Systém v autě. Hmm... No montovala to německá firma AVO-GAS a její systém se jmenoval AVO-Magic. Prakticky je to Německá varianta Magicu, ale používali v krabičce vlastní software na bázi linuxu. Takže to tu byl pak při problémech (viz. můj topich) oříšek napíchnout, neboť nedali nikomu kódy a u nás a jinde v EU se standardně jede na systému, kterej běží na woknech. Mě to stálo výměnu jednotky, aby to vůbec mohli napíchnout. Je to nicméně ta samá krabička, jen s jinym systémem.
Měnili mi to v HL Propanu tady v Praze a na krabičce je teď Magic II. Měl by to být Lovtec Magic II ten systém. Lovtec bylo zmíněno i v papírech z Reichu. Dále je tam nádrž Stako, vstřikovače Metis, něco od Tomasseta, nevím teď ale co. Možná reduktor. Čert ví. V papírech od Neptunu, když tomu dělali revizi pak bylo často zmíněno KME.
2Hard: Hlavně, že víš co myslim, sám občas nevim jak to nazvat, ale gumy už mi taky hvízdaly nejednou. Navíc je to pak hrozně nepříjemnej kick dopředu
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Teď už je to lepší, protože mám konečně snad dobře nastavenou sedačku. Hodně i díky tobě. Nicméně jsem přišel na to, že je lepší plyn jenom lechtat kord při rozjezdu špičkou tenisky. Jak na to dám celou nohu tak je to v loji.
Co se týče té spojky tak tam je to taky zázrak. Je podstatně měkkčí oproti Anče a taky se jinak pouští. V Anče to bylo jednoduchý, tam ji člověk pustil, zasek se na chvilku a pak zase pustil.