![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zatim najeto cca 100km, prepnuti neni vubec poznat, rekl bych ze motor je o fous tissi a pokles vykonu sem nepozoroval.
Uvidim jak to bude se spotrebou az natankuju.
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Aha.severtom píše: Snížíš napětí na výstupu zapalovací cívky. Na motor to nemá žádný vliv, jen snížíš pravděpodobnost, že se cívka prošlehne s nutností nákupu nové.
Děkuji za přesunutí tématu někam pryč, Díky Vám jsem se už o tom LPG nic nedozvěděl , nebot v tom přesunutém tématu nejsou žádné podobné odpovědi na mé otázky. Celý systém je my k ničemu, když vždy někdo přijde a přemístí téma někam pryč a já se odpovědi nedozvím.S0T0 píše:je tu téma přímo LPG v sekci i30 motor...většinu odpovědí najdeš už tam...
Ja ti odpoviem.petansoudce píše:Nazdárek zajímá mě vlastnosti jízdy s LPG ve voze Hyun I30
Jak startuje za mrazivého rána či noci
jak jede při přejíždění, při vyšších rychlostech na dálnici - změna o proto benzínu
kdy ,když byli staré skody 120 na plyn (individuálně namontované) tak byl problém vyjetí velkého kopce s velkým skonem
problém při startu za - 20 30 stupňů
Je tu někde tvůj LPG graf? Ode dneška mám taky LPG origo Hyu BRC a po zvyknutí si na směs s E85 cítím, že je auto lenivější. Na spotřebě to zatím nemůžu posoudit, jen podle garmina to ukazule tak o 10% vyšší průměr, takže to vidím tak na 8L/100km, uvidíme až dotankuju. Ta lenivost je do 3000rpm opravdu nepřehlédnutelná v porovnání s E85, kdy motor s min. plynem má záběr a dá se ploužit na pětku 60 s min. spotřebou, s plynem lenivec uvadá...S0T0 píše: ad2: většina uživatelů nepozoruje změnu výkonu k horšímu, někteří spíše naopak, dobře nastavené LPG by mělo znamenat pokles max. 5%, u mě konkrétně na brzdě -2Ps...v běžném provozu nepoznám
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |