Spotřeba v závislosti na druhu paliva (podruhé a lépe :)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Já tankuju prakticky jen u Benziny...Do Shellu jadu dost málo.A nikdy jsem neměl žádný problém...Ale chystám se pořádnou zkoušku udělat...Budu chvilku tankovat V-power...Uvidím co to udělá
Hyundai Coupé 2.0 16v
138 vraníků a 4 očíčka..Krásný očíčka
GREY SHEEP (ŠEDÁ OVCE) tohoto klubu, ale nejsem sám!!
138 vraníků a 4 očíčka..Krásný očíčka
GREY SHEEP (ŠEDÁ OVCE) tohoto klubu, ale nejsem sám!!
- Reklama
No ja jsem si vyzkousel nadrz V-poveru a ted jsem zase natankoval ""obycejny "" benzin a je to znat ... opravdu V-Pover jel o poznani lip a tiseji ...
Spotreba mi zustala +- stejna ... Takze pristi nadrz a vsechny dalsi uz budou V-Pover....
Spotreba mi zustala +- stejna ... Takze pristi nadrz a vsechny dalsi uz budou V-Pover....
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Po poslední zkušenosti s OMV byla průměrná spotřeba 6.7 převážně po městě (asi 90 %)
Tak jsem zase nabral benzín u Hypernovy a uvidím kolik bude teď.
Zatím jsem si všiml že je auto trochu línější.
Ale benzín u OMV je o 2 až 3 Kč dražší než u Hypernovy, kde navíc sbírám body, mají tam vysavač zadarmo a nejlepší pumpu vzduchu ve městě (je digitální, stačí nastavit tlak a pak už jen obíhat auto s hadicí. Vše se děje automaticky a pumpa sama zapípá když je tlak v gumě podle nastavené hodnoty).
Chybí mi tam už jen myčka.
Tak jsem zase nabral benzín u Hypernovy a uvidím kolik bude teď.
Zatím jsem si všiml že je auto trochu línější.
Ale benzín u OMV je o 2 až 3 Kč dražší než u Hypernovy, kde navíc sbírám body, mají tam vysavač zadarmo a nejlepší pumpu vzduchu ve městě (je digitální, stačí nastavit tlak a pak už jen obíhat auto s hadicí. Vše se děje automaticky a pumpa sama zapípá když je tlak v gumě podle nastavené hodnoty).
Chybí mi tam už jen myčka.
Accent 1.3i 5dv, r.v. 2005
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
Do mého Coupe 2.0, 05, tankuji výhradně V-Power 95. Motor má kultivovaný chod a dobře reaguje. Spotřeba cca 7,0l/100km. Jezdím svižně podle okolností. Nemám nic proti experimentům s využitím různých značek benzinu a oktanového čísla a kontrolou spotřeby. Sám však vycházím z toho,že existuje široká nabídka desetistupňových piv,které jsou schopny při dobrém vychlazení zahnat žízeň,ale pochutnáte si jen na některých.Obávám se, že i ten motor má nějaké chuťové buňky a své pocity nám sděluje.Jde o to,zda je dobře vnímáme. Když mnohdy slyším řev reprobeden z otevřených oken projždějích aut, pochybuji,že vůbec mohou chod motoru sledovat, ale jsem rád ,že ještě vlastní funkční sluchovody.
-
- *
- Příspěvky: 37
- Registrován: 06 bře 2006, 11:57
- Bydliště: Vyškov na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Já beru Natural 98 a vyšší cena se mi +/- vrací na nižší spotřebě.
Jinak souhlasím s těmi, kteří říkají že nezáleží na značce benzinky - je to benzinka od benzinky různé. Obecně mám dobré zkušenosti s Agipem, OMW, Shellem a teď už bohužel jen v zahraničí s Aralem.
Ale třeba ve Vyškově kde bydlím, bych na Shellu nikdy netankoval.
Dříve se benzinka jmenovala PETRA a když se v Drnovicích (kousek od nás) hrál fotbal, býval benzín levnější - ale také méně kvalitní. A mám pocit, že tyto praktiky se tu udržely dodnes...
Já beru nejvíc na Agipu, protože narozdíl od Shellek má věrnostní soutěž, kde si i normální řidič může vyjezdit rozumné ceny
Jinak souhlasím s těmi, kteří říkají že nezáleží na značce benzinky - je to benzinka od benzinky různé. Obecně mám dobré zkušenosti s Agipem, OMW, Shellem a teď už bohužel jen v zahraničí s Aralem.
Ale třeba ve Vyškově kde bydlím, bych na Shellu nikdy netankoval.
Dříve se benzinka jmenovala PETRA a když se v Drnovicích (kousek od nás) hrál fotbal, býval benzín levnější - ale také méně kvalitní. A mám pocit, že tyto praktiky se tu udržely dodnes...
