


Žiadne informácie z dopočutia. Sú to informácie od technikov vykonávajúcich prestavby na LPG:
http://forum.skodahome.cz/topic/92772-m ... si-na-lpg/
Použijem citáciu od ivan plyn
"Praktická zkušenost -
BRC SDI jezdí na LPG, tak zařízení dělá toto:v režimu jízdy s malou zátěží se nahodile přepíná vždy jeden válec na BA, v režimu akcelerace jede trvale na LPG, ale při max výkonu nahodile přepíná. Při přechodu do volnoběhu se po cca 5-10 vteřinách (pokud se dobře pamatuju) přepíná všemi válci na BA, po zvýšení otáček ihned přerpne všechny válce na LPG. Zařízení BRC SDI mají SW "ušitý" na míru vždy pro konkrétní značku a motorkod, nedoporučuje se použít na podobné auto (např v rámci stejných motorkodů v koncernu VW). Výrobce udává cca 10% provozu probíhá na BA, 90% na LPG. Tartarini pro FSI motory také udává přesný motorkod (má hohatší seznam - více vozů). Při provozu na LPG jezdí max výkon a volnoběh pouze na BA, v částečných zátěžích si k plynu občas "přistříkne" benzin (Tartarini umí při jedné dávce paliva pro jeden válec dávkovat současně LPG i BA - např. 15ms LPG a 5ms BA). SW je pevně nastaven od výrobce, nepřipouští vpodstatě žádné možnosti úprav. Při provozu na LPG je údajně procento spotřebovaného benzinu větší - podle jízdních podmínek snad až 30% benzinu a 70% LPG.
Ohledně polského Elpigasu nevím - neznám, nemohu sloužit. Ale elektronika by měla vycházet z italského AEB, to znamená podobně jako Tartarini.
Informace o chystané novince pro FSI motory od AC Autogas jsem taky zaregistroval - obecně se trochu bojím toho, že bude na montážní firmě stanovit procento a režim, kdy se bude dávkobat BA pro ochlazení vstřikovačů a v jakém množství. Tlak zákazníků na to aby to bralo co nejméně benzinu nutně povede k tomu, že se BA vstřikovače budou přehřívat a odcházet. Pokud budeme dávkovat BA příliš, půjde do háje pro změnu ekonomika provozu.
Ale to s tim Stagem předbíhám, necháme se překvapit, co podzim přinese. Navíc doufám, že se zase "okotí" Ital od BRC a přijde s něčím novým...
Čest, Ivan "