáž jako třeba vyhřívání sedadel přímo z fabriky, že záruku musí uznat i na todle. Co však mě zajímá, jak to řešíte s rezervou v kufru. Místo rezervy je nádrž plynu tak kam dám aspoň dojezdové kolo. Foukací sada ala dojezdová sada se mi nelíbí, nevěřím jí. Dojezdové kolo je jistota, ale nevím kam ji dám v kufru.
Re: LPG
LPG nie je z fabriky, je to dodatočná montáž so zárukou. Na krátke trasy (do 550km ) rezervu nevozím. Na dlhú trasu by som ju do kufra volne položil. Ako rezervu mám plnohodnotné koleso na ALU disku. Zaberie síce pol kufra, ale o pol noci niekde v nemecku s defektom je na nezaplatenie. To je jasné...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Je tu někde tvůj LPG graf? Ode dneška mám taky LPG origo Hyu BRC a po zvyknutí si na směs s E85 cítím, že je auto lenivější. Na spotřebě to zatím nemůžu posoudit, jen podle garmina to ukazule tak o 10% vyšší průměr, takže to vidím tak na 8L/100km, uvidíme až dotankuju. Ta lenivost je do 3000rpm opravdu nepřehlédnutelná v porovnání s E85, kdy motor s min. plynem má záběr a dá se ploužit na pětku 60 s min. spotřebou, s plynem lenivec uvadá...S0T0 píše: ad2: většina uživatelů nepozoruje změnu výkonu k horšímu, někteří spíše naopak, dobře nastavené LPG by mělo znamenat pokles max. 5%, u mě konkrétně na brzdě -2Ps...v běžném provozu nepoznám
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)