Já beru nejvíc na Agipu, protože narozdíl od Shellek má věrnostní soutěž, kde si i normální řidič může vyjezdit rozumné ceny
Hyundai Accent 1,5 (12 valve)
r. v. 99, nájezd 100 000
r. v. 99, nájezd 100 000
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
Jednou jsem tam u vás vzal plnou a zdálo se mi to nějaký divný.Není Shell jako Shell.Zdenalek píše:Já beru Natural 98 a vyšší cena se mi +/- vrací na nižší spotřebě.
Jinak souhlasím s těmi, kteří říkají že nezáleží na značce benzinky - je to benzinka od benzinky různé. Obecně mám dobré zkušenosti s Agipem, OMW, Shellem a teď už bohužel jen v zahraničí s Aralem.
Ale třeba ve Vyškově kde bydlím, bych na Shellu nikdy netankoval.
Dříve se benzinka jmenovala PETRA a když se v Drnovicích (kousek od nás) hrál fotbal, býval benzín levnější - ale také méně kvalitní. A mám pocit, že tyto praktiky se tu udržely dodnes...
Já beru nejvíc na Agipu, protože narozdíl od Shellek má věrnostní soutěž, kde si i normální řidič může vyjezdit rozumné ceny
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Re: Spotřeba v závislosti
Benzináři maj v tomhle jasno. Ale traktoristi maj smůlu, na ně se asi nemyslelo, tam je tak velká díra že v rizrušení mysli se tam dá nalejt všechno co ze stojanu teče.Josef píše:Velký pozorKarel Blažek píše:Nedávno jsem chtěl vyzkoušet jak se auto bude chovat na Ba-91,ale nevejde se mi pistole do nádrže.A tak přelívat do kanystru a pak zas do auta se mě nechtělo,zůstalo tedy jen u přání.Jak to praktikujete vy???
Zaplať pánbůh pro TEBE
Pravděpodobně jsi vzal pistoli BA 91 SPECIAL což je olovnatý benzin určený pro motory bez katalizátoru, To bys tomu dal Pro Tebe je určený BA 91 nebo BA 95 NATURAL. Jinak Natural 91 čku na každé pumpě nemají. Proto je ta pistole s rozdílným průměrem abys v rozrušení mysli jsi nenalil do nádřže něco co ti může přinést dost značné výdaje za výměnu katalizátoru Takže POZOR - vždy ZELENÁ PISTOLE nikdy ČERVENÁ. JO A JEŠTĚ JEDNO UPOZORNĚNÍ černá pistole je NAFTA. Již jsem zařil pár kamarádů, kteří to omylem "narvali" do nádrže. Vyčištění systému (pokud si to uvědomíš dostatečně brzo a dřív neodejde motor) přijde na cca 10 000
Hyundai Sonata 2.0i 16V GLS 2002
Jestli už to nebyla ta speciální edice Shell V-Power Smoke Edition co se tu o tom psalo, takovej malej dárek, který svým věrným zákazníkům darovala přes síť čerpacích stanic v ČR firma UnipetrolTommas33 píše:Jednou jsem tam u vás vzal plnou a zdálo se mi to nějaký divný.Není Shell jako Shell.Zdenalek píše:Já beru Natural 98 a vyšší cena se mi +/- vrací na nižší spotřebě.
Jinak souhlasím s těmi, kteří říkají že nezáleží na značce benzinky - je to benzinka od benzinky různé. Obecně mám dobré zkušenosti s Agipem, OMW, Shellem a teď už bohužel jen v zahraničí s Aralem.
Ale třeba ve Vyškově kde bydlím, bych na Shellu nikdy netankoval.
Dříve se benzinka jmenovala PETRA a když se v Drnovicích (kousek od nás) hrál fotbal, býval benzín levnější - ale také méně kvalitní. A mám pocit, že tyto praktiky se tu udržely dodnes...
Já beru nejvíc na Agipu, protože narozdíl od Shellek má věrnostní soutěž, kde si i normální řidič může vyjezdit rozumné ceny
Hyundai Sonata 2.0i 16V GLS 2002
Ja som jazdil na Fabii 1.4 16V 55kW na V-power a jednoznacne som pozoroval lahsi chod a lepsie zrychlenie..
Samozrejme, neboli to prevratne pozorovania a zmeny... bola to 1.4, tak som nemohol ocakavat zrychlenie ako dvojliter.
Ale bez akychkolvek pochybnosti, alebo nahovarania si ... alebo vsugerovania... auto malo lepsie jazdne vlastnosti, co hlavne pozitivne oceni sofer.
Jazdil som na V-power nepravidelne - na etapy 4 mesiace na power, 4 mesiace na super. A zakazdym prechodom na V-power som pozoroval spominane zlepsenie.
Samozrejme, neboli to prevratne pozorovania a zmeny... bola to 1.4, tak som nemohol ocakavat zrychlenie ako dvojliter.
Ale bez akychkolvek pochybnosti, alebo nahovarania si ... alebo vsugerovania... auto malo lepsie jazdne vlastnosti, co hlavne pozitivne oceni sofer.
Jazdil som na V-power nepravidelne - na etapy 4 mesiace na power, 4 mesiace na super. A zakazdym prechodom na V-power som pozoroval spominane zlepsenie.
Getz 1.4 2006
Já nevím, jezdím pouze na N95, párkrát jsem zkoušel i V-Power 95 a moje závěry: akcelerace stejná, spotřeba stejná, hlučnost stejná, cena o 2 kačky jinde... Tak jediná pozitiva mohou být v tom čištění, ale nevím, jestli to za to stojí.
A pokud někdo používá N98, to asi nemá smysl. Ten je pro jiná auta, která na to mají připravený motor i počítač. Já ho schválně jednou zkusil a rozdíl 0 (tedy kromě rozdílu v peněžence)...
A pokud někdo používá N98, to asi nemá smysl. Ten je pro jiná auta, která na to mají připravený motor i počítač. Já ho schválně jednou zkusil a rozdíl 0 (tedy kromě rozdílu v peněžence)...
Matrix 1.8 GLS (r.v. 2004)
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Myslím si že u starších aut nebo u motorů které nesnímají kvalitu paliva (to je asi špatně vyjádřeno) nemá kvalitnější benzín téměř smysl, ale myšleno po výkonostní stránce! jak tu už je napsáno na nové fábii která pozná kvalitní benzím si upravý poměr paliva a předstih podle benzínu a tam to je poznat, ale u motoru který to neumý se to téměř nepozná pokud se k tomu patřične neupravý motor respektive řídící jednotka. Každý motor a ŘJ která si neumí poznat kvalitu paliva je přednastavená na palivo, které uvádí výrobce. Protože třeba V-Pover racing má mnohem delší spoždění hoření než 95ka a předstih je u něj o několik stupňů větší takže když ho nalejete do motoru na 95ku 91ku na kterou jsou stavěná Háčka která si to ještě neumí uspůsobit tak naopak se může jízda ještě zhoršit treba když to švagr skusil do 405 z 1989 tak mu to kopalu a ztratilo výkon protože se benzín spaloval až moc pozdě a to bylo zejména znát ve vyšších otáčkách.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Moje zkušenost s V Power 95 a Naturál 95! Jezdím už rok na V Power 95 spotřeba se mi snížila. Po domontování PP od Blendiho /více si hlídám šlapání na plynový pedál /jsem se dostal na dlouhodobou průměrnou 7,42 l /100km, teď v zimě, což bylo dříve při Normálu 95 nemožné, tak kolem 9l /100km. Mám naježděnou trasu po dálnici Brno Valtice a zpět. Průměrná spotřeba v tomto období se mi pohybovala od 7,2 l/100km do 7,0 l/100km při V Power 95. Včera jsem dal plnou Naturálu 95 také u Shellu a ejhle okamžitě se průměrná vyšplhala na 7,6 l/100km. Je to opravdu rozdíl a proto můžu odpovědně konstatovat, že moje Lantra jezdí na V Power 95 lépe a úsporněji než na Naturál 95 a přestože je V Power 95 dražší je jeho tankování oproti Normálu 95 pro mně finančně výhodnější, nehledě na čistící efekt V Power 95.
Takže jen co vyjezdím tu nádrž s Normál 95 udělám přesné vyhodnocení ale tankovat budu opět jen V Power 95 u Shellu!!!
Porovnání:
V Power 95 32,80 Kč 7,1l/100km x 8ookm x 32,80Kč=1 863 Kč
Natural 95 31,30 Kč 7,6l/100km x 800 km x 31,30Kč=1 903 Kč
Úspora v Kč : 40 Kč na jednu nádrž cca 57 l
Takže jen co vyjezdím tu nádrž s Normál 95 udělám přesné vyhodnocení ale tankovat budu opět jen V Power 95 u Shellu!!!
Porovnání:
V Power 95 32,80 Kč 7,1l/100km x 8ookm x 32,80Kč=1 863 Kč
Natural 95 31,30 Kč 7,6l/100km x 800 km x 31,30Kč=1 903 Kč
Úspora v Kč : 40 Kč na jednu nádrž cca 57 l
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
Vlado to se mi nejak nezda ze V-power ma delsi spozdeni horeni nez obyc 95. ty cisla prave udavaj horeni benzinu (91, 95, 98 ) jinak pravda ze do starsich aut je to naprd lejt. musis totiz prenastavit predstih aby ti to nekopalo spatky do karb. nebo naopak ze to chyta dost po horni uvrati a tim hovno vykon
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